Boobman!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
ha die foto's op de hyves van Maik dan.........![]()
![]()
[ afbeelding ]
Idd, en dat zij Moneuk ff flink batstquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan zij de plek van Maik innemen, aub?
Dat! Als dat geen kijkers oplevert weet ik het ook niet meer....quote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, en dat zij Moneuk ff flink batst
Wou die prince nadoenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zal wel zo'n aandachtshoer zijn, die met haar kop op tv wilquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat die meid daar zich ook voor laat lenen.Dan ben je ook triest.
jah, indd...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat die meid daar zich ook voor laat lenen.Dan ben je ook triest.
Aandachtsgeil zijn ze allemaal in het huis ... anders doe je niet meequote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zal wel zo'n aandachtshoer zijn, die met haar kop op tv wil
Zijn ze natuurlijk allemaal wel, maar op deze manier vind ik het echt...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zal wel zo'n aandachtshoer zijn, die met haar kop op tv wil
Is toch leuk, monique over de zeikquote:Op donderdag 7 april 2011 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn ze natuurlijk allemaal wel, maar op deze manier vind ik het echt...
Dat van levende clue denk ik ook wel ja. Ben alleen benieuwd of ze het ook aankondigen en of Mo het bijvoorbeeld ook echt weet. Ik kijk er naar uit in ieder gevalquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee hoor.
maar goed, het is gewoon het spel. Ze is ook bevoorrecht omdat Maik terug is..
Ben benieuwd in hoeverre het klopt.. kan best dat zij alleen een filmpje heeft opgenomen ofzo, of dat ze een levende clue wordt?
Doe maar van Jo of Lauquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan zij de plek van Maik innemen, aub?
Het is wel een mooie meid. Dat wordt zware concurrentie voor Jo en Lau om mijn gunstenquote:
Maar een filmpje....oh, dan gaat ze echt niet het huis in.quote:Ze had eerder gemaeld dat ze opnames had gehad voor een filmpje wat vanavond in de daily komt.
Ze hebben haar nu wel genoeg aangedaan lijkt me zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Is toch leuk, monique over de zeik
i laaaaaaik
Of Maik. kan ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een filmpje....oh, dan gaat ze echt niet het huis in.
Ze gaat Monique gewoon net als die zus afkraken, heel makkelijk.
Ik zou 'r geven..quote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef NenaLois het volgende:
[ afbeelding ]
Zij moet het dus zijn...
Niet nóg een Jo(h)anna!
Ja, dat kan ook nog, maar we zullen zien. Ik vind het laag dat mensen zich op TV lenen om bepaalde personen af te kraken, die zich op dat moment niet kunnen verweren.quote:
Als jij altijd zulk goed nieuws brengt ga ik jou zoenen!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze model ofzo en ze heeft dus link met Maik plus haar uitspraken op hyves. Wel grappig ik liep er via via tegenaan ik had 3 dagen mn bek gehouden maar ik den kik MOEt het op fok delen.
Heb ik een keer nieuws...
hihi
Indd, mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben haar nu wel genoeg aangedaan lijkt me zo.
DGK praktijken, maar nu lijken de makers zelf iemand weg te willen pesten als ze dit doen.
Helemaal mee eens.. Het is geweld.. eh.. schandalig.....quote:
Nee joh...quote:
The Artist Formerly Known As Mikequote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef spapaars het volgende:
Maik had een aantal keren een date met een meisje.
Maar vertelde haar wel, dat hij als een vrijgezel het huis in zou gaan. (bron z'n zus)
Dat zal dus niet deze ex zijn.
Snap ook niet waarom je als een ex het huis in gaat, enige reden die ik kan bedenken is wraak nemen, na een niet zo prettige einde van de relatie. een vette cheque van RampenFons
Misschien is het niet zo prettige einde wel het feit dat ze Maik met Mo de liefde zag bedrijven...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef spapaars het volgende:
Maik had een aantal keren een date met een meisje.
Maar vertelde haar wel, dat hij als een vrijgezel het huis in zou gaan. (bron z'n zus)
Dat zal dus niet deze ex zijn.
Snap ook niet waarom je als een ex het huis in gaat, enige reden die ik kan bedenken is wraak nemen, na een niet zo prettige einde van de relatie.
Daarom twijfel ik enigszins aan dit verhaaltje..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Anneloortje het volgende:
Ik snap overigens niet dat secret story zelf niets zegt over dit nieuws.
Omdat het slechts een filmpje is, verder niets...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Anneloortje het volgende:
Ik snap overigens niet dat secret story zelf niets zegt over dit nieuws.
Daarvoor hoeft ze niet naar portugal ...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het slechts een filmpje is, verder niets...
Welke v/d genomineerden ga je supporten in de live?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef poffu het volgende:
Was het maar zo'n feest. Voor mij is elke liveshow ook weer een verassing
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |