Dat eerste ben ik het mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh...
Ik snap niet dat iedereen Jo weg wilt hebben. Ze irriteert misschien, maar als je haar neit hebt is het ook een stuk saaier in het huis hoor.
En Lau heeft ook zo dr momenten die voor flink wat commentaar zorgen.
quote:Het klopt inderdaad dat de vriendin van Maik in Nederland naar Portugal toekomt. Zij zal vanavond een ontmoeting met Maik hebben en wellicht ook met de andere bewoners..
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Zojuist bevestigd door de productie per mail:
[..]
Dat geintje hebben ze ook in dgk geflikt met de ex van brian toen, dat ze dit in zo een gesloten setting flikken geeft wel een beetje aan hoe desperate ze zijn daar.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep had hij er alleen een beetje mee gescharreld idd en had hij haar zelfs verteld dat hij als single het huis in zou gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat geintje hebben ze ook in dgk geflikt met de ex van brian toen, dat ze dit in zo een gesloten setting flikken geeft wel een beetje aan hoe desperate ze zijn daar.
Vraag me af of dit trouwens echt een serieuze relatie geweest of dat het dat meisje is waar hij kort voor SST even wat mee had?
Ik hoop dat ze gelijk alle overgebleven geheimen doorlult
Ik zeg helemaal niet dat het niet leuk kan worden, ben benieuwd hoe het gaat uitpakkenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep had hij er alleen een beetje mee gescharreld hoor en had hij haar zelfs verteld dat hij als single het huis in zou gaanMaar in het begin had hij het er nog wel over in dat huis dat er een meisje was waar hij na SST weer mee zou gaan afspreken.
Leuk juist, dit
Hij is gematst (Maik) om terug te mogen komen terwijl hij weggestemd was he, niet vergeten, dan mag hij best een beetje zweten.
Hoop wel dat ze het echt goed doen danquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het niet leuk kan worden, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken
Ik denk niet dat ze er heel veel aan kunnen sturen, het is een bommetje leggen en hopen dat ie op het juiste moment ontploft.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze het echt goed doen dan
Dit soort dingen hadden ze vanaf het begin moeten doen af en toe
Tuurlijk wel: tijdens de show is ze toch op dat leeghoofd gevallen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Angela78 het volgende:
Dat zij zich hiervoor leent snap ik niet, maar vind dit ook echt een kutstreek naar Monique toe. Ze is mijn favoriet absoluut niet, maar dit is gewoon heel bewust stoken tussen twee mensen en spelen met gevoelens. Net als van de week met Alex, Laura en Karim. En tis toch niet dat ze nog niet met Monique haar gevoelens aan het spelen zijn geweest...Ik vind het iig niet kunnen, heeft niets meer met Secret Story te maken.
kijk, nu wordt het interessantquote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze wachten natuurlijk met dennis totdat flip en joanna geneukt hebbenquote:
Geloofde het ook niet echt tot ik net de upcbox aanslingerde en dat zag staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef suzi1 het volgende:
wow geloofde er geen zak van, maar zie t nu op tv staan
Maik heeft diverse keren tegen Mo eerlijk gezegd dat hij die meid in Nederland had.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Angela78 het volgende:
Dat zij zich hiervoor leent snap ik niet, maar vind dit ook echt een kutstreek naar Monique toe. Ze is mijn favoriet absoluut niet, maar dit is gewoon heel bewust stoken tussen twee mensen en spelen met gevoelens. Net als van de week met Alex, Laura en Karim. En tis toch niet dat ze nog niet met Monique haar gevoelens aan het spelen zijn geweest...Ik vind het iig niet kunnen, heeft niets meer met Secret Story te maken.
Een naaimachine naait een nietmachine niet wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maik heeft diverse keren tegen Mo eerlijk gezegd dat hij die meid in Nederland had.
En dat hij daar wellicht weer mee ging afspreken.
Dat Mo zich daarna alsnog laat naaien door Maik is toch echt haar eigen keuze.
En mo had wat met ene pim, dus dan staan ze quitte tochquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maik heeft diverse keren tegen Mo eerlijk gezegd dat hij die meid in Nederland had.
En dat hij daar wellicht weer mee ging afspreken.
Dat Mo zich daarna alsnog laat naaien door Maik is toch echt haar eigen keuze.
Heeft ze tieten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef suzi1 het volgende:
snap overigens niet dat hier mensen denken dat zij een clou zou zijn
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: tijdens de show is ze toch op dat leeghoofd gevallen?
Ik zeg: spoor die gozert op waarmee hij bezig is geweest.
MO.. NIQUE.
DOOR. DEZE.
MAN...
IS JOUW VRIEND MAIK..ANAAL GEPENETREERD.
Ze zette op Hyves dat ze naar Portugal ging.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef suzi1 het volgende:
ze krijgen dus denk alleen dat filmpje te zien op die tv daar in de huiskamer
had haar liever zelf het huis in zien gaan, nadat mo een fles wijn in dr mik had zitten
Natuurlijk wordt zij de 16e bewoonsterquote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef henkbarte het volgende:
Nou niet als clue misschien maar in ieder geval niet als echte Bewoner. Wel echt vet als ze dit gaan doen. Ze hebben wel door dat ze harder moeten zijn om kijkers te trekken. En dat lukt dus ook zo. Hoop het ECHT.
letterlijk of figuurlijk naar portugal denk ik danquote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zette op Hyves dat ze naar Portugal ging.
Een filmpje opnemen kan ook in Nederland toch?
Daar denken sommige bewoners anders over.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Copycat het volgende:
Weer een opzetje van Jurrien?
Wat boeit mij het privéleven van die lui. Ze zitten in een spel, niet op the Love Boat.
Hoi Allemaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef spikey08 het volgende:
geweldig is dit!! kan niet wachten tot vanavond
Als Mo wist dat Maik een vriendin heeft, dan had ze zich ook wel kunnen gedragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef Flow3r het volgende:
een gruwelijke mindfuck, alsof ze Monique helemaal kapot willen maken![]()
Ik heb me altijd gruwelijk geergerd aan het gedrag van Mo , maar dit gaat me toch te ver
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef Vultarian het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier foto's te vinden van Johanna
heb je dit topic ook gelezen? ja zij is/was de vriendin van Maik, degene over wie dit topic gaatquote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd van Johanna, Is zij vriendin van Maik??.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |