Misschien dat kaartje wat ze toen mochten schrijven.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?
Sommige bewoners mochten 1 kaartje sturen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft een kaartje van Maik ontvangen? Hoezo geen contact met de buitenwereld?
Dat mochten ze toen toch als beloning van een opdracht?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Staat op TV over de streams heen. Letterlijke tekst:quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Waar halen jullie informatie van daan dat de vrienin het huis in komt?
Dit topic met ergens aan het eind de bevestiging van de productie.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geer ligt achter de stoeltjes
Hmmm, volgens televaag komt deze video in de live. Zijzelf niet, dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:07 schreef shomila het volgende:
Maik zijn exvriendin.
http://www.telegraaf.nl/p(...)loos__.html?sn=prive
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Chanel5 het volgende:
En Mo gaat keihard janken dat ze haar weer moeten hebben!
Da's toch niet serieus van hemquote:
Dat weet ik, maar ik heb vanaf het moment dat ik SST ben gaan volgen al het knagende vermoeden dat er helemaal niet met een notaris gewerkt wordt, omdat er voor bellers en stemmers geen prijs te winnen is....quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dit is heel vreemd, want een notaris heeft een publieke functie...
Ah ok, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
Dat mochten ze toen toch als beloning van een opdracht?
Een deel mocht een kaartje sturen, Guido ook. Gerard ook.
staat bij Ziggo op het beeldquote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef minzo het volgende:
Eerst de video, daarna zij zelf?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, volgens televaag komt deze video in de live. Zijzelf niet, dus.
14 bedoel je, 15 is ziggoquote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef danaqui het volgende:
[..]
Yep, staat op kanaal 15 van UPC ook nu
Het is wel een ultieme wraakpoging.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:11 schreef kahaarin het volgende:
Lol, arme Maik, onder de plak bij Mo en dan ook nog een ander vriendinnetje in het huis, had iemand van de aanwezige dames hetzelfde gedaan? Ik denk dat ik echt geen zin meer had in een vent die uitgebreid op TV heeft liggen krikken met Miss Mo Radeloos.
Ik geloof dat Kwaliteit de live-shows streamt op spixtv?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef shomila het volgende:
Ik hoop dat jullie verslag doe ik heb geen tv.
Er komt maandag pas een monteur van ziggo heb geen internet telefoon niks.
Lekker snel hè.
Klopt, maar ze hebben zich wel aan de wetgeving te houden.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik heb vanaf het moment dat ik SST ben gaan volgen al het knagende vermoeden dat er helemaal niet met een notaris gewerkt wordt, omdat er voor bellers en stemmers geen prijs te winnen is....
De wet gaat over kansspelen, maar dit valt er volgens mij net buiten, waardoor die notaris niet nodig is....
Ok thnx.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik geloof dat Kwaliteit de live-shows streamt op spixtv?
Je stemt op iemand erin houdenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben zich wel aan de wetgeving te houden.
Ik heb zelf al een klacht ingediend bij de consumenten autoriteiten over het verhaal rond het terugkomen van maik en de stemming. Ze hebben een onderzoek gestart. Ivm veranderende voorwaarden obv gestemd werd.
Die video is genoeg voor mo. Zeker als ze hoort dat hij zijn kaartje dus naar haar had gestuurd!quote:
En nu heb je ook een klacht gestuurd over de nominatie van alex? Die heeft ook een dag achterstand qua stemmers .quote:Op donderdag 7 april 2011 16:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Klopt, maar ze hebben zich wel aan de wetgeving te houden.
Ik heb zelf al een klacht ingediend bij de consumenten autoriteiten over het verhaal rond het terugkomen van maik en de stemming. Ze hebben een onderzoek gestart. Ivm veranderende voorwaarden obv gestemd werd.
Nou vergeet niet dat het valse voorwendselen is! Je stemt om iemand te behouden, omdat er iemand uit het huis gaat anders (dat is wat ze communiceren). Dan veranderen ze het door iemand in huis te houden. Dus de voorwaarden/situatie waarvoor je stemt veranderd.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:15 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Je stemt op iemand erin houden. Haalt dus waarschijnlijk nog niks uit.
Daar zeg je wat, en voor Karim is er dan al flink gebeld!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef beequeen het volgende:
Dat zou wel mooi zijn, dat de echte genomineerden nu op de rode bank zitten.
Hmm, tja, maar je staat dan wel een beetje voor schut, ze steekt moeite in een vent die uiteindelijk haar niet de moeite waard vond om zich in te houden, afspraak of niet.quote:
Dat is anders, maar als ik iets kan vinden pak ik ze zeker aan!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu heb je ook een klacht gestuurd over de nominatie van alex? Die heeft ook een dag achterstand qua stemmers .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |