quote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef henkvandetillaart het volgende:
Lekker lomp van Laura trouwens
Cool he?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Kaasmix het volgende:
Snel Annelies!![]()
Leuk hoe Flip Jo aan het pesten is trouwens
Kweetut... De geest is gewillig maar het vlees is zwak..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:45 schreef Day het volgende:
[..]
Het zou weer eens niet! Jij bent echt té erg!
Volgens mij zijn die twee smoor verlieft op elkaar, dus niet alleen philip maar ook Joannaquote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Kaasmix het volgende:
Snel Annelies!![]()
Oh, ik verstond koelkast staat open.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Capaja het volgende:
lau zei net : die koelkast is aan het lopen
Ik herkende je niet eens met je nieuwe UIquote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kweetut... De geest is gewillig maar het vlees is zwak..
Het enige wat ze in het huis doet is missies van anderen verpestenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Nobodies het volgende:
We kunnen niet zeggen dat Laura net NIKS deed.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die twee smoor verlieft op elkaar, dus niet alleen philip maar ook Joanna
Ik denk dat laura de mol is, of haal ik nu 2 programma's door elkaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef md89 het volgende:
[..]
Het enige wat ze in het huis doet is missies van anderen verpesten
Nu je het zegtquote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef suzi1 het volgende:
haha annelies, karim zou op je ava een andere zonnebril op moeten hebben en het zou deelder kunnen zijn!
Maar als ze het niet kan waarderen zegt ie heel onderdanig..."Grapje..."quote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Kaasmix het volgende:
Snel Annelies!![]()
Dat weten we zometeen.....quote:
Dank je wel.....quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef Annelies-G het volgende:
Nog 10, 10 minuten voor dat het stopt...............
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dank je wel.....
Nou spookt dat kinderliedje door me kop
dat het kapt dat het noktquote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef Annelies-G het volgende:
Nog 10, 10 minuten voor dat het stopt...............
Of niezenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef muzas het volgende:
je moet ook, als je dan zo achter de koelkast staat, niet in lachen uitbarsten natuurlijk
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kweetut... De geest is gewillig maar het vlees is zwak..
Ja dat dusquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef muzas het volgende:
je moet ook, als je dan zo achter de koelkast staat, niet in lachen uitbarsten natuurlijk
Snap niet hoe je op het idee komt..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wie zou de stem nomineren als de missie slaagt, moet dan iemand de plaats van Karim op de nominatiebank innemen?
Ligt niet aan jou, puur teasen van beide kanten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef shomila het volgende:
Ligt het nu aan mij of hebben die Flip en Jo alleen maar domme gesprekken.
mag dat dan Laura zijn AUBquote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Je_Psychiater het volgende:
Wie zou de stem nomineren als de missie slaagt, moet dan iemand de plaats van Karim op de nominatiebank innemen?
Niveautje groep 8-ers die elkaar leuk vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:48 schreef shomila het volgende:
Ligt het nu aan mij of hebben die Flip en Jo alleen maar domme gesprekken.
ik zou moon ook wel willenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Misiuuu het volgende:
Nou als dat meisje van Maik in het huis komt dan kan Mo zich beter verstoppen! Snap niet waarom Maik Mo kiest..
Nouja, ook al heeft hij haar nu gewoon voor de seks.
Omdat Mo lief knap en slim is. Dat kom je niet zo vaak tegen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Misiuuu het volgende:
Nou als dat meisje van Maik in het huis komt dan kan Mo zich beter verstoppen! Snap niet waarom Maik Mo kiest..
Nouja, ook al heeft hij haar nu gewoon voor de seks.
Ja, zij kan het weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef beequeen het volgende:
Jo is bang dat Karim een grote misssie heeft en zodoende meer stemmen krijgt.
hahahahahquote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog 10 minuten.
Als ze het halen, zou Karim achter de koelkast vandaan moeten lopen en op de bel drukken van de KvdW.
En dan zeggen: "Ow daar zit die bel, ik kon hem al niet vinden..."
Philip had toch ook een missie vandaag?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef beequeen het volgende:
Jo is bang dat Karim een grote misssie heeft en zodoende meer stemmen krijgt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog 10 minuten.
Als ze het halen, zou Karim achter de koelkast vandaan moeten lopen en op de bel drukken van de KvdW.
En dan zeggen: "Ow daar zit die bel, ik kon hem al niet vinden..."
Scherp Donny.quote:
Al eerder geschreven hier. Laura is op zoek naar spanning om haar eigen saaiheid wat op te peppen dat gaat ze bij Alex niet vinden en daar komt ze meer en meer achter. Het is dat Guido bezet is anders was ze er vol voor gegaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef AYLI het volgende:
Laura zei gisteren trouwens toch dat ze echt niet een paar dagen bij iemand kon kriebelen/kusjes geven/e.d. als ze diegene niet leuk vindt? Guido?
Het is goed dat Maik er niet staat, die had al in zijn broek geschetenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Karim laat flinke scheet en Joanna denkt dat het Philip is (zou leuk zijn)
Mo lelijk bitcherig en dom!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Omdat Mo lief knap en slim is. Dat kom je niet zo vaak tegen.
Doen sletjes toch altijd?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Al eerder geschreven hier. Laura is op zoek naar spanning om haar eigen saaiheid wat op te peppen dat gaat ze bij Alex niet vinden en daar komt ze meer en meer achter. Het is dat Guido bezet is anders was ze er vol voor gegaan.
Vind d'r ook veel leuker bij Guido, ik mag Alex niet zoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Al eerder geschreven hier. Laura is op zoek naar spanning om haar eigen saaiheid wat op te peppen dat gaat ze bij Alex niet vinden en daar komt ze meer en meer achter. Het is dat Guido bezet is anders was ze er vol voor gegaan.
Roltraphoer in het geval van laura..quote:
waar is sharon???quote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef diditje64 het volgende:
ik denk dat sharon in slaap is gevallen
Hmmm... dat vereist wel wat uitleg denk ik?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Roltraphoer in het geval van laura..
Daar denkt Maik kennelijk en blijkbaar anders over, en dat is wat telt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Mo lelijk bitcherig en dom!
Die vriendin uit nederland is echt 50x mooier.
die is een nieuw parcours aan het plannen voor haar en Lancelotquote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef diditje64 het volgende:
ik denk dat sharon in slaap is gevallen
Nog steeds achter de stoeltjes in de keuken?quote:
Nee, maar het kasteel komt vanavond wel hun weggelopen ridder ophalen..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Is het dolfinarium nog niet langsgeweest of er ergens een aangespoelde walrus ligt?
Ik zie het alquote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Papiergeld het volgende:
Wat zijn ze op stream 3 aan het doen
Nou, Noelle noemt haar zo, die komt uit het 't Gooi, zal de benaming in die contreien wel zijn voor dat type meisjesquote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Hmmm... dat vereist wel wat uitleg denk ik?
Daarom krijgt hij vanavond een reminder!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar denkt Maik kennelijk en blijkbaar anders over, en dat is wat telt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Nee, maar het kasteel komt vanavond wel hun weggelopen ridder ophalen..
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
Lacht me straks kapot als Sharon tegen Karim zegt dat het een grapje was en geen missie
hahahaha, dat zou helemaal een goeie grap zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
Lacht me straks kapot als Sharon tegen Karim zegt dat het een grapje was en geen missie
Laura had het vanmiddag ook weer over Guido. Ik weet niet in welke context, mijn ettertjes zijn thuis en waren weer zoals gewoonlijk overal doorheen te tetteren.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ja of alleen zij krijgt er geld voor als ze hem zo ver kreegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
hij heeft der alleen maar voor in bed..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar denkt Maik kennelijk en blijkbaar
anders over, en dat is wat telt.
Maar was het een missie van Sharon alleen dan? Of was het ook een missie voor Karim? Of mocht Sharon iemand kiezen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
Jawel, ze denken dat ze samen in de KVDW zitten, mo is al nerveus hahaquote:
Ze moest met Karimquote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Maar was het een missie van Sharon alleen dan? Of was het ook een missie voor Karim? Of mocht Sharon iemand kiezen?
Op de streams is duidelijk te zien dat ze veel meer delen dan alleen het bed.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
hij heeft der alleen maar voor in bed..
Keukentafel*quote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef MargrietV het volgende:
Alle spelers verzamelen op de rode bank!
Ik ook!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooooo wat leuke tv, ik zit te genieten
Lijkt wel Requiem for a Dream.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef Greys het volgende:
Zitten ze aan die tafel, komt die koelkast naar voren
+1.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Liever geen nominatie meer voor Karim
we zullen zien!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Op de streams is duidelijk te zien dat ze veel meer delen dan alleen het bed.
"Had ik die koelkast net geduwd of niet?!"quote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Lauwra schreeuwen dat ze die koelkast vreemd had zien staan.....
Let maar op
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Let maar op
je had gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef Capt1caveman het volgende:
Let maar op
Ik gun het ze wel dat ze samen gelukkig zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
we zullen zien!zodra hij thuis is gaan zijn ogen los..
Kluisje leeg kluisje leeg kluisje leeg!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:02 schreef danilel het volgende:
Mo kan niet lachen, die ziet de bui al hangen.....
Nee, kwam alleen onzin uitquote:Op donderdag 7 april 2011 16:02 schreef Wazigwijfke het volgende:
Zie Jo en Flip vreemd kijken. Ze hebben niets bijzonders besproken toch?
Benieuwd hoe ze vanavond gaat reagerenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:02 schreef danilel het volgende:
Mo kan niet lachen, die ziet de bui al hangen.....
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Kluisje leeg kluisje leeg kluisje leeg!
Hoezo? het is Flipje die naar huis gaat. Dat weet iedereen. Genialex stays!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
Wat zat Laura nou te zeiken over 'Dat er niemand meer terug mocht komen, anders gaat er nooit eens iemand weg". Ze wil gewoon dat als Alex gaat, dat ie ook echt weg blijft he, haar hubby
precies, die is blij als hij weg isquote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
Wat zat Laura nou te zeiken over 'Dat er niemand meer terug mocht komen, anders gaat er nooit eens iemand weg". Ze wil gewoon dat als Alex gaat, dat ie ook echt weg blijft he, haar hubby
Precies, wil ze even zeker weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef Greys het volgende:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 7 april 2011 16:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hoezo? het is Flipje die naar huis gaat. Dat weet iedereen. Genialex stays!
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef Capt1caveman het volgende:
Kan iemand een handdoek in die muts Lauwra proppen?
Die stem snijdt glas!
Ben weggeweest, heeft Mo iets verkeerds gezegd, toen Sharon en Karim verstopt waren.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze vanavond gaat reageren
Als je denkt dat iemand in de KvdW zit ga je niet zoeken natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dat ze Sharon niet gevonden hadden, ongelofelijk.
De vriendin van Maik komt vanavond op bezoekquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben weggeweest, heeft Mo iets verkeerds gezegd, toen Sharon en Karim verstopt waren.
neu, vanavond komt het ex?-vriendinnetje van Maik in het huis.....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben weggeweest, heeft Mo iets verkeerds gezegd, toen Sharon en Karim verstopt waren.
quote:
Ja, en het grote missie-gesprek proberen te ontwijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef md89 het volgende:
Joanna helemaal nadenken wat er gezegd is in dat gesprek
Ha dat zal kijkers trekken. net wat ik altijd zeg, in de life show spectaculaire life dingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
De vriendin van Maik komt vanavond op bezoek
Stom van dat meisje, sommige mensen zijn van nature masochistenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
[..]
neu, vanavond komt het ex?-vriendinnetje van Maik in het huis.....
Waarom zou ze voor een video naar Portugal moeten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ja via video jahDe grapjurken vanNet5 vinden het leuk om de kijkers op het verkeerde been te zetten
Dat begint ook helemaal zijn eigen leven te leiden dat verhaal. Wie zegt dit?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze in Portugal zit? Ze zeggen dat ze in het huis der geheimen komt. Niet hoe.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef AYLI het volgende:
[..]
Waarom zou ze voor een video naar Portugal moeten?
Eerst zien dan geloven. Vorige week zouden ook de ex-bewoners terugkomenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
De vriendin van Maik komt vanavond op bezoek
graaagquote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef md89 het volgende:
Ze willen Mo echt weg hebbenNiet genomineerd? Nou dan maar zo!
Dat zegt ze zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze in Portugal zit? Ze zeggen dat ze in het huis der geheimen komt. Niet hoe.
Dit is bevestigd door de redactie en niet een twitterhypeje...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Mita het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Vorige week zouden ook de ex-bewoners terugkomen
Ze antwoordde tactisch, je hebt niets te kiezen en gelijk heeft ze anders wordt ze er op afgerekend.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef danilel het volgende:
Mo; "Sharon mocht je kiezen wie met je missie mee mocht doen? "
(dan weet ze meteen dan Sharon in kamp Karim/Geer zit.)
en dan zegt ze: In het echt ben je nog veel lelijker als ik dacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Wat ik al langer vermoedde.....quote:Ed Juhh
Ed Juhh
7 april 2011 om 15:48
@Lilian Staring..., Volgens een brief die ik van ENDEMOL heb gehad gaat alles keurig met notaris. alleen op mijn vraag of ik dan mag weten wie de notaris is en of ik een kopie van de tellijst mag hebben (wat volgens de wet beschikbaar moet zijn) krijg ik te horen dat zij de privacy van de notaris willen beschermen. Zij zullen dus niet de naam bekend maken. terwijl de wet op de kansspelen zegt dat ten aller tijden de naam bekend gemaakt moet worden. (op aanvraag) Kortom er is helemaal geen notaris.
Een filmpje kijk maar hier.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dit is bevestigd door de redactie en niet een twitterhypeje...
In de Televaag staat ook dat het over een videoboodschap gaat. Niet dat dat nou direct het meest betrouwbare medium is, maar tochquote:
quote:Het klopt inderdaad dat de vriendin van Maik in Nederland naar Portugal toekomt. Zij zal vanavond een ontmoeting met Maik hebben en wellicht ook met de andere bewoners..
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef shomila het volgende:
Maik zijn exvriendin.
http://www.telegraaf.nl/p(...)loos__.html?sn=prive
carmenset!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo drukt weer op de knop van de KvdW... jankalert
staat onderin mn tvscherm.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Waar halen jullie informatie van daan dat de vrienin het huis in komt?
Dit is heel vreemd, want een notaris heeft een publieke functie...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat ik al langer vermoedde.....
Ik weet dat het niet betrouwbaar is, maar dat heeft ze op d'r hyve gezet. Als de redactie dan ook nog bevestigd dat ze het huis in gaat neem ik aan dat het meer is dan een video.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
In de Televaag staat ook dat het over een videoboodschap gaat. Niet dat dat nou direct het meest betrouwbare medium is, maar toch
Misschien dat kaartje wat ze toen mochten schrijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?
Sommige bewoners mochten 1 kaartje sturen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?
Dat mochten ze toen toch als beloning van een opdracht?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat op TV over de streams heen. Letterlijke tekst:quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Dit topic met ergens aan het eind de bevestiging van de productie.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geer ligt achter de stoeltjes
Hmmm, volgens televaag komt deze video in de live. Zijzelf niet, dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef shomila het volgende:
Maik zijn exvriendin.
http://www.telegraaf.nl/p(...)loos__.html?sn=prive
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Chanel5 het volgende:
En Mo gaat keihard janken dat ze haar weer moeten hebben!
Da's toch niet serieus van hemquote:
Dat weet ik, maar ik heb vanaf het moment dat ik SST ben gaan volgen al het knagende vermoeden dat er helemaal niet met een notaris gewerkt wordt, omdat er voor bellers en stemmers geen prijs te winnen is....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dit is heel vreemd, want een notaris heeft een publieke functie...
Ah ok, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Dat mochten ze toen toch als beloning van een opdracht?
Een deel mocht een kaartje sturen, Guido ook. Gerard ook.
staat bij Ziggo op het beeldquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Eerst de video, daarna zij zelf?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, volgens televaag komt deze video in de live. Zijzelf niet, dus.
14 bedoel je, 15 is ziggoquote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Yep, staat op kanaal 15 van UPC ook nu
Het is wel een ultieme wraakpoging.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
Lol, arme Maik, onder de plak bij Mo en dan ook nog een ander vriendinnetje in het huis, had iemand van de aanwezige dames hetzelfde gedaan? Ik denk dat ik echt geen zin meer had in een vent die uitgebreid op TV heeft liggen krikken met Miss Mo Radeloos.
Ik geloof dat Kwaliteit de live-shows streamt op spixtv?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef shomila het volgende:
Ik hoop dat jullie verslag doe ik heb geen tv.
Er komt maandag pas een monteur van ziggo heb geen internet telefoon niks.
Lekker snel hè.
Klopt, maar ze hebben zich wel aan de wetgeving te houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik heb vanaf het moment dat ik SST ben gaan volgen al het knagende vermoeden dat er helemaal niet met een notaris gewerkt wordt, omdat er voor bellers en stemmers geen prijs te winnen is....
De wet gaat over kansspelen, maar dit valt er volgens mij net buiten, waardoor die notaris niet nodig is....
Ok thnx.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kwaliteit de live-shows streamt op spixtv?
Je stemt op iemand erin houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben zich wel aan de wetgeving te houden.
Ik heb zelf al een klacht ingediend bij de consumenten autoriteiten over het verhaal rond het terugkomen van maik en de stemming. Ze hebben een onderzoek gestart. Ivm veranderende voorwaarden obv gestemd werd.
Die video is genoeg voor mo. Zeker als ze hoort dat hij zijn kaartje dus naar haar had gestuurd!quote:
En nu heb je ook een klacht gestuurd over de nominatie van alex? Die heeft ook een dag achterstand qua stemmers .quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben zich wel aan de wetgeving te houden.
Ik heb zelf al een klacht ingediend bij de consumenten autoriteiten over het verhaal rond het terugkomen van maik en de stemming. Ze hebben een onderzoek gestart. Ivm veranderende voorwaarden obv gestemd werd.
Nou vergeet niet dat het valse voorwendselen is! Je stemt om iemand te behouden, omdat er iemand uit het huis gaat anders (dat is wat ze communiceren). Dan veranderen ze het door iemand in huis te houden. Dus de voorwaarden/situatie waarvoor je stemt veranderd.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:15 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Je stemt op iemand erin houden. Haalt dus waarschijnlijk nog niks uit.
Daar zeg je wat, en voor Karim is er dan al flink gebeld!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Dat zou wel mooi zijn, dat de echte genomineerden nu op de rode bank zitten.
Hmm, tja, maar je staat dan wel een beetje voor schut, ze steekt moeite in een vent die uiteindelijk haar niet de moeite waard vond om zich in te houden, afspraak of niet.quote:
Dat is anders, maar als ik iets kan vinden pak ik ze zeker aan!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu heb je ook een klacht gestuurd over de nominatie van alex? Die heeft ook een dag achterstand qua stemmers .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |