Nee denk het niet hoor, ze hebben het over 'een ontmoeting'.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n camerageil wijf in dat hok. Ik hoop niet dat ze blijft, sorry.
Die komt er natuurlijk vanaqvond tijdens de LIVE inquote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]Heb gevraagd wat er van klopte en kreeg dat antwoord.
heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat had jurien bedacht om de fokkers op een dwaalspoor te brengen
Brekend ex (thuisvriendinnetje) maik vanaaf het huis in!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef suzi1 het volgende:
huh ho, wat is er met ex van maik? moet ik nu terug gaan cossen of kan iemand me ergens heen wijzen
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Flashbox het volgende:
Hebben ze nu niet in de gaten dat die koelkast verder naar voren staat. Iemand zal het maar zien en even flink die koelkast terug naar achter duwen
Maik's ex komt langs enquote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef suzi1 het volgende:
huh ho, wat is er met ex van maik? moet ik nu terug gaan cossen of kan iemand me ergens heen wijzen
Dat is wat anders. Bring her on.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Day het volgende:
Nee blijven niet, maar heb je d'r gezien? Bloedmooi en 8 jaar jonger dan mo! En remember: Johanna, eat your heart out?
Daar mag ze best op reagerenm vind ik.
Idd, ws. alleen tijdens de live en daarna weer wegquote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk het niet hoor, ze hebben het over 'een ontmoeting'.
Die gaat gewoon heel even dat huis in. Net als die stripper en die ambtenaar laatst, denk ik.
Ik heb gezien dat ie daarna nog op het forum is geweest, maar hij werd toen behoorlijk genegeerd, als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat had jurien bedacht om de fokkers op een dwaalspoor te brengen
Zie de post van Greys onder mij!quote:
Ik vermoed meer een privemeeting in een van de verborgen kamertjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee denk het niet hoor, ze hebben het over 'een ontmoeting'.
Die gaat gewoon heel even dat huis in. Net als die stripper en die ambtenaar laatst, denk ik.
Ik wel!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n camerageil wijf in dat hok. Ik hoop niet dat ze blijft, sorry.
Ja toch, Bee!quote:
Hoe langer die open staat des te meer die moet koelen, des te heter de achterkantquote:Op donderdag 7 april 2011 15:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Philip weer honger, koelkast open.
Het zou weer eens niet! Jij bent echt té erg!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wel!!!
Ik heb haar namelijk gezien en ze is erg. leuk. Die is echt de zonde waard!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |