Er is toch ook een stripper en een 'ambtenaar' in huis geweest?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef Ferdo het volgende:
Is het idee van een RLS niet juist dat mensen afgezonderd zijn? Al zal het me benieuwen wat Mo van het bezoek zal vinden. Dat als hij langer dan twee nanoseconden naar de bezoekster kijkt een door merg en been gaande MAAAAAIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!! door het huis (en de rest van Portugal) schalt.
Ach, die stripper....zeg, ik ben aan het eten, mens!quote:Op donderdag 7 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is toch ook een stripper en een 'ambtenaar' in huis geweest?
Sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 19:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, die stripper....zeg, ik ben aan het eten, mens!![]()
En die ambtenaar, inderdaad.
Zoals ik het op de telegraaf lees krijgt alleen maik haar te zien in de kamer van de waarheid....quote:Op donderdag 7 april 2011 19:16 schreef Ferdo het volgende:
Is het idee van een RLS niet juist dat mensen afgezonderd zijn? Al zal het me benieuwen wat Mo van het bezoek zal vinden. Dat als hij langer dan twee nanoseconden naar de bezoekster kijkt een door merg en been gaande MAAAAAIIIIIIIIK!!!!!!!!!!!!!!! door het huis (en de rest van Portugal) schalt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik het op de telegraaf lees krijgt alleen maik haar te zien in de kamer van de waarheid....
Nevermindquote:Op donderdag 7 april 2011 19:23 schreef Anneloortje het volgende:
Het staat nu ook op twitter van sstnl.
Vanavond in Secret Story: tijdens de liveshow gaat Maik een gesprek aan met zijn ex. Blijft het hierbij? #sstnl
Gemiste kans.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals ik het op de telegraaf lees krijgt alleen maik haar te zien in de kamer van de waarheid....
Juist niet, het is bizar als er nog geheimen in 't spel zijn om iemand 't huis in te sturen. Zij weet die, en bewust en onbewust zal ze hints verspreiden. Het spel rond de geheimen zal dan in 1 klap verpest zijn.quote:
Dat was het toch al sinds Jo met haar moeder mocht babbelenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Juist niet, het is bizar als er nog geheimen in 't spel zijn om iemand 't huis in te sturen. Zij weet die, en bewust en onbewust zal ze hints verspreiden. Het spel rond de geheimen zal dan in 1 klap verpest zijn.
Was leuke TV, vond ik.quote:
Aafke is al weg hoor, wat een verschrikkelijke avantar heb je van haar zeg. Je moet er zelf wel heel erg beroerd uit zien wil je dat mooi vinden.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:37 schreef iBenny het volgende:
Ik wist trouwens neit eens dat Maik een vriendin had
Dan ben jij zeker op je achterhoofd gevallenquote:Op vrijdag 8 april 2011 04:15 schreef pointer2 het volgende:
[..]
Aafke is al weg hoor, wat een verschrikkelijke avantar heb je van haar zeg. Je moet er zelf wel heel erg beroerd uit zien wil je dat mooi vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |