In de 30, was het maar zo'n feest. Vind het wel heel lief hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef VacaLoca het volgende:
<< ongelovige hond
Maar jij bent in de 30 ofzo toch? Misschien zijn we net 1 generatietje verder
In de 40 ja?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:08 schreef Techno het volgende:
[..]
In de 30, was het maar zo'n feest. Vind het wel heel lief hoor.
41quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:09 schreef VacaLoca het volgende:
In de 40 ja?
Misschien is die meid van jou toen wel de moeder van deze
Ja. Stomme Knots, gisteren wist ik het nog zo zeker. Maar toen had ik hem al bijna week niet gezien, was even vergeten wat een slappe knietjes ik krijg als ik hem zie. Vandaag kwam ik hem dus tegen bij de supermarkt (hij wist dat ik daar was), ging de hoek om en toen dacht ik 'quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet echt handig nee. En tja, kan me voorstellen dat het nogal verwarrend is allemaal.
Nah, dat ook weer niet. Er zijn er van 41 die makkelijk voor 65 door kunnen. En er zijn er die gewoon nog lang jong blijven van geest maar wel charmant ouder worden ondertussen.quote:
Ja, precies. Daarom. Leeftijd zegt dus niet zoveel. Houding en gedrag des te meer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Seven. het volgende:
Nah, dat ook weer niet. Er zijn er van 41 die makkelijk voor 65 door kunnen. En er zijn er die gewoon nog lang jong blijven van geest maar wel charmant ouder worden ondertussen.
Like me.... ik zie er jonger uit dan ik ben...quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nah, dat ook weer niet. Er zijn er van 41 die makkelijk voor 65 door kunnen. En er zijn er die gewoon nog lang jong blijven van geest maar wel charmant ouder worden ondertussen.
Er zwemmen vast veel leukere vissen in de vijver.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:15 schreef Seven. het volgende:
Ja. Stomme Knots, gisteren wist ik het nog zo zeker. Maar toen had ik hem al bijna week niet gezien, was even vergeten wat een slappe knietjes ik krijg als ik hem zie. Vandaag kwam ik hem dus tegen bij de supermarkt (hij wist dat ik daar was), ging de hoek om en toen dacht ik '![]()
![]()
![]()
![]()
' en toen zag ik dat hij het was.
.
Ach ik word gemiddeld 10 jaar jonger geschat.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:23 schreef Seven. het volgende:
Met lang haar schat iedereen mij 5 jaar jonger, met kort haar meestal 3 jaar jonger. En ik gedraag me ook niet als iemand van 27 trouwens.. Zou helemaal geen kwaad kunnen.
Ik deed slechts beleefd gast.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ik word gemiddeld 10 jaar jonger geschat.
Ik voelde me dan ook niet beledigd of zo?quote:
Vast wel. Maar hij is één van de weinige mensen bij wie ik me een klein meisje voel zodra hij zelfs maar in mijn blikveld is. En dat maakt me zwak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Er zwemmen vast veel leukere vissen in de vijver.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ik word gemiddeld 10 jaar jonger geschat.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
![]()
Ik had je jaartje of 32, 33 gegeven afgaande op de foto.
I see. Sommige mensen zijn nu eenmaal aantrekkelijk, puur fysiek gezien. Dat herken ik wel ja.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:31 schreef Seven. het volgende:
Vast wel. Maar hij is één van de weinige mensen bij wie ik me een klein meisje voel zodra hij zelfs maar in mijn blikveld is. En dat maakt me zwak.
Kan het moeilijk omschrijven ook. Hij loopt overal binnen alsof hij de zilverrug is, denk dat dat het dichtst in de buurt komt. Makkelijk om afstand van te nemen omdat ik er emotioneel nog niet zo heel warm voor loop, maar fysiek des te moeilijker. Wel handig om me van bewust te zijn. En zorgen dat hij niet weer zijn shirt uittrekt.
Jij hebt badboy uitstraling op de foto's. Nog zo'n type.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn fobo foto's zijn recent, pas een half jaar oud of zo. Het scheelt ook wel dat ik nog een dikke bos haar heb (hoewel dat niet op de foto's in mijn fobo te zien is) en dat ik niet grijs ben en zo. Mja, alleen mijn stoppelbaardje dan.
Ik ben al jaaaaaaaaren inactief. Jaar of 6 geleden woog ik zo'n 90 kilo. Toen tijdje 60 kilo (geen moeite voor gedaan, gewoon auto verkocht) maar tot mijn grote schrik gaf de weegschaal op mijn werk vandaag 70 kilo aan. Alles tussen 60 en 70 kilo is acceptabel en staat mij goed, maar nu is het wel tijd om in actie te schieten. Met 3 keer een uur flink wandelen per week is het opgelost hoor, dan zit ik zo weer aan 60 kilo. Ik heb niet veel beweging nodig om slank te blijven maar na je dertigste wordt je stofwisseling trager dus ik kom over paar jaar niet meer weg met flink wandelen. Ik heb dus sinds 6 maanden weer een auto.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:43 schreef VacaLoca het volgende:
Ben net toevallig ff met de dumbbells bezig![]()
Ik vind een goed fysiek bij vrouwn ook belangrijk. Slank (niet dun)... fit...
Dus probeer zelf ook wat meer in shape te komen. Niet alleen voor het oordeel van anderen overigens, vind het zelf ook fijner.
Je had vorige topic meerdere hints gegeven dat je met Techno op vakantie wilde. Was dat om zijn badboy uitstraling?quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jij hebt badboy uitstraling op de foto's. Nog zo'n type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |