Dat is een grap!? Heeft ze dat echt getypt? Omfg..quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Capt1caveman het volgende: [..] Wie snapt er nog meer de ironie als je dit op een forum plaatst?![]()
Laten er ook vrouwen heen gaan bij wie een borst is afgezet omdat ze borstkanker hadden.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat een gezond mens bij een plastisch chirurg te zoeken heeft.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
Kee, 3 cossen open. Deze blijven, de rest dicht
Ik schreef "gezond mens".quote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laten er ook vrouwen heen gaan bij wie een borst is afgezet omdat ze borstkanker hadden.
Dit was de eerste COS, zie volgnummerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef Annelies-G het volgende:
Kee, 3 cossen open. Deze blijven, de rest dicht
Nee, want Flip en Jo liggen met z'n tweetjes; Geer is nergens te zien op de streamsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
MAar kan iemand die wel streams hebben zeggen wat Geer tegen flip en jo zegt dan?
Geer zegt niks, Jo en Flip neuzelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef henkvandetillaart het volgende:
MAar kan iemand die wel streams hebben zeggen wat Geer tegen flip en jo zegt dan?
komt omdat ik er 1 verprutst hadquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef muzas het volgende:
die cosnummers klopt ook geen kudt meer van.
de mijne iig nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef muzas het volgende:
die cosnummers klopt ook geen kudt meer van.
Omg is PB dan ineens in het huis ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna tegen Philip: "Als ze jou naar huis sturen willen ze mij naaien"
ja het moet altijd om haar draaienquote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna tegen Philip: "Als ze jou naar huis sturen willen ze mij naaien"
Jij was gewoon langzaam, volgende x sneller ander word ik ongeduldigquote:
Iedereen?? zijn er maar 2quote:
Woehahahahahhaha, ik zag het al, moest er ff smakkelijk om lachenquote:
Dat is knap als je bedenkt dat Mark's COS een minuut eerder open was dan de jouwequote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Jij was gewoon langzaam, volgende x sneller ander word ik ongeduldig
Plastische chirurgie is voor mij nog het best op zijn plaats als de correctieve chirurgie waar het uit voort is gekomenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat een gezond mens bij een plastisch chirurg te zoeken heeft.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Omg is PB dan ineens in het huis ofzo?
ik denk dat ze niet gaan zoeken volgens mij hoorde ik eerder gerard iets zeggen over dat ze samen iets moesten bespreken.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef Je_Psychiater het volgende:
Duurt wel lang voor ze gaan zoeken.
Kijk, hulp is onderweg, maak jij de cossen van deze prutsrers even ongedaan ?:)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |