ik zou moon ook wel willenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Misiuuu het volgende:
Nou als dat meisje van Maik in het huis komt dan kan Mo zich beter verstoppen! Snap niet waarom Maik Mo kiest..
Nouja, ook al heeft hij haar nu gewoon voor de seks.
Omdat Mo lief knap en slim is. Dat kom je niet zo vaak tegen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Misiuuu het volgende:
Nou als dat meisje van Maik in het huis komt dan kan Mo zich beter verstoppen! Snap niet waarom Maik Mo kiest..
Nouja, ook al heeft hij haar nu gewoon voor de seks.
Ja, zij kan het weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef beequeen het volgende:
Jo is bang dat Karim een grote misssie heeft en zodoende meer stemmen krijgt.
hahahahahquote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog 10 minuten.
Als ze het halen, zou Karim achter de koelkast vandaan moeten lopen en op de bel drukken van de KvdW.
En dan zeggen: "Ow daar zit die bel, ik kon hem al niet vinden..."
Philip had toch ook een missie vandaag?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef beequeen het volgende:
Jo is bang dat Karim een grote misssie heeft en zodoende meer stemmen krijgt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog 10 minuten.
Als ze het halen, zou Karim achter de koelkast vandaan moeten lopen en op de bel drukken van de KvdW.
En dan zeggen: "Ow daar zit die bel, ik kon hem al niet vinden..."
Scherp Donny.quote:
Al eerder geschreven hier. Laura is op zoek naar spanning om haar eigen saaiheid wat op te peppen dat gaat ze bij Alex niet vinden en daar komt ze meer en meer achter. Het is dat Guido bezet is anders was ze er vol voor gegaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef AYLI het volgende:
Laura zei gisteren trouwens toch dat ze echt niet een paar dagen bij iemand kon kriebelen/kusjes geven/e.d. als ze diegene niet leuk vindt? Guido?
Het is goed dat Maik er niet staat, die had al in zijn broek geschetenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Karim laat flinke scheet en Joanna denkt dat het Philip is (zou leuk zijn)
Mo lelijk bitcherig en dom!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Omdat Mo lief knap en slim is. Dat kom je niet zo vaak tegen.
Doen sletjes toch altijd?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Al eerder geschreven hier. Laura is op zoek naar spanning om haar eigen saaiheid wat op te peppen dat gaat ze bij Alex niet vinden en daar komt ze meer en meer achter. Het is dat Guido bezet is anders was ze er vol voor gegaan.
Vind d'r ook veel leuker bij Guido, ik mag Alex niet zoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef marky het volgende:
[..]
Al eerder geschreven hier. Laura is op zoek naar spanning om haar eigen saaiheid wat op te peppen dat gaat ze bij Alex niet vinden en daar komt ze meer en meer achter. Het is dat Guido bezet is anders was ze er vol voor gegaan.
Roltraphoer in het geval van laura..quote:
waar is sharon???quote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef diditje64 het volgende:
ik denk dat sharon in slaap is gevallen
Hmmm... dat vereist wel wat uitleg denk ik?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Roltraphoer in het geval van laura..
Daar denkt Maik kennelijk en blijkbaar anders over, en dat is wat telt.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Mo lelijk bitcherig en dom!
Die vriendin uit nederland is echt 50x mooier.
die is een nieuw parcours aan het plannen voor haar en Lancelotquote:Op donderdag 7 april 2011 15:54 schreef diditje64 het volgende:
ik denk dat sharon in slaap is gevallen
Nog steeds achter de stoeltjes in de keuken?quote:
Nee, maar het kasteel komt vanavond wel hun weggelopen ridder ophalen..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Is het dolfinarium nog niet langsgeweest of er ergens een aangespoelde walrus ligt?
Ik zie het alquote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Papiergeld het volgende:
Wat zijn ze op stream 3 aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |