Die wil nie.....quote:Op donderdag 7 april 2011 10:36 schreef NenaLois het volgende:
Wow, als dit echt zo zou zijn dan zou het wel heftig zijn... Ze doen wel alles om Monique uit de tent te lokken zeg.....
Maar: dan mag de ex van Joanna er ook in komen!!!!
Precies, diep triest...quote:Op donderdag 7 april 2011 10:40 schreef marky het volgende:
Wat heeft dit met het spel te maken? Dit wordt alleen maar gedaan om Mo verder te breken en een waarschijnlijk vertrek te bewerkstelligen. Buiten dat Maik nog steeds een weinig interessante bewoner is die door de redaktie steeds maar interessant gemaakt moet worden. Dit allemaal omdat hij neukt op TV. Hoe diep kan een programma zinken.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:58 schreef Anneloortje het volgende:
Dr naam lijkt op die van Stientje Sorbo. En dan mag je dr vanaaf zelf zoeken via hyves...
Linkje naar Hyves?quote:Op donderdag 7 april 2011 10:31 schreef Anneloortje het volgende:
Ik noem geen namen want daar ben ik op gewezen door de moderator dus dan maar zo.
WieWatWaar Morgen vroeg naar Portugal! @ Secret Story
gisteren, 22:59
Op hyves van het meisje wat de thuisvriendin van Maik is. Ze had eerder gemaeld dat ze opnames had gehad voor een filmpje wat vanavond in de daily komt.
Zal ze de nieuwe bewoner zijn? Of krijgt ze een confrontatie met Emo of met MAik?
Ik denk in ieder geval dat er wat gaat gebeuren.
Kun je m niet knip/plak hierin?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Gevonden ....... Die ziet er goed uit zeg
Agh, ook zo'n emotioneel typje? Jij wordt dus ook gehersenspoeld door haar gehuil. Er wordt haar NIKS aangedaan. Ze is juist het meest bevoorrecht omdat Maikie terug mocht het huis in. Dat niemand dat nou durft te zeggen daar in dat huis omdat ze anders bang zijn dat ze helemaal doordraait dat is wat anders.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:08 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Linkje naar Hyves?
Ik vind wel dat ze erg ver gaan tegenover Monique. Dat er wat actie in moet, oké maar dat ze zelfs zover gaan dat ze iemand willen proberen te breken, dat vind ik gewoon niet normaal.
Volgens mij is ze model ofzo en ze heeft dus link met Maik plus haar uitspraken op hyves. Wel grappig ik liep er via via tegenaan ik had 3 dagen mn bek gehouden maar ik den kik MOEt het op fok delen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:07 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Gevonden ....... Die ziet er goed uit zeg
Misschien als gastquote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze model ofzo en ze heeft dus link met Maik plus haar uitspraken op hyves. Wel grappig ik liep er via via tegenaan ik had 3 dagen mn bek gehouden maar ik den kik MOEt het op fok delen.
Heb ik een keer nieuws...
hihi
Ik hoop ook echt dat ze een nieuwe bewoner wordt ofzo en dat haar geheim dan is ik ben de ex van ofzo.
Wat is de bron dan dat hij echt nog samen was met haar?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Maik was dus wel met haar samen voor hij Mo begon te ketsen he.... In de week van de waarheid mag je daar best mee geconfronteerd worden. Het is meer richting Maik bedoeld volgens mij en niet echt voor Monique, hij mag zich hieruit redden, niet zij....
Als je dat wilt doen moet je naar je eigen bericht ... rechtsbovenin en dan op het volgend tekentje klikkenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:20 schreef NenaLois het volgende:
Sorry voor ff off-topic, maar deze vraag heb ik al langer: hoe kan ik mijn post aanpassen, zie dat er een foutje in staat... Kan ook PB...
Dat heeft hij meerder malen zelf aangegeven.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat is de bron dan dat hij echt nog samen was met haar?
Nah, dat valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:10 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Agh, ook zo'n emotioneel typje? Jij wordt dus ook gehersenspoeld door haar gehuil. Er wordt haar NIKS aangedaan. Ze is juist het meest bevoorrecht omdat Maikie terug mocht het huis in. Dat niemand dat nou durft te zeggen daar in dat huis omdat ze anders bang zijn dat ze helemaal doordraait dat is wat anders.
Als ze het er niet mee eens is, gaat ze toch gewoon weg .. het zijn geen gevangenen..
Zij trekt zich dat toch wel weer aan en denkt dat dit is om haar te fucken. Wat enigszins ook wel zo is.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Maik was dus wel met haar samen voor hij Mo begon te ketsen he.... In de week van de waarheid mag je daar best mee geconfronteerd worden. Het is meer richting Maik bedoeld volgens mij en niet echt voor Monique, hij mag zich hieruit redden, niet zij....
thnx, gelukt!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:21 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als je dat wilt doen moet je naar je eigen bericht ... rechtsbovenin en dan op het volgend tekentje klikken[ afbeelding ]
Dat komt omdat ze alles op "haar" betrekt .... dat zag je ook toen maik die missie had.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:24 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Zij trekt zich dat toch wel weer aan en denkt dat dit is om haar te fucken. Wat enigszins ook wel zo is.
Ur welcomequote:
Ik vind haar 'n mooie meid hoor ......quote:
Op deze toch echt nietquote:
nee daar zeker niet; vind dit ook de mooiste foto persoonlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 11:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Op deze toch echt niet
[ afbeelding ]
Hou van zulke koppiesquote:
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:30 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ur welcome
[..]
Ik vind haar 'n mooie meid hoor ......
Ik voorzie veel jaloezie ................
Boobman!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
ha die foto's op de hyves van Maik dan.........![]()
![]()
[ afbeelding ]
Idd, en dat zij Moneuk ff flink batstquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan zij de plek van Maik innemen, aub?
Dat! Als dat geen kijkers oplevert weet ik het ook niet meer....quote:Op donderdag 7 april 2011 11:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Idd, en dat zij Moneuk ff flink batst
Wou die prince nadoenquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zal wel zo'n aandachtshoer zijn, die met haar kop op tv wilquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat die meid daar zich ook voor laat lenen.Dan ben je ook triest.
jah, indd...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat die meid daar zich ook voor laat lenen.Dan ben je ook triest.
Aandachtsgeil zijn ze allemaal in het huis ... anders doe je niet meequote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zal wel zo'n aandachtshoer zijn, die met haar kop op tv wil
Zijn ze natuurlijk allemaal wel, maar op deze manier vind ik het echt...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:34 schreef Darklight het volgende:
[..]
Zal wel zo'n aandachtshoer zijn, die met haar kop op tv wil
Is toch leuk, monique over de zeikquote:Op donderdag 7 april 2011 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn ze natuurlijk allemaal wel, maar op deze manier vind ik het echt...
Dat van levende clue denk ik ook wel ja. Ben alleen benieuwd of ze het ook aankondigen en of Mo het bijvoorbeeld ook echt weet. Ik kijk er naar uit in ieder gevalquote:Op donderdag 7 april 2011 11:23 schreef Kimberleys_ het volgende:
[..]
Nah, dat valt wel mee hoor.
maar goed, het is gewoon het spel. Ze is ook bevoorrecht omdat Maik terug is..
Ben benieuwd in hoeverre het klopt.. kan best dat zij alleen een filmpje heeft opgenomen ofzo, of dat ze een levende clue wordt?
Doe maar van Jo of Lauquote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan zij de plek van Maik innemen, aub?
Het is wel een mooie meid. Dat wordt zware concurrentie voor Jo en Lau om mijn gunstenquote:
Maar een filmpje....oh, dan gaat ze echt niet het huis in.quote:Ze had eerder gemaeld dat ze opnames had gehad voor een filmpje wat vanavond in de daily komt.
Ze hebben haar nu wel genoeg aangedaan lijkt me zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef Darklight het volgende:
[..]
Is toch leuk, monique over de zeik
i laaaaaaik
Of Maik. kan ook.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar een filmpje....oh, dan gaat ze echt niet het huis in.
Ze gaat Monique gewoon net als die zus afkraken, heel makkelijk.
Ik zou 'r geven..quote:Op donderdag 7 april 2011 11:17 schreef NenaLois het volgende:
[ afbeelding ]
Zij moet het dus zijn...
Niet nóg een Jo(h)anna!
Ja, dat kan ook nog, maar we zullen zien. Ik vind het laag dat mensen zich op TV lenen om bepaalde personen af te kraken, die zich op dat moment niet kunnen verweren.quote:
Als jij altijd zulk goed nieuws brengt ga ik jou zoenen!!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze model ofzo en ze heeft dus link met Maik plus haar uitspraken op hyves. Wel grappig ik liep er via via tegenaan ik had 3 dagen mn bek gehouden maar ik den kik MOEt het op fok delen.
Heb ik een keer nieuws...
hihi
Indd, mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 11:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben haar nu wel genoeg aangedaan lijkt me zo.
DGK praktijken, maar nu lijken de makers zelf iemand weg te willen pesten als ze dit doen.
Helemaal mee eens.. Het is geweld.. eh.. schandalig.....quote:
Nee joh...quote:
The Artist Formerly Known As Mikequote:Op donderdag 7 april 2011 11:32 schreef danilel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef spapaars het volgende:
Maik had een aantal keren een date met een meisje.
Maar vertelde haar wel, dat hij als een vrijgezel het huis in zou gaan. (bron z'n zus)
Dat zal dus niet deze ex zijn.
Snap ook niet waarom je als een ex het huis in gaat, enige reden die ik kan bedenken is wraak nemen, na een niet zo prettige einde van de relatie. een vette cheque van RampenFons
Misschien is het niet zo prettige einde wel het feit dat ze Maik met Mo de liefde zag bedrijven...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:37 schreef spapaars het volgende:
Maik had een aantal keren een date met een meisje.
Maar vertelde haar wel, dat hij als een vrijgezel het huis in zou gaan. (bron z'n zus)
Dat zal dus niet deze ex zijn.
Snap ook niet waarom je als een ex het huis in gaat, enige reden die ik kan bedenken is wraak nemen, na een niet zo prettige einde van de relatie.
Daarom twijfel ik enigszins aan dit verhaaltje..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Anneloortje het volgende:
Ik snap overigens niet dat secret story zelf niets zegt over dit nieuws.
Omdat het slechts een filmpje is, verder niets...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Anneloortje het volgende:
Ik snap overigens niet dat secret story zelf niets zegt over dit nieuws.
Daarvoor hoeft ze niet naar portugal ...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het slechts een filmpje is, verder niets...
Welke v/d genomineerden ga je supporten in de live?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef poffu het volgende:
Was het maar zo'n feest. Voor mij is elke liveshow ook weer een verassing
Dat eerste ben ik het mee eensquote:Op donderdag 7 april 2011 11:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee joh...
Ik snap niet dat iedereen Jo weg wilt hebben. Ze irriteert misschien, maar als je haar neit hebt is het ook een stuk saaier in het huis hoor.
En Lau heeft ook zo dr momenten die voor flink wat commentaar zorgen.
quote:Het klopt inderdaad dat de vriendin van Maik in Nederland naar Portugal toekomt. Zij zal vanavond een ontmoeting met Maik hebben en wellicht ook met de andere bewoners..
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Zojuist bevestigd door de productie per mail:
[..]
Dat geintje hebben ze ook in dgk geflikt met de ex van brian toen, dat ze dit in zo een gesloten setting flikken geeft wel een beetje aan hoe desperate ze zijn daar.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep had hij er alleen een beetje mee gescharreld idd en had hij haar zelfs verteld dat hij als single het huis in zou gaanquote:Op donderdag 7 april 2011 15:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat geintje hebben ze ook in dgk geflikt met de ex van brian toen, dat ze dit in zo een gesloten setting flikken geeft wel een beetje aan hoe desperate ze zijn daar.
Vraag me af of dit trouwens echt een serieuze relatie geweest of dat het dat meisje is waar hij kort voor SST even wat mee had?
Ik hoop dat ze gelijk alle overgebleven geheimen doorlult
Ik zeg helemaal niet dat het niet leuk kan worden, ben benieuwd hoe het gaat uitpakkenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep had hij er alleen een beetje mee gescharreld hoor en had hij haar zelfs verteld dat hij als single het huis in zou gaanMaar in het begin had hij het er nog wel over in dat huis dat er een meisje was waar hij na SST weer mee zou gaan afspreken.
Leuk juist, dit
Hij is gematst (Maik) om terug te mogen komen terwijl hij weggestemd was he, niet vergeten, dan mag hij best een beetje zweten.
Hoop wel dat ze het echt goed doen danquote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat het niet leuk kan worden, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken
Ik denk niet dat ze er heel veel aan kunnen sturen, het is een bommetje leggen en hopen dat ie op het juiste moment ontploft.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze het echt goed doen dan
Dit soort dingen hadden ze vanaf het begin moeten doen af en toe
Tuurlijk wel: tijdens de show is ze toch op dat leeghoofd gevallen?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Angela78 het volgende:
Dat zij zich hiervoor leent snap ik niet, maar vind dit ook echt een kutstreek naar Monique toe. Ze is mijn favoriet absoluut niet, maar dit is gewoon heel bewust stoken tussen twee mensen en spelen met gevoelens. Net als van de week met Alex, Laura en Karim. En tis toch niet dat ze nog niet met Monique haar gevoelens aan het spelen zijn geweest...Ik vind het iig niet kunnen, heeft niets meer met Secret Story te maken.
kijk, nu wordt het interessantquote:Op donderdag 7 april 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En ze wachten natuurlijk met dennis totdat flip en joanna geneukt hebbenquote:
Geloofde het ook niet echt tot ik net de upcbox aanslingerde en dat zag staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:12 schreef suzi1 het volgende:
wow geloofde er geen zak van, maar zie t nu op tv staan
Maik heeft diverse keren tegen Mo eerlijk gezegd dat hij die meid in Nederland had.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Angela78 het volgende:
Dat zij zich hiervoor leent snap ik niet, maar vind dit ook echt een kutstreek naar Monique toe. Ze is mijn favoriet absoluut niet, maar dit is gewoon heel bewust stoken tussen twee mensen en spelen met gevoelens. Net als van de week met Alex, Laura en Karim. En tis toch niet dat ze nog niet met Monique haar gevoelens aan het spelen zijn geweest...Ik vind het iig niet kunnen, heeft niets meer met Secret Story te maken.
Een naaimachine naait een nietmachine niet wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maik heeft diverse keren tegen Mo eerlijk gezegd dat hij die meid in Nederland had.
En dat hij daar wellicht weer mee ging afspreken.
Dat Mo zich daarna alsnog laat naaien door Maik is toch echt haar eigen keuze.
En mo had wat met ene pim, dus dan staan ze quitte tochquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maik heeft diverse keren tegen Mo eerlijk gezegd dat hij die meid in Nederland had.
En dat hij daar wellicht weer mee ging afspreken.
Dat Mo zich daarna alsnog laat naaien door Maik is toch echt haar eigen keuze.
Heeft ze tieten?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef suzi1 het volgende:
snap overigens niet dat hier mensen denken dat zij een clou zou zijn
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: tijdens de show is ze toch op dat leeghoofd gevallen?
Ik zeg: spoor die gozert op waarmee hij bezig is geweest.
MO.. NIQUE.
DOOR. DEZE.
MAN...
IS JOUW VRIEND MAIK..ANAAL GEPENETREERD.
Ze zette op Hyves dat ze naar Portugal ging.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:20 schreef suzi1 het volgende:
ze krijgen dus denk alleen dat filmpje te zien op die tv daar in de huiskamer
had haar liever zelf het huis in zien gaan, nadat mo een fles wijn in dr mik had zitten
Natuurlijk wordt zij de 16e bewoonsterquote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef henkbarte het volgende:
Nou niet als clue misschien maar in ieder geval niet als echte Bewoner. Wel echt vet als ze dit gaan doen. Ze hebben wel door dat ze harder moeten zijn om kijkers te trekken. En dat lukt dus ook zo. Hoop het ECHT.
letterlijk of figuurlijk naar portugal denk ik danquote:Op donderdag 7 april 2011 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zette op Hyves dat ze naar Portugal ging.
Een filmpje opnemen kan ook in Nederland toch?
Daar denken sommige bewoners anders over.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Copycat het volgende:
Weer een opzetje van Jurrien?
Wat boeit mij het privéleven van die lui. Ze zitten in een spel, niet op the Love Boat.
Hoi Allemaal.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:19 schreef spikey08 het volgende:
geweldig is dit!! kan niet wachten tot vanavond
Als Mo wist dat Maik een vriendin heeft, dan had ze zich ook wel kunnen gedragen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:26 schreef Flow3r het volgende:
een gruwelijke mindfuck, alsof ze Monique helemaal kapot willen maken![]()
Ik heb me altijd gruwelijk geergerd aan het gedrag van Mo , maar dit gaat me toch te ver
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:33 schreef Vultarian het volgende:
Voor de liefhebbers zijn hier foto's te vinden van Johanna
heb je dit topic ook gelezen? ja zij is/was de vriendin van Maik, degene over wie dit topic gaatquote:Op donderdag 7 april 2011 16:35 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Idd van Johanna, Is zij vriendin van Maik??.
Omdat maik het emotionele gevoelsleven van een kliko-bak heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
waarom blijven mensen nu denken dat dit richting Mo bedoeld is?
Doet ze ook wel als het tegen Maik gericht is hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
waarom blijven mensen nu denken dat dit richting Mo bedoeld is? Volgens mij is het gewoon voor Maik hoor. Zou nogal wat zijn als ze niets meer richting Maik uit mogen halen omdat Mo anders weer drie dagen hysterisch door het huis rondstampt....
Goed puntquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat maik het emotionele gevoelsleven van een kliko-bak heeft
Weer een beetje tot rust gekomen na gisteren?quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weer een beetje tot rust gekomen na gisteren?
Hij ging gister een beetje uit z'n dak op twitter over ons Mootje....quote:
WAT??! Ging hij uit z'n dak over mijn mootje?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij ging gister een beetje uit z'n dak op twitter over ons Mootje....
Onee ik schrok alquote:of eigenlijk meer over de zus van Maik die Mo niet goed blijkt te keuren
Zo zijn we al gehersenspoeld door dat hysterisch gekrijs van haar iddquote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
waarom blijven mensen nu denken dat dit richting Mo bedoeld is? Volgens mij is het gewoon voor Maik hoor. Zou nogal wat zijn als ze niets meer richting Maik uit mogen halen omdat Mo anders weer drie dagen hysterisch door het huis rondstampt....
Dan ga jij dit geen leuke actie vinden ben ik bangquote:Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zijn we al gehersenspoeld door dat hysterisch gekrijs van haar idd
Oh nee ik bedoelde 'we' in het algemeenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga jij dit geen leuke actie vinden ben ik bang
Voortaan schrijf je maar "we, min PC eend"quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde 'we' in het algemeen
Ik vind dit een briljante actie als het echt zo is
Maar dan ook niet gaan janken als ze gerard een streek flikken hequote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Ach trouwens, wat nou ""
Ik schaam mezelf er eigenlijk niks voor, geniet er juist van...![]()
Het ligt enigzins aan het soort streek... Als ze haar het huis in zouden halen voor een gesprek met Monique zou ik er anders over denken. Dan wordt het wel weer een psychologisch spelletje om haar te breken en dat vond ik niet zo tofquote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan ook niet gaan janken als ze gerard een streek flikken he
Natuurlijk komt die mediageile doos het huis in om te stoken in een psychologisch spelletjequote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ligt enigzins aan het soort streek... Als ze haar het huis in zouden halen voor een gesprek met Monique zou ik er anders over denken. Dan wordt het wel weer een psychologisch spelletje om haar te breken en dat vond ik niet zo tof
Het stond al op het upc kanaal en in de telegraaf, het zou een mooie hoax zijn als ze het niet dedenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Heb nog even gemaild en ze is ECHT ECHT ECHT in Portugal
En ze komt ECHT het huis in!
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Heb nog even gemaild en ze is ECHT ECHT ECHT in Portugal
En ze komt ECHT het huis in!
Er werd hier toch getwijfeld of het bij de videoboodschap zou blijvenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het stond al op het upc kanaal en in de telegraaf, het zou een mooie hoax zijn als ze het niet deden
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er werd hier toch getwijfeld of het bij de videoboodschap zou blijven
In de Telegraaf stond toch ook alleen van die videoboodschap.
Maar het wordt leuk
quote:Bedrogen vriendin van SST Maik radeloos van onze redactie .
AMSTERDAM - VIDEO - Terwijl Maik in het Secret Story huis seksend met
zijn realityliefde Monique was te zien, brak in Nederland het hart van Maiks vriendin Johanna.
Maiks vriendinDiepbedroefd vertelt Johanna in een videoboodschap, die donderdagavond
tijdens de live-uitzending van Secret Story aan Maik wordt getoond: "Als ik die beelden van
jou en Monique zie, weet ik niet wat ik voel."
En dat is nog niet alles... Johanna gaat zelfs het huis in om verhaal te halen.
In de Kamer van de Waarheid confronteert zij Maik met zijn acties.
De knappe Johanna en Maik spraken voordat Secret Story begon af dat Maik in Portugal
mocht doen wat hij wilde. Het stel kende elkaar immers pas enkele weken.
Bij Johanna lijkt het in ieder geval dieper te zitten dan bij haar 'overspelige' vriendje...
Uhuh!quote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
Oh dat latere bericht had ik helemaal gemist, sorryquote:
Dank zij jou hoef ik geen topic na te lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je dit topic ook gelezen? ja zij is/was de vriendin van Maik, degene over wie dit topic gaat
Maik zou d'r recht in haar smoel moeten uitlachen. En daarbij: hoe kan zij, na wat ze gezien, de ander nog voor een keus stellen? Dan maak je voornamelijk jezelf belachelijk lijkt me.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:54 schreef 38half het volgende:
7 april om 17.20
Heftige verrassing voor Maik in de liveshow.
Vanavond krijgt Maik een bijzondere boodschap in de liveshow. Voordat hij het Secret Story avontuur begon, had hij een kortstondige relatie met Johanna. Maik sprak met haar af dat hij mocht doen en laten wat hij wilde in het Huis der Geheimen, maar na Secret Story zouden de twee hun prille relatie voortzetten.
Het liep anders dan Johanna had verwacht. Maik leerde Monique kennen en de rest is geschiedenis. Nu wil zij duidelijkheid van Maik. Kiest hij voor haar of voor Monique? Het is duidelijk dat deze videoboodschap Maik voor een duivels dilemma stelt. En blijft het bij deze videoboodschap of heeft De Stem nog meer in petto voor Maik, Monique en Johanna? Kijk vanavond naar Secret Story, vanaf 19:30 uur op Net5.
Flikker es op met je gezeik.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Dank zij jou hoef ik geen topic na te lezen.
En wanneer je zelf had gelezen, zag je dat ik net thuis kwam en vriendelijk had gegroet.
Duzzzz.
Problem??
Waarom??quote:Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef minzo het volgende:
Dit word trouwens weer hele week huilen bij eMo
Alles voor de kijkcijfers hequote:Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Maik zou d'r recht in haar smoel moeten uitlachen. En daarbij: hoe kan zij, na wat ze gezien, de ander nog voor een keus stellen? Dan maak je voornamelijk jezelf belachelijk lijkt me.
Dat is dan haar eigen keuze, dit wilde zijquote:Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Maik zou d'r recht in haar smoel moeten uitlachen. En daarbij: hoe kan zij, na wat ze gezien, de ander nog voor een keus stellen? Dan maak je voornamelijk jezelf belachelijk lijkt me.
Tja of ze heeft gedacht er kijkt toch geen hond en dat geld/ticket is mooi meegenomen.quote:
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is dan haar eigen keuze, dit wilde zij
Ja tuuk, maar het is bedoeld om Maik voor het blok te zetten niet om Mo te laten breken... Dat is een beetje een verschil toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk komt die mediageile doos het huis in om te stoken in een psychologisch spelletje
Ik denk dat ze zo mediageil is dat ze deze kans met beide handen aangrijptquote:Op donderdag 7 april 2011 18:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja of ze heeft gedacht er kijkt toch geen hond en dat geld/ticket is mooi meegenomen.
Ze is vast idd een beetje mediageil, anders ga je daar niet te kijk staan/zitten op tv.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo mediageil is dat ze deze kans met beide handen aangrijpt
En idd een tripje naar portugal is mooi meegenomen
Die loopbaan is zeker een feit.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef 38half het volgende:
Nu, ik vrees dat als Mootje dit alles geweten zou hebben, ze zich wel heel erg hard op dr hoofd zou krabben. Loopbaan naar de knoppen, naam verziekstraald, pa en ma niet meer trots.
Als ik haar was, zou ik mijn uitgroei niet meer bij laten kleuren en proberen om incognito door het leven te gaan.
Wat wel vreemd is dat mensen van buitenaf zich nu schijnbaar met deze RLS mogen bemoeien.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo mediageil is dat ze deze kans met beide handen aangrijpt
En idd een tripje naar portugal is mooi meegenomen
Natuurlijk gaan ze monique hier indirect mee raken, meer dan maik denk ik oa door wat ik eerder al aangafquote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja tuuk, maar het is bedoeld om Maik voor het blok te zetten niet om Mo te laten breken... Dat is een beetje een verschil toch?
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef 38half het volgende:
Nu, ik vrees dat als Mootje dit alles geweten zou hebben, ze zich wel heel erg hard op dr hoofd zou krabben. Loopbaan naar de knoppen, naam verziekstraald, pa en ma niet meer trots.
Als ik haar was, zou ik mijn uitgroei niet meer bij laten kleuren en proberen om incognito door het leven te gaan.
True, maar dat heeft Mootje wel aan zichzelf te danken door hem volledig te claimen, ondanks het feit dat hij echt al eerder over dat meisje verteldequote:Op donderdag 7 april 2011 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze monique hier indirect mee raken, meer dan maik denk ik oa door wat ik eerder al aangaf
Misschien heeft ze zelf wel contact gezocht met de redactie wie zal het zeggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is vast idd een beetje mediageil, anders ga je daar niet te kijk staan/zitten op tv.
Maar als ze héél erg mediageil was, had ze zich in al die eerdere weken al lang tig keer laten interviewen denk ik. We wisten allemaal niet wie ze was tot vandaag.
Ik vind het ook een vrij desperate actie.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
Je mag toch eigenlijk verwachten dat de redactie het eerdere leven van de bewoners niet gaan vermengen met het spel. Het is iets wat er buiten staat en er buiten zou moeten blijven. Het is aan de bewoners zelf om hier na hun vertrek iets aan te doen.
Het is misschien leuk voor de kijkcijfers maar de redactie gaat te ver.
Stel dat die Johanna dit zelf verzocht zou hebben, dan zouden ze wel GEK zijn om het niet te doenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
Je mag toch eigenlijk verwachten dat de redactie het eerdere leven van de bewoners niet gaan vermengen met het spel. Het is iets wat er buiten staat en er buiten zou moeten blijven. Het is aan de bewoners zelf om hier na hun vertrek iets aan te doen.
Het is misschien leuk voor de kijkcijfers maar de redactie gaat te ver.
Hij zag zichzelf als vrijgezel, dus dan mag ze hem claimen toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar dat heeft Mootje wel aan zichzelf te danken door hem volledig te claimen, ondanks het feit dat hij echt al eerder over dat meisje vertelde
Maar inderdaad, als ze al krijsend ter aarde stortte *insert teh dramah music* toen hij weggestemd werd, hoe zal dit dan gaan vallen
Je gaat iemand toch niet als de liefde van je leven claimen op zo'n manier, in zo'n programma?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zag zichzelf als vrijgezel, dus dan mag ze hem claimen toch?
Zij had wat met ene pim, dus dat is weer niet zo netjes van maik
Die waren samen door de selectie gerold, dat is natuurlijk heel wat anders.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het opvoeren van een ex is ook niet nieuw. Was het niet BB5 waarin de ex van Nathalie er in werd gezet?
Ja vind wel dat ze andere spelers ook wel eens mogen pakken met hun verleden!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef 38half het volgende:
Ach joh, dit alles loopt gewoon weer met een sisser af. Maik verblikt of verbloost niet. Toont weinig emotie en zal vannacht misschien gewoon weer op de dot gaan om Mootje weer kirrend "gelukkig" te stemmen. En Mootje snerpt dan: "Maik, ze zien allemaal dingen jongen!"
Vooralsnog leven ze nog even "lang en gelukkig" in de, wat ooit grijs was, badjas. Wedden???
Weet je veel wat ze er aan verdiend!!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef marky het volgende:
Dat meiske is dan ook wel een mediageil typje als ze dit gaat doen.
ben ook bang dat dit weer een mislukte actie word van de redactie.. gewoon een week lang logeren daar en maik zn hoofd op hol makenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef 38half het volgende:
Ach joh, dit alles loopt gewoon weer met een sisser af. Maik verblikt of verbloost niet. Toont weinig emotie en zal vannacht misschien gewoon weer op de dot gaan om Mootje weer kirrend "gelukkig" te stemmen. En Mootje snerpt dan: "Maik, ze zien allemaal dingen jongen!"
Vooralsnog leven ze nog even "lang en gelukkig" in de, wat ooit grijs was, badjas. Wedden???
ze heeft gelijk ook mss voelt ze zich wel echt bedrogen... denk ook dat de zus van maik dit heeft verzonnen volgens mij gaat die vanavond ook genietenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet je veel wat ze er aan verdiend!!
Ik zou er niet teveel op inzettenquote:Op donderdag 7 april 2011 18:34 schreef 38half het volgende:
Het bekend maken van de verbroken relatie aan Joanna was een twijfelgeval. Wellicht had ze aangegeven dat ze ingelicht wilde worden wanneer er iets met Dennis gebeurde.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Stel dat die Johanna dit zelf verzocht zou hebben, dan zouden ze wel GEK zijn om het niet te doen
Dat heeft haar moeder bepaald, familie mag aangeven als er iets 'ergs' gebeurt of zij vinden dat hun dierbare dat moet weten. Daar zijn afspraken over tussen familie en redactie.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het bekend maken van de verbroken relatie van Joanna was een twijfelgeval. Misschien had ze aangegeven dat ze ingelicht wilde worden wanneer er iets met Dennis gebeurde.
Voor geld is dan zeker alles te koopquote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet je veel wat ze er aan verdiend!!
En Joanna.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft haar moeder bepaald, familie mag aangeven als er iets 'ergs' gebeurt of zij vinden dat hun dierbare dat moet weten. Daar zijn afspraken over tussen familie en redactie.
Ik vind mo knapperquote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Poezewoes het volgende:
Als Mo het vriendinnetje van Maik zou zien . krijgt ze ter plekke een minderwaardigheidscomplex
Nou als je naar haar gezicht kijkt en het gezicht van Maiks thuis vriendinnetje, heb ik toch het gevoel dat Mo heeft geleeft als een kogel!!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:
Wat ik ook vaag vind... maik en monique hebben als enige seks gehad, de redactie heeft daar van geprofiteerddaar het uitgebreid in de uitzendingen te brengen, nu worden ze er aan alle kanten mee geconfronteerd.
Denk dat de anderen nu wel 3x nadenken voor ze seks gaan hebben in het huis.
Willen ze geen seks meer
[..]
Ik vind mo knapper
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef PC eend het volgende:
Wat ik ook vaag vind... maik en monique hebben als enige seks gehad, de redactie heeft daar van geprofiteerd door het uitgebreid in de uitzendingen te brengen, nu worden ze er aan alle kanten mee geconfronteerd.
Denk dat de anderen nu wel 3x nadenken voor ze seks gaan hebben in het huis.
Willen ze geen seks meer
Dat dus...quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef akveor het volgende:
KNIP
Dat Maik de eerste keer teruggekomen toch niet door Monique bedacht? Er is een uiterst vreemde draai aan de exit van Maik gegeven door hem de zg keus te geven: nog een kans op 50.000 euro of naar huis. De redactie dacht makkelijk te scoren met platte seks. Nu is hen dat misschien allemaal wat teveel en willen ze hun fout met dat meisje goedmaken?
Waarschijnlijk weet Johanna ook niet dat hij tevens van mannen houdt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Wat een soap weer.![]()
![]()
Als ik Johanna zou zijn geweest had ik geen uitleg van Maaike meer nodig hoor. Ik zou er vies van zijn geweest dat hij op eMo heeft gelegen. Hij mocht haar hebben!
Ik zit natuurlijk wel al klaar voor de live-show!!
Een beurt? Eerst douchen aubquote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef 38half het volgende:
Mo gaat vast en zeker denken: Niet getreurd, ik wil een beurt. Wedden???
Het is geen speler van het spel. Misschien blijft ze een dagje of twee, zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef NenaLois het volgende:
Zou ze alleen in de KvdW met Mike te zien zijn? Of gaat ze erna nog het huis in? Slapen ze samen op de geheime zolder??? Who knows.....
Vraag me af of het geen doorgestoken kaart is.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef NenaLois het volgende:
Zou ze alleen in de KvdW met Mike te zien zijn? Of gaat ze erna nog het huis in? Slapen ze samen op de geheime zolder??? Who knows.....
Madam is model he? Die komt nu met haar porum op tvquote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Vraag me af of het geen doorgestoken kaart is.
Johanna wist toch wat er zou gaan gebeuren?
Immers hebben ze de kans dat het zou gebeuren besproken.
Ik las het al ergens..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Madam is model he? Die komt nu met haar porum op tv
Al komt ze wel lief over op dat filmpjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik las het al ergens..
Publiciteit zoeker
Heb ik ook aan zitten denken, zou kunnenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien heeft ze ook wel auditie gedaan voor SST.
Er is toch ook een stripper en een 'ambtenaar' in huis geweest?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef Ferdo het volgende:
Is het idee van een RLS niet juist dat mensen afgezonderd zijn? Al zal het me benieuwen wat Mo van het bezoek zal vinden. Dat als hij langer dan twee nanoseconden naar de bezoekster kijkt een door merg en been gaande MAAAAAIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!! door het huis (en de rest van Portugal) schalt.
Ach, die stripper....zeg, ik ben aan het eten, mens!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is toch ook een stripper en een 'ambtenaar' in huis geweest?
Sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, die stripper....zeg, ik ben aan het eten, mens!![]()
En die ambtenaar, inderdaad.
Zoals ik het op de telegraaf lees krijgt alleen maik haar te zien in de kamer van de waarheid....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef Ferdo het volgende:
Is het idee van een RLS niet juist dat mensen afgezonderd zijn? Al zal het me benieuwen wat Mo van het bezoek zal vinden. Dat als hij langer dan twee nanoseconden naar de bezoekster kijkt een door merg en been gaande MAAAAAIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!! door het huis (en de rest van Portugal) schalt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik het op de telegraaf lees krijgt alleen maik haar te zien in de kamer van de waarheid....
Nevermindquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Anneloortje het volgende:
Het staat nu ook op twitter van sstnl.
Vanavond in Secret Story: tijdens de liveshow gaat Maik een gesprek aan met zijn ex. Blijft het hierbij? #sstnl
Gemiste kans.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik het op de telegraaf lees krijgt alleen maik haar te zien in de kamer van de waarheid....
Juist niet, het is bizar als er nog geheimen in 't spel zijn om iemand 't huis in te sturen. Zij weet die, en bewust en onbewust zal ze hints verspreiden. Het spel rond de geheimen zal dan in 1 klap verpest zijn.quote:
Dat was het toch al sinds Jo met haar moeder mocht babbelenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist niet, het is bizar als er nog geheimen in 't spel zijn om iemand 't huis in te sturen. Zij weet die, en bewust en onbewust zal ze hints verspreiden. Het spel rond de geheimen zal dan in 1 klap verpest zijn.
Was leuke TV, vond ik.quote:
Aafke is al weg hoor, wat een verschrikkelijke avantar heb je van haar zeg. Je moet er zelf wel heel erg beroerd uit zien wil je dat mooi vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef iBenny het volgende:
Ik wist trouwens neit eens dat Maik een vriendin had
Dan ben jij zeker op je achterhoofd gevallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:15 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Aafke is al weg hoor, wat een verschrikkelijke avantar heb je van haar zeg. Je moet er zelf wel heel erg beroerd uit zien wil je dat mooi vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |