abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95198422
Goh, een knappe dame heeft mn one-liner geaccepteerd.

Vraag ik me bij deze meteen ff af; als jullie op een site als Paiq een chat aangaan, is dat dan directe versier-praat, meteen op een doel af, of gewoon eerst wat standaard social-talk?
pi_95198494
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:32 schreef VacaLoca het volgende:
Goh, een knappe dame heeft mn one-liner geaccepteerd.

Vraag ik me bij deze meteen ff af; als jullie op een site als Paiq een chat aangaan, is dat dan directe versier-praat, meteen op een doel af, of gewoon eerst wat standaard social-talk?
ik begin altijd met wat vragen... wat gebabbel en nog meer gebabbel en als mensen leuk babbelen stel ik iets leuks voor om te gaan doen :)
pi_95198629
Ze woont alleen wel 80km weg helaas. Meiden die binnen 30km wonen zijn zeldzaam op paiq dus had toch maar oneliner gestuurd. Maar zo spreek je toch niet ff snel af om te kijken of het wat is. Online chatten vind ik altijd 3x niks, maar goed... ik kijk wel gewoon :P
pi_95198679
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:36 schreef VacaLoca het volgende:
Ze woont alleen wel 80km weg helaas. Meiden die binnen 30km wonen zijn zeldzaam op paiq dus had toch maar oneliner gestuurd. Maar zo spreek je toch niet ff snel af om te kijken of het wat is. Online chatten vind ik altijd 3x niks, maar goed... ik kijk wel gewoon :P
Ach, 80km is toch niet het einde van de wereld?
pi_95198732
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Ach, 80km is toch niet het einde van de wereld?
Zonder auto komt het in de buurt :P

En hemelsbreed he
pi_95198830
Inderdaad.

En stel je even gewoon voor. Zoek wat algemene hobbies of overeenkomsten en ga daar lekker op door. Hou het vooral lekker rustig. Persoonlijk zou ik nooit "direct op het doel" afgaan. Persoonlijk lijkt dat me niet de juiste instelling om zo'n chat in te gaan. Komt ook vaak heel geforceerd over.

Het is eigenlijk net als stappen. Gewoon geregeld een babbeltje maken, zonder er direct iets achter te zoeken. Goed voor je vertrouwen en je komt dan op de dames die je aanspreekt niet direct over als ""verschrikkelijk needy". Gewoon het gesprek ingaan onder het mom van "Hoi !". En daarna gewoon: "Whatever will be, will be" :).
pi_95198979
Kut Edit werkt nog steeds niet, wat een drama.

In ieder geval:

Een vriend van mij wil altijd "heel graag". Maar zo komt het dan ook direct over op die dame. Je merkt het toch gewoon... Zodra hij begint te praten met een dame zie je haar gewoon kijken van: ho, even rustig aan jongen :).
pi_95199024
Uhm, met stappen is imo juist eerder zo dat als je te lang over koetjes en kalfjes blijft hebben ze gaan denken van 'he ben je homo ofzo, pak me eens op de bek' :+ (ff gechargeerd gezegd ;))

Heb soms wel zoiets van als je niet binnen bepaald tijdspanne laat merken wat je uiteindelijk wilt dat je al snel in de friendzone komt.
pi_95199137
Volgens mij is ze Turks trouwens, benieuwd of dat nog een cultuurclashje wordt :P
pi_95199173
Dan moet je naar een volwassenkroeg gaan i.p.v. naar die breezersletjes :).

En natuurlijk, je moet altijd een beetje nuance aanbrengen. Maar het gaat gewoon om een uitstraling en instelling :).
pi_95199255
Jij en haar 5 broers en 16 neven worden vast goede vrienden :).
pi_95199330
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef VacaLoca het volgende:
Volgens mij is ze Turks trouwens, benieuwd of dat nog een cultuurclashje wordt :P
Een Spaanstalige Turkse dus?
pi_95199341
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:47 schreef Marver8 het volgende:
Jij en haar 5 broers en 16 neven worden vast goede vrienden :).
:')

Is niet bij alle Turkse families zo. Maar wel bij veel ja. Misschien niet de beste match toch :P
pi_95199368
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Een Spaanstalige Turkse dus?
hehe niet dat ik weet. Dit is op paiq. Spaanse was op facebook.
pi_95199420
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:49 schreef VacaLoca het volgende:
hehe niet dat ik weet. Dit is op paiq. Spaanse was op facebook.
Oh, oké. Dat kunnen wij toch niet ruiken. ;)
pi_95199494
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh, oké. Dat kunnen wij toch niet ruiken. ;)
Jawel. Had met die Spaanse duidelijk over Facebook en oneliners accepteren is toch wel een paiq ding ;) Maja ms ben je niet bekend met paiq :)
pi_95199536
Inmiddels ben ik al bang voor eerwraak shizzle ;( :')
pi_95199537
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef VacaLoca het volgende:
Maja ms ben je niet bekend met paiq :)
Dat klopt. :@
pi_95199551
quote:
10s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef VacaLoca het volgende:
Inmiddels ben ik al bang voor eerwraak shizzle ;( :')
Saywhut? lol? :o
pi_95199639
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Saywhut? lol? :o
Grapke
pi_95199701
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:55 schreef VacaLoca het volgende:
Grapke
Het had me eerlijk gezegd niet zoveel verbaasd als je het serieus bedoelde. Been there, done that, got the t-shirt.
  donderdag 7 april 2011 @ 23:57:30 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95199708
Damn. Het zinkt nu in. Heb ik nou afspraken gemaakt over exclusiviteit met Knots?!
Resistance is futile.
  donderdag 7 april 2011 @ 23:57:54 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95199723
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Het had me eerlijk gezegd niet zoveel verbaasd als je het serieus bedoelde. Been there, done that, got the t-shirt.
Do tell the story!
Resistance is futile.
pi_95199741
quote:
11s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Seven. het volgende:
Damn. Het zinkt nu in. Heb ik nou afspraken gemaakt over exclusiviteit met Knots?!
Nee, alleen dat het niets ging worden toch?
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:02:08 #145
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95199919
quote:
7s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Nee, alleen dat het niets ging worden toch?
Ja en dat er geen anderen in beeld zijn tot het voorbij is. Oei. Fuckedyfuck, ik ben mezelf kwijt even. Ik weet wel zeker dat er nu een rem op zit, geen praatjes meer over

-regeltjes
-samenwonen

En als er ooit een tijd komt dat we prima overeenkomen en geen ruzies hebben.. dan zou ik niet meer binnen roken want dan kunnen we samenwonen? ;( . OMG, ik heb geen flauw benul meer wat er allemaal gezegd en besproken is.

Moet je ook niet deels tijdens de seks doen dus. }:| :X
Resistance is futile.
pi_95200034
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Do tell the story!
pi_95200046
quote:
2s.gif Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Seven. het volgende:
Do tell the story!
Oké, vroegah... was toen een jaar 16 of zo... had ik een Turks meisje. Heel "modern" gezin, en de vrouwen daar droegen ook geen hoofddoekjes en zulks, maar toen ze erachter kwamen dat dochterlief met iemand ging die niet Turks was en die een ongelovige hond was bovendien... nou toen kreeg ze er van langs van pa en haar broers. Dus heb ik het maar gelaten voor wat het was uit medelijden voor haar. Een jaar of 2 later weer hetzelfde verhaal, ook een (bloedmooi) Turks meisje uit een ogenschijnlijk liberaal gezin... maar wederom hetzelfde verhaal.

Dus tja, aan mij heeft het niet gelegen. ;(
  vrijdag 8 april 2011 @ 00:05:48 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95200098
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef Techno het volgende:

[..]

Oké, vroegah... was toen een jaar 16 of zo... had ik een Turks meisje. Heel "modern" gezin, en de vrouwen daar droegen ook geen hoofddoekjes en zulks, maar toen ze erachter kwamen dat dochterlief met iemand ging die niet Turks was en die een ongelovige hond was bovendien... nou toen kreeg ze er van langs van pa en haar broers. Dus heb ik het maar gelaten voor wat het was uit medelijden voor haar. Een jaar of 2 later weer hetzelfde verhaal, ook een (bloedmooi) Turks meisje uit een ogenschijnlijk liberaal gezin... maar wederom hetzelfde verhaal.

-O-

Mijn ouders zijn niet gelovig. :7
Resistance is futile.
pi_95200149
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:02 schreef Seven. het volgende:
Ja en dat er geen anderen in beeld zijn tot het voorbij is. Oei. Fuckedyfuck, ik ben mezelf kwijt even. Ik weet wel zeker dat er nu een rem op zit, geen praatjes meer over

-regeltjes
-samenwonen

En als er ooit een tijd komt dat we prima overeenkomen en geen ruzies hebben.. dan zou ik niet meer binnen roken want dan kunnen we samenwonen? ;( . OMG, ik heb geen flauw benul meer wat er allemaal gezegd en besproken is.

Moet je ook niet deels tijdens de seks doen dus. }:| :X
Dat laatste lijkt me niet echt handig nee. En tja, kan me voorstellen dat het nogal verwarrend is allemaal.
pi_95200155
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 april 2011 00:04 schreef Techno het volgende:

[..]

<< ongelovige hond

Maar jij bent in de 30 ofzo toch? Misschien zijn we net 1 generatietje verder :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')