Dat heeft weinig met je man zijn te maken denk ikquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Silenus het volgende:
Ben blij dat ik een man ben. Doe al jaren geen fuck aan sport en ik blijf op een steady 82 kilo zitten.
deze kilo's gaan nog vrij makkelijk eraf. Daarna wordt het pas moeilijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef macondo het volgende:
Dat heeft weinig met je man zijn te maken denk ik
Trouwens, vijf kilo aankomen is best wel veel Cue : dat gaat zwoegen worden
Had dat maar met man zijn te maken, dan woog ik misschien ook zoiets.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met je man zijn te maken denk ik
Trouwens, vijf kilo aankomen is best wel veel Cue : dat gaat zwoegen worden
Schijn meer te maken te hebben met lichamelijke beweging en gezond eten inderdaad. En stukje erfelijke aanlegquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:42 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Had dat maar met man zijn te maken, dan woog ik misschien ook zoiets.
De Wii is gericht op schriele japanners, niet op gespierde nederlanders. dus trek je niets aan van die wii.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:31 schreef erik81 het volgende:
Ach d'r zou volgens de wii nog 7 kilo afmoeten, maar dan rol ik om denk ikKilo of 3 mag dan nog wel van mezelf, dan zit ik weer op de 80 kilo
Nou, niet puur gezond eten. Vooral minder ongezond eten en drinken. Vooral die laatste is lastig. This man loves his beer.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Schijn meer te maken te hebben met lichamelijke beweging en gezond eten inderdaad. En stukje erfelijke aanleg
Niks mis met een stevige man! Liever dat dan zon schriel scharminkelquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Nou, niet puur gezond eten. Vooral minder ongezond eten en drinken. Vooral die laatste is lastig. This man loves his beer.
En inderdaad, beweging is ook cruciaal.
BTW, ik heb ervaren dat sommige vrouwen zo'n buikje trouwens wel fijn vinden. Ze noemen het dan een 'kussentje'
Nee, Techno vind ik gewoon OK. En hij kijkt Star Trek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je had vorige topic meerdere hints gegeven dat je met Techno op vakantie wilde. Was dat om zijn badboy uitstraling?
82? Hoe lang ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:11 schreef Silenus het volgende:
Ben blij dat ik een man ben. Doe al jaren geen fuck aan sport en ik blijf op een steady 82 kilo zitten.
Ik denk ongeveer hetzelfde over vrouwen haha. Te dun is jammer, liever wat vlees op het botquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks mis met een stevige man! Liever dat dan zon schriel scharminkelMaar een dikke man is het ook weer niet hoor...
Mag best een buik aan zitten hoor. Mager vind ik niks, maar op manboobs knap ik wel af.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niks mis met een stevige man! Liever dat dan zon schriel scharminkelMaar een dikke man is het ook weer niet hoor...
Dat is al lang achterhaald. Van bier krijg je geen dikke buik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:45 schreef Pim89 het volgende:
Nou, niet puur gezond eten. Vooral minder ongezond eten en drinken. Vooral die laatste is lastig. This man loves his beer.
quote:Goed nieuws voor mannen die niet zuipen omdat ze daar te dik van worden. Over met het fabeltje dat alcohol dik maakt. Uit met lachen om Duitsers met een bierbuik. Want onderzoek wijst uit dat een bierbuik helemaal niet door bier ontstaat, maar gewoon in de genen zit.
Tijdens een acht jaar durend onderzoek onder 20.000 mannen in Europa bleek vreemd genoeg dat mannen die sloten bier drinken een even grote kans hebben om dik te worden als de mannen die helemaal niet drinken. Gemiddelde drinkers bleken daarbij het gezondst. De Zweedse en Engelse onderzoekers vermoeden nu dat een bierbuik in de genen zit.
Dus als je vader dik is en je opa ook is het zuipen geen probleem. Dik word je toch wel en dan kun je dat net zo goed dronken doen.
Jaaaa, echt he?? Ik kijk op rp ook altijd naar het gewicht van mannen. Onder de 75kg daalt mijn interesse vaak alquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mag best een buik aan zitten hoor. Mager vind ik niks, maar op manboobs knap ik wel af.
Het gaat allemaal om hoeveelheden. Eens: een biertje op een avond maakt niet zo veel uit. Ga je een avond stappen en je drinkt er een stuk of 10 of meer, dan krijg je toch best veel calorieën binnen. Als ik de bob ben, drink ik meestal gewoon water. Dan is dat toch gezonderquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is al lang achterhaald. Van bier krijg je geen dikke buik.
[..]
Ik hoor net dat Pim zich opoffert als bob vanwege de lijn. Waar gaan we stappen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef Pim89 het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om hoeveelheden. Eens: een biertje op een avond maakt niet zo veel uit. Ga je een avond stappen en je drinkt er een stuk of 10 of meer, dan krijg je toch best veel calorieën binnen. Als ik de bob ben, drink ik meestal gewoon water. Dan is dat toch gezonder
Ja, maar dat lijkt me nogal obvious. Overdaad schaadt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:08 schreef Pim89 het volgende:
Het gaat allemaal om hoeveelheden. Eens: een biertje op een avond maakt niet zo veel uit. Ga je een avond stappen en je drinkt er een stuk of 10 of meer, dan krijg je toch best veel calorieën binnen. Als ik de bob ben, drink ik meestal gewoon water. Dan is dat toch gezonder
Haha, er was een tijd dat ik hard aan de lijn was en inderdaad vaak de bob was. Die tijden zijn over.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Pim zich opoffert als bob vanwege de lijn. Waar gaan we stappen?
dus jouw date in het donker was eigenlijk te dik?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ex woog 57 kilo bij 1.80 ofzo. Hij was verder gezond enzo, maar te dun voor mij.
Geef mij maar gewoon een ' normale' man, met evt een beetje buikje. Maar als het richting dik loopt dan vind ik het vaak minder worden.
klopt, m'n vader heeft ook een bierbuikquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is al lang achterhaald. Van bier krijg je geen dikke buik.
[..]
Onder 80 kilo voor mij vaak al. Knots is 110 kilo, schoon aan de haak.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jaaaa, echt he?? Ik kijk op rp ook altijd naar het gewicht van mannen. Onder de 75kg daalt mijn interesse vaak al
Nop, die was goedquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:11 schreef Maanvis het volgende:
dus jouw date in het donker was eigenlijk te dik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |