De vriendin van Maik komt vanavond op bezoekquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben weggeweest, heeft Mo iets verkeerds gezegd, toen Sharon en Karim verstopt waren.
neu, vanavond komt het ex?-vriendinnetje van Maik in het huis.....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Mita het volgende:
[..]
Ben weggeweest, heeft Mo iets verkeerds gezegd, toen Sharon en Karim verstopt waren.
quote:
Ja, en het grote missie-gesprek proberen te ontwijken.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:05 schreef md89 het volgende:
Joanna helemaal nadenken wat er gezegd is in dat gesprek
Ha dat zal kijkers trekken. net wat ik altijd zeg, in de life show spectaculaire life dingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
De vriendin van Maik komt vanavond op bezoek
Stom van dat meisje, sommige mensen zijn van nature masochistenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
[..]
neu, vanavond komt het ex?-vriendinnetje van Maik in het huis.....
Waarom zou ze voor een video naar Portugal moeten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ja via video jahDe grapjurken vanNet5 vinden het leuk om de kijkers op het verkeerde been te zetten
Dat begint ook helemaal zijn eigen leven te leiden dat verhaal. Wie zegt dit?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze in Portugal zit? Ze zeggen dat ze in het huis der geheimen komt. Niet hoe.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef AYLI het volgende:
[..]
Waarom zou ze voor een video naar Portugal moeten?
Eerst zien dan geloven. Vorige week zouden ook de ex-bewoners terugkomenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef Darklight het volgende:
[..]
De vriendin van Maik komt vanavond op bezoek
graaagquote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef md89 het volgende:
Ze willen Mo echt weg hebbenNiet genomineerd? Nou dan maar zo!
Dat zegt ze zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze in Portugal zit? Ze zeggen dat ze in het huis der geheimen komt. Niet hoe.
Dit is bevestigd door de redactie en niet een twitterhypeje...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef Mita het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven. Vorige week zouden ook de ex-bewoners terugkomen
Ze antwoordde tactisch, je hebt niets te kiezen en gelijk heeft ze anders wordt ze er op afgerekend.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef danilel het volgende:
Mo; "Sharon mocht je kiezen wie met je missie mee mocht doen? "
(dan weet ze meteen dan Sharon in kamp Karim/Geer zit.)
en dan zegt ze: In het echt ben je nog veel lelijker als ik dacht.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:06 schreef danilel het volgende:
[..]
Wat ik al langer vermoedde.....quote:Ed Juhh
Ed Juhh
7 april 2011 om 15:48
@Lilian Staring..., Volgens een brief die ik van ENDEMOL heb gehad gaat alles keurig met notaris. alleen op mijn vraag of ik dan mag weten wie de notaris is en of ik een kopie van de tellijst mag hebben (wat volgens de wet beschikbaar moet zijn) krijg ik te horen dat zij de privacy van de notaris willen beschermen. Zij zullen dus niet de naam bekend maken. terwijl de wet op de kansspelen zegt dat ten aller tijden de naam bekend gemaakt moet worden. (op aanvraag) Kortom er is helemaal geen notaris.
Een filmpje kijk maar hier.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dit is bevestigd door de redactie en niet een twitterhypeje...
In de Televaag staat ook dat het over een videoboodschap gaat. Niet dat dat nou direct het meest betrouwbare medium is, maar tochquote:
quote:Het klopt inderdaad dat de vriendin van Maik in Nederland naar Portugal toekomt. Zij zal vanavond een ontmoeting met Maik hebben en wellicht ook met de andere bewoners..
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef shomila het volgende:
Maik zijn exvriendin.
http://www.telegraaf.nl/p(...)loos__.html?sn=prive
carmenset!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo drukt weer op de knop van de KvdW... jankalert
staat onderin mn tvscherm.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Waar halen jullie informatie van daan dat de vrienin het huis in komt?
Dit is heel vreemd, want een notaris heeft een publieke functie...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wat ik al langer vermoedde.....
Ik weet dat het niet betrouwbaar is, maar dat heeft ze op d'r hyve gezet. Als de redactie dan ook nog bevestigd dat ze het huis in gaat neem ik aan dat het meer is dan een video.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
In de Televaag staat ook dat het over een videoboodschap gaat. Niet dat dat nou direct het meest betrouwbare medium is, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |