Dat heeft haar moeder bepaald, familie mag aangeven als er iets 'ergs' gebeurt of zij vinden dat hun dierbare dat moet weten. Daar zijn afspraken over tussen familie en redactie.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Het bekend maken van de verbroken relatie van Joanna was een twijfelgeval. Misschien had ze aangegeven dat ze ingelicht wilde worden wanneer er iets met Dennis gebeurde.
Voor geld is dan zeker alles te koopquote:Op donderdag 7 april 2011 18:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet je veel wat ze er aan verdiend!!
En Joanna.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft haar moeder bepaald, familie mag aangeven als er iets 'ergs' gebeurt of zij vinden dat hun dierbare dat moet weten. Daar zijn afspraken over tussen familie en redactie.
Ik vind mo knapperquote:Op donderdag 7 april 2011 18:44 schreef Poezewoes het volgende:
Als Mo het vriendinnetje van Maik zou zien . krijgt ze ter plekke een minderwaardigheidscomplex
Nou als je naar haar gezicht kijkt en het gezicht van Maiks thuis vriendinnetje, heb ik toch het gevoel dat Mo heeft geleeft als een kogel!!quote:Op donderdag 7 april 2011 18:45 schreef PC eend het volgende:
Wat ik ook vaag vind... maik en monique hebben als enige seks gehad, de redactie heeft daar van geprofiteerddaar het uitgebreid in de uitzendingen te brengen, nu worden ze er aan alle kanten mee geconfronteerd.
Denk dat de anderen nu wel 3x nadenken voor ze seks gaan hebben in het huis.
Willen ze geen seks meer
[..]
Ik vind mo knapper
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef PC eend het volgende:
Wat ik ook vaag vind... maik en monique hebben als enige seks gehad, de redactie heeft daar van geprofiteerd door het uitgebreid in de uitzendingen te brengen, nu worden ze er aan alle kanten mee geconfronteerd.
Denk dat de anderen nu wel 3x nadenken voor ze seks gaan hebben in het huis.
Willen ze geen seks meer
Dat dus...quote:Op donderdag 7 april 2011 13:02 schreef akveor het volgende:
KNIP
Dat Maik de eerste keer teruggekomen toch niet door Monique bedacht? Er is een uiterst vreemde draai aan de exit van Maik gegeven door hem de zg keus te geven: nog een kans op 50.000 euro of naar huis. De redactie dacht makkelijk te scoren met platte seks. Nu is hen dat misschien allemaal wat teveel en willen ze hun fout met dat meisje goedmaken?
Waarschijnlijk weet Johanna ook niet dat hij tevens van mannen houdt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:49 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Wat een soap weer.![]()
![]()
Als ik Johanna zou zijn geweest had ik geen uitleg van Maaike meer nodig hoor. Ik zou er vies van zijn geweest dat hij op eMo heeft gelegen. Hij mocht haar hebben!
Ik zit natuurlijk wel al klaar voor de live-show!!
Een beurt? Eerst douchen aubquote:Op donderdag 7 april 2011 18:52 schreef 38half het volgende:
Mo gaat vast en zeker denken: Niet getreurd, ik wil een beurt. Wedden???
Het is geen speler van het spel. Misschien blijft ze een dagje of twee, zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef NenaLois het volgende:
Zou ze alleen in de KvdW met Mike te zien zijn? Of gaat ze erna nog het huis in? Slapen ze samen op de geheime zolder??? Who knows.....
Vraag me af of het geen doorgestoken kaart is.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:02 schreef NenaLois het volgende:
Zou ze alleen in de KvdW met Mike te zien zijn? Of gaat ze erna nog het huis in? Slapen ze samen op de geheime zolder??? Who knows.....
Madam is model he? Die komt nu met haar porum op tvquote:Op donderdag 7 april 2011 19:06 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Vraag me af of het geen doorgestoken kaart is.
Johanna wist toch wat er zou gaan gebeuren?
Immers hebben ze de kans dat het zou gebeuren besproken.
Ik las het al ergens..quote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Madam is model he? Die komt nu met haar porum op tv
Al komt ze wel lief over op dat filmpjequote:Op donderdag 7 april 2011 19:08 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Ik las het al ergens..
Publiciteit zoeker
Heb ik ook aan zitten denken, zou kunnenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien heeft ze ook wel auditie gedaan voor SST.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |