haha en nog een half uuuuuuuuuu , maar ja voor 2000quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jemig, wat zullen die twee zich vervelen. Heb net ff boodschappen gedaan en de helft van de tijd zit er pas op. En dan ben ik nog wel actief bezig geweest.
Ik vind 't spannend!quote:
adem inquote:
moest dit echt ?quote:
Laat ze een Carmen Set verpakking/doos krijgen vanavond en stop er iets heel anders inquote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef PoezeligDing het volgende:
En Jo maakt weer drama dat Flip iets van haar nagellak heeft gezegd. Wat een aandachtshoer.
Nee, schijten doe je op de w.c. niet in het labyrint.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Zzoos het volgende:
mo naar de toilet dan komt ze toch vlak bij karim in de buurt?
echt een missiequote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef minzo het volgende:
Is het nou echt een missie of doen ze voor de lol?
nee totaal nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Zzoos het volgende:
Dit ^quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Fikkert2 het volgende:
De zender van Karim mag van mij best uit, ik word gek van het geluid van die koelkast, en ik denk dat Karim weinig te bespreken heeft met de achterkant van de koelkast
De opmerkingen van Laura tegen Alex de laatste tijd zijn niet heel positiefquote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura tegen Alex; ben jij zo dom of doe je zo dom
Sorry, weet niet hoe ik ze in een spoiler moet plaatsen hehehequote:
Nou, Laura is wel de laatste die dat mag zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura tegen Alex; ben jij zo dom of doe je zo dom
Heb je haar ooit op iets positiefs kunnen betrappen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
De opmerkingen van Laura tegen Alex de laatste tijd zijn niet heel positief.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef muzas het volgende:
Als karim 'BOE!!' geroepen had, had flip dat smeerspul tegen het plafond gesmeten
Woehahaha, ik stik in mijn sigaret.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:34 schreef muzas het volgende:
Als karim 'BOE!!' geroepen had, had flip dat smeerspul tegen het plafond gesmeten
ijskast staat niet echt in het douch gedeeltequote:Op donderdag 7 april 2011 15:32 schreef Zzoos het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |