Omdat maik het emotionele gevoelsleven van een kliko-bak heeftquote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
waarom blijven mensen nu denken dat dit richting Mo bedoeld is?
Doet ze ook wel als het tegen Maik gericht is hahaquote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
waarom blijven mensen nu denken dat dit richting Mo bedoeld is? Volgens mij is het gewoon voor Maik hoor. Zou nogal wat zijn als ze niets meer richting Maik uit mogen halen omdat Mo anders weer drie dagen hysterisch door het huis rondstampt....
Goed puntquote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat maik het emotionele gevoelsleven van een kliko-bak heeft
Weer een beetje tot rust gekomen na gisteren?quote:
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weer een beetje tot rust gekomen na gisteren?
Hij ging gister een beetje uit z'n dak op twitter over ons Mootje....quote:
WAT??! Ging hij uit z'n dak over mijn mootje?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij ging gister een beetje uit z'n dak op twitter over ons Mootje....
Onee ik schrok alquote:of eigenlijk meer over de zus van Maik die Mo niet goed blijkt te keuren
Zo zijn we al gehersenspoeld door dat hysterisch gekrijs van haar iddquote:Op donderdag 7 april 2011 16:46 schreef flugeltje het volgende:
waarom blijven mensen nu denken dat dit richting Mo bedoeld is? Volgens mij is het gewoon voor Maik hoor. Zou nogal wat zijn als ze niets meer richting Maik uit mogen halen omdat Mo anders weer drie dagen hysterisch door het huis rondstampt....
Dan ga jij dit geen leuke actie vinden ben ik bangquote:Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zijn we al gehersenspoeld door dat hysterisch gekrijs van haar idd
Oh nee ik bedoelde 'we' in het algemeenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga jij dit geen leuke actie vinden ben ik bang
Voortaan schrijf je maar "we, min PC eend"quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde 'we' in het algemeen
Ik vind dit een briljante actie als het echt zo is
Maar dan ook niet gaan janken als ze gerard een streek flikken hequote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Ach trouwens, wat nou ""
Ik schaam mezelf er eigenlijk niks voor, geniet er juist van...![]()
Het ligt enigzins aan het soort streek... Als ze haar het huis in zouden halen voor een gesprek met Monique zou ik er anders over denken. Dan wordt het wel weer een psychologisch spelletje om haar te breken en dat vond ik niet zo tofquote:Op donderdag 7 april 2011 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar dan ook niet gaan janken als ze gerard een streek flikken he
Natuurlijk komt die mediageile doos het huis in om te stoken in een psychologisch spelletjequote:Op donderdag 7 april 2011 17:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het ligt enigzins aan het soort streek... Als ze haar het huis in zouden halen voor een gesprek met Monique zou ik er anders over denken. Dan wordt het wel weer een psychologisch spelletje om haar te breken en dat vond ik niet zo tof
Het stond al op het upc kanaal en in de telegraaf, het zou een mooie hoax zijn als ze het niet dedenquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Greys het volgende:
Heb nog even gemaild en ze is ECHT ECHT ECHT in Portugal
En ze komt ECHT het huis in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |