Nou, Noelle noemt haar zo, die komt uit het 't Gooi, zal de benaming in die contreien wel zijn voor dat type meisjesquote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Hmmm... dat vereist wel wat uitleg denk ik?
Daarom krijgt hij vanavond een reminder!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar denkt Maik kennelijk en blijkbaar anders over, en dat is wat telt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:56 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Nee, maar het kasteel komt vanavond wel hun weggelopen ridder ophalen..
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
Lacht me straks kapot als Sharon tegen Karim zegt dat het een grapje was en geen missie
hahahaha, dat zou helemaal een goeie grap zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
Lacht me straks kapot als Sharon tegen Karim zegt dat het een grapje was en geen missie
Laura had het vanmiddag ook weer over Guido. Ik weet niet in welke context, mijn ettertjes zijn thuis en waren weer zoals gewoonlijk overal doorheen te tetteren.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Al eerder geschreven hier. Laura is op zoek naar spanning om haar eigen saaiheid wat op te peppen dat gaat ze bij Alex niet vinden en daar komt ze meer en meer achter. Het is dat Guido bezet is anders was ze er vol voor gegaan.
Ja of alleen zij krijgt er geld voor als ze hem zo ver kreegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
hij heeft der alleen maar voor in bed..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar denkt Maik kennelijk en blijkbaar
anders over, en dat is wat telt.
Maar was het een missie van Sharon alleen dan? Of was het ook een missie voor Karim? Of mocht Sharon iemand kiezen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:57 schreef Flashbox het volgende:
Jawel, ze denken dat ze samen in de KVDW zitten, mo is al nerveus hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |