quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef sjampoeh het volgende:
geweldig dit en ook nog zonder............Kan wel even vragen of er een SL opgeknalt wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
gaat nergens overquote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor: dat topic over dat vriendinnetje van Maik in Nederland dat naar Portugal zou gaan (stond op haar Hyves), dat is zojuist bevestigd per mail:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Even tussendoor: dat topic over dat vriendinnetje van Maik in Nederland dat naar Portugal zou gaan (stond op haar Hyves), dat is zojuist bevestigd per mail:
[..]
quote:
KAK mis ik de liveshow vanavond!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]Heb gevraagd wat er van klopte en kreeg dat antwoord.
Weer zo'n camerageil wijf in dat hok. Ik hoop niet dat ze blijft, sorry.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:36 schreef Greys het volgende:
Is toch lachen om die als sexy serveerster het huis in te sturen even tijdens een feestje ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef Capaja het volgende:
[..]
gaat nergens over
dat was toch pas 2 weken ?
dat had jurien bedacht om de fokkers op een dwaalspoor te brengenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:37 schreef SMutzskii het volgende:
[..]- Wat brengt dat weer dan.
Hoe zat dat trouwens met Guido, Cynthia, Sofia en Jurrien vorige keer? Was dat nep?
En die zit nu net juist met geer haar relatie met Mike buiten door te nemen!quote:
Mo is niet mijn vriedin, mag er van mij vandaag uit, nog voor alex !quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Is toch lachen om die als sexy serveerster het huis in te sturen even tijdens een feestje ofzo?
En dan kijken of Maik reageert?
Oh, wat een grap.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat had jurien bedacht om de fokkers op een dwaalspoor te brengen
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En die zit nu net juist met geer haar relatie met Mike buiten door te nemen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed schatje
Wow!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
En als Alex eruit is....
[ afbeelding ]
Nee blijven niet, maar heb je d'r gezien? Bloedmooi en 8 jaar jonger dan mo! En remember: Johanna, eat your heart out?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weer zo'n camerageil wijf in dat hok. Ik hoop niet dat ze blijft, sorry.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nee blijven niet, maar heb je d'r gezien? Bloedmooi en 8 jaar jonger dan mo! En remember: Johanna, eat your heart out?
Daar mag ze best op reagerenm vind ik.
nee man, geen tijd voor met al die reclames en terugblikkenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk trouwens ook dat de leugendetector vanavond in de live zal worden aangeslingerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |