tuurlijk niet. hij klaagt toch en hij was niet de enigequote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zeg het nog 1 keer, omdat het niet door je dikke kop komt:
ALS
ER
NIEMAND
KLAAGT
IS
ALLES
IN
ORDE
quote:
echt, als er een trofee was voor hielenlikken, dan had je hem echt gekregenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef dragems het volgende:
[..]
tuurlijk niet. hij klaagt toch en hij was niet de enige
rip TT
Ik heb deze al 100.000 keer gehoord, ik vind het een zeiknrquote:
Precies, dat niet professionele is niet goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn gewoon een aantal regels zodat onzinradio voor iedereen leuk blijft.
Ze zijn niet heel moeilijk om te volgen.
Koelkast heeft gewoon een goed punt.. als iedereen maar wat aankloot dan zijn de luisteraars zo vertrokken en wordt het geen onzinradio maar puinhoopradio.
Verder vind ik jullie nog wel lief en zulks, maar probeer rekening met elkaar te houden
Ik vind het de laatste tijd niet zo heel leuk eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast heeft gewoon een goed punt.. als iedereen maar wat aankloot dan zijn de luisteraars zo vertrokken en wordt het geen onzinradio maar puinhoopradio.
Verder vind ik jullie nog wel lief en zulks, maar probeer rekening met elkaar te houden
Omdat ik nooit meer draaiquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd niet zo heel leuk eerlijk gezegd.
hahahahhaha gast kijk ff terug naar afgelopen zaterdag. koelkast en ik hadden ruzie. maar hier geef ik hem gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
echt, als er een trofee was voor hielenlikken, dan had je hem echt gekregen
koelkast luisterde geen eens mee, dus hoe kon hij klagen dan?
Nouja, ik draaide hardstyle, iedereen blij, SSB deed wat verzoekjes, en ik heb niet veel normale muziek, en ik kan niet downloaden tijdens streamen, anders krijgen we buffer buffer. Maar toen kwam koelkast, en zij dat ik geen mainstream draaide of geen verzoekjes deed, en ik dat wel moest doen omdat ik niet ingeroosterd was... Jezus wat een gezeik.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
Ik heb het ff gemist, maar gaat het over dat iemand niet mainstream draaide, er op aangesproken werd en er toen mee kapte omdat hij geen mainstream ging draaien?
Aaawhquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb deze al 100.000 keer gehoord, ik vind het een zeiknr
Toen de radio pas begon en dus nog niet professioneel was, waren er wel meer luisteraarsquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik mis jou vooral, toen jij nog draaide kwamen herinneringen naar boven. Liedjes die wij vroeger rond het kampvuur altijd zongen. Waar is die goede oude tijd heenquote:
Ohh dat waren goeie tijden!!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toen de radio pas begon en dus nog niet professioneel was, waren er wel meer luisteraars
ik vond het ook niet mooi, maar ben eigen muziek gaan luisteren..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja, ik draaide hardstyle, iedereen blij, SSB deed wat verzoekjes, en ik heb niet veel normale muziek, en ik kan niet downloaden tijdens streamen, anders krijgen we buffer buffer. Maar toen kwam koelkast, en zij dat ik geen mainstream draaide of geen verzoekjes deed, en ik dat wel moest doen omdat ik niet ingeroosterd was... Jezus wat een gezeik.
Ik had ook niet over dat iedereen het mooi vond, maar dat iedereen blij was en geen pesthumeur had.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vond het ook niet mooi, maar ben eigen muziek gaan luisteren..
Precies, het is een dictatuur geworden in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd niet zo heel leuk eerlijk gezegd.
ongeveer 4 tot 5 keer meer luisteraars jaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
[..]
Toen de radio pas begon en dus nog niet professioneel was, waren er wel meer luisteraars
Liedjes rond het kampvuur?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik mis jou vooral, toen jij nog draaide kwamen herinneringen naar boven. Liedjes die wij vroeger rond het kampvuur altijd zongen. Waar is die goede oude tijd heen
En toen er nog geen trolls en haters waren op ONZ Radioquote:
Alsof dat zo lang geleden isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik mis jou vooral, toen jij nog draaide kwamen herinneringen naar boven. Liedjes die wij vroeger rond het kampvuur altijd zongen. Waar is die goede oude tijd heen
Te lang geleden.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Alsof dat zo lang geleden ispaar maand ofzo?
Precies!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
En toen er nog geen trolls en haters waren op ONZ Radio
Ik minder vaak, maar zit ook minder op het forumquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister het de laatste tijd juist vaker.
ja je bent er 's avonds al bijna nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik minder vaak, maar zit ook minder op het forum
en jij je electroniesch./ dubstepquote:
Klopt, overdag ook amper, ben echt heftig gaan minderen, zat er veel teveel opquote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef dragems het volgende:
[..]
ja je bent er 's avonds al bijna nooit
Ja, danken welquote:
Koelkast = Radio ONZquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk moeten we 2 radio's hebben: Koelkast' regime radio en ONZ Radio.
wow...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Driepink het volgende:
met het rooster hebben ze wel een grote fout gemaakt
vorige keer wou ik eens rond 9 a 10 draaien en toen kon ik pas 2 weken later omdat elke dag ingeroosterd was
lol en lolquote:
maar hoezo is dat koelkast regime? hij is de enige die de bestaande algemene regels echt in de gaten houdt en zijn bek lostrekt als het niet gaat zoals hoord.. is dat dan gelijk zijn regime?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk moeten we 2 radio's hebben: Koelkast' regime radio en ONZ Radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat is nu niet meer zo (als het goed is)quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Driepink het volgende:
vorige keer wou ik eens rond 9 a 10 draaien en toen kon ik pas 2 weken later omdat elke dag ingeroosterd was
quote:
nee nu niet meer inderdaad, maar alsnog.. dat was toen wel 1 groot probleemquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nu niet meer zo (als het goed is)
De enige die nog een vaste tijd heeft is Dragems. Voor de rest plannen we eigenlijk niemand voor langere tijd op een vaste ofzo.
Is je olie nog niet op?quote:
ja en daar letten ze nu opquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Driepink het volgende:
Dat zagen we en dus veranderd!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee nu niet meer inderdaad, maar alsnog.. dat was toen wel 1 groot probleem
pcies.. koelkast doet ook veel voor onzinradio.. vind het alleen maar top dat hij probeert het in leven te houden en te verbeterenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zonder hem was het nooit zover gekomen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar hoezo is dat koelkast regime? hij is de enige die de bestaande algemene regels echt in de gaten houdt en zijn bek lostrekt als het niet gaat zoals hoord.. is dat dan gelijk zijn regime?De regels die hij goed vindt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat de mensen die regels fijn vinden ?!
Waarom denk je dat er zoveel luisteraars weggelopen zijn?
Kom op, eerst dik 50 tot 70 luisteraars per avond, nu nog hooguit 15 ?!?!
en toch had hij wel gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef Driepink het volgende:
nee klopt, dat is inderdaad niet de bedoeling..
dus waarom luistert iedereen naar hem, als ik dalando was, had ik lekker de hardstyle door laten gaan
heeft hij ze bedacht dan? is hij de enige die wat over regels te zeggen heeft?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De regels die hij goed vindt...
nou moet ik wel weer toegeven, niet alles is zijn schuldquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit muziek noemenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Jongens, laten we het leuk houden. Onzin radio is ontstaan uit de liefde voor muziek en ga gewoon op die gedachte door [ afbeelding ]
Ja maar dat gaat niet als iemand het naar zich toe trekt.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Jongens, laten we het leuk houden. Onzin radio is ontstaan uit de liefde voor muziek en ga gewoon op die gedachte door [ afbeelding ]
Je moet je wel bedenken dat het eerst nieuw was, dan is het nog interessant etcquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg altijd al wat ik vind, en dat ik het er dus niet mee eens ben.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft hij ze bedacht dan? is hij de enige die wat over regels te zeggen heeft?
en waarom wordt er dan nu pas wat over gezegd?
quote:
quote:
driepink kloonquote:
lipstick on his collour ( typfout enzow kweet) vind ik nog mooierquote:
wie is zij ook al weerquote:
Zaaien doen jullie zelf, ik geniet alleen maarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:54 schreef Dalando het volgende:
Breezerslet flikker eens een ent op, je probeert alleen maar haat te zaaien.
[..]
[..]
mee eens groot en deels, maar zonder regels zou het denk ik ook niet goed gaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg altijd al wat ik vind, en dat ik het er dus niet mee eens ben.
Het is niks persoonlijks naar Koelkast toe, want ik kan het prima vinden met de beste vent.
We msn'en vaak genoeg en Skypen ook.
Het gaat mij er om dat de kracht van onz-radio in mijn ogen verloren is gegaan door het veel te strenge beleid.
ONZ staat toch voor onzin of niet soms ?
Wanneer ga jij dan weer draaien? Pm Huppel maar of er nog plek is op het rooster.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zaaien doen jullie zelf, ik geniet alleen maar
Ja oke! het rooster, fine! maar niet zeiken over muziek soort / smaak! Als je het leuk vind, dan luister je naar die DJ, anders, luister je niet!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mee eens groot en deels, maar zonder regels zou het denk ik ook niet goed gaan.
Het rooster systeem werkt over het algemeen vrij goed.
En richtlijnen zijn toch altijd handig?
Karmaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja kanker maar op met je kut discussie.
Ik had een gigantische lap tekst getypt, inclusief vergelijking met een relatie, alleen die klikte ik per ongeluk weg
hemmoquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja kanker maar op met je kut discussie.
Ik had een gigantische lap tekst getypt, inclusief vergelijking met een relatie, alleen die klikte ik per ongeluk weg
Nooit meer, het was leuk vroeger en nu niet meerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dan weer draaien? Pm Huppel maar of er nog plek is op het rooster.
Ja ok dat schema is prima, anders krijg je ruzie.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mee eens groot en deels, maar zonder regels zou het denk ik ook niet goed gaan.
Het rooster systeem werkt over het algemeen vrij goed.
En richtlijnen zijn toch altijd handig?
nicequote:
Groot gemisquote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nooit meer, het was leuk vroeger en nu niet meer
rooster gewoon in dan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja ok dat schema is prima, anders krijg je ruzie.
Maar die richtlijnen mogen in mijn ogen een stuk minder streng hoor...
Ohja, zo heet ze, ik zat met Charlize Theron, die haal ik altijd door de warquote:
klopt.. maar bij invallen is het verzoekjes..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja oke! het rooster, fine! maar niet zeiken over muziek soort / smaak! Als je het leuk vind, dan luister je naar die DJ, anders, luister je niet!
ja maar voor bijvoorbeeld aanstaande zaterdag heb ik serieus 6x moeten vragen of ik ingeroosterd kon wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:57 schreef dragems het volgende:
[..]
rooster gewoon in dan is er niks aan de hand.
geen idee maar ik spreek hem heeeeeel soms maar niet echt boeiend of zoquote:Op donderdag 7 april 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe![]()
![]()
Waarom was hij weggegaan eigenlijk ?
Toen hij er was kon ik altijd zo goed rellen
Dit is wel leuk toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ey doe eens minder ruzie maken en boos zijn en meer kwaliteitsradio draaien
Belachelijk. Hoe heeft het zo ver kunnen komen vroeger was 1 post/pm/dm genoeg?!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar voor bijvoorbeeld aanstaande zaterdag heb ik serieus 6x moeten vragen of ik ingeroosterd kon worden
Muziek draai je en radio maak jequote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er wordt naar mijn mening nu wel kwaliteitsradio gemaakt hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waarom niet? vorige keer had symphonic toch ook een set van 2-3 uur ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. maar bij invallen is het verzoekjes..
ik kijk op het rooster naar het genre wat gedraait wordt, en aan die hand luister ik of luister ik niet.
Als bij inval maar gekozen wordt wat er gedraaid wordt, dan kan het dus gebeuren dat er een middag lang alleen bliepjes muziek is, of een middag lang alleen terror. dat kan toch nooit de bedoeling zijn?
ja dat is idd kut. maar het zijn hele redelijke regelsquote:Op donderdag 7 april 2011 14:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar voor bijvoorbeeld aanstaande zaterdag heb ik serieus 6x moeten vragen of ik ingeroosterd kon worden
Ja!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Belachelijk. Hoe heeft het zo ver kunnen komen vroeger was 1 post/pm/dm genoeg?!
Jij denkt serieus ook maar 1 stapje per keer heh ?!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Belachelijk. Hoe heeft het zo ver kunnen komen vroeger was 1 post/pm/dm genoeg?!
maar dat wordt van tevoren aangegeven en dan hou je er rekening mee.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
waarom niet? vorige keer had symphonic toch ook een set van 2-3 uur ofzo?
IK vond die muziek leuk, maar er zijn er genoeg die het niet leuk vinden, en dan is 3 uur, HEEL LANG
Ja precies. Dat onverwachte was het leuke.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja!
Kan ik 7:30 draaien?
Oke!
Nu: Kan ik 7:30 draaien?
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Misschien
Gebruik die hoofletters anders snap ik de zin nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef Driepink het volgende:
wat voor muziek gaat tot draaien trouwens?
Ah zo.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij denkt serieus ook maar 1 stapje per keer heh ?!
Ik bedoel: misschien iets regelen dat mensen zelf iets kunnen inplannen ?
Dan krijgen de andere DJ's (behalve Koelkast) meer inspraak, dit zal in mijn ogen veel schelen.
Ok, laten we dat van net als voorbeeld nemen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:59 schreef dragems het volgende:
[..]
ja dat is idd kut. maar het zijn hele redelijke regels
dit zei ik dus zo ongeveerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok, laten we dat van net als voorbeeld nemen.
Er wordt gevraagd wie wil draaien, Dalando zegt ja ik.
Hij draait hardstyle, van de luisteraars vinden het leuk én hij draait verzoekjes binnen (of net buiten) het genre hardstyle.
Verder draait hij ook nog een super toegangkelijke (vrolijke en melodieuse hardstyle)
What the fuck is dan het probleem ?!
En ga a.u.b. niet zeggen: "Ja dat zijn de regels ! "
Waarom is die regel er als niemand zich er aan ergert ?!
Volwassen hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit zei ik dus zo ongeveer![]()
en toen ging koelkast weg
Rete-snel jeweetzquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noord-Hollandse Ziggo zeker?
Koelkast zit denk ik nu in een hoekje te jankenquote:
Zoals ik net al zei, niks persoonlijks tegen Koelkast, maar hij vat het soms zo persoonlijk op als je tegen hem in gaat !!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit zei ik dus zo ongeveer![]()
en toen ging koelkast weg
er waren wel mensen die het niet leuk vinden. ik dacht dat hij op het rooster stond anders had ik er wel eerder wat van gezegd. en vrolijk en melodieuse hardstyle? sorry maar ik vond het echt niet goed of vrolijk en er waren andere die het ook niet mooi vondenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok, laten we dat van net als voorbeeld nemen.
Er wordt gevraagd wie wil draaien, Dalando zegt ja ik.
Hij draait hardstyle, van de luisteraars vinden het leuk én hij draait verzoekjes binnen (of net buiten) het genre hardstyle.
Verder draait hij ook nog een super toegangkelijke (vrolijke en melodieuse hardstyle)
What the fuck is dan het probleem ?!
En ga a.u.b. niet zeggen: "Ja dat zijn de regels ! "
Waarom is die regel er als niemand zich er aan ergert ?!
wij doen niet aan spammen in dezen reeks hequote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb DE perfecte TT voor het volgende deel. Even dezen volspammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij doen niet aan spammen in dezen reeks he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DDDD!!
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Rot op man, wat is er mis met deze TT?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb DE perfecte TT voor het volgende deel. Even dezen volspammen.
allesquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rot op man, wat is er mis met deze TT?
mensen maken het ook vaak persoonlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, niks persoonlijks tegen Koelkast, maar hij vat het soms zo persoonlijk op als je tegen hem in gaat !!
Neeneneeneee, deze TT is ook goed hoor! Maar mijne is, voor ONZe situatie, beterquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rot op man, wat is er mis met deze TT?
Nja ik luister altijd alleen overdag tijdens het werk, 's avonds heb ik een leven namelijk...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef dragems het volgende:
[..]
er waren wel mensen die het niet leuk vinden. ik dacht dat hij op het rooster stond anders had ik er wel eerder wat van gezegd. en vrolijk en melodieuse hardstyle? sorry maar ik vond het echt niet goed of vrolijk en er waren andere die het ook niet mooi vonden
Breezerslet serieus rot effe op.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef ONZ-Radio het volgende:
Ik ben benieuwd of het server password via dit account naar de dj's kan worden verstuurd.
Lijkt me toch wel logisch ergens, djkoelkast heeft zoveel geholpen om uberhaupt onz radio te laten werken of niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen maken het ook vaak persoonlijk
Wie dan, en heb je een voorbeeldquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef dragems het volgende:
[..]
mensen maken het ook vaak persoonlijk
Welke situatie?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neeneneeneee, deze TT is ook goed hoor! Maar mijne is, voor ONZe situatie, beter
Haatzaaien. Je bent altijd tegen alles. Jij bent een van die mensen die ONZ radio nu aan het verzieken is.quote:
De situatie: "Regels"quote:
Dus omdat ik Koelkast steun ben ik aan het haatzaaien?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haatzaaien. Je bent altijd tegen alles. Jij bent een van die mensen die ONZ radio nu aan het verzieken is.
ja, ga doodquote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dus omdat ik Koelkast steun ben ik aan het haatzaaien?
Ik heb eigenlijk nooit iets gemerkt waar er gevraagd werd aan mensen welke regels er moesten komen, of zit ik nu mis?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie dan, en heb je een voorbeeld?
Ik snap best wel dat Koelkast die regels probeert te handhaven, ik vraag me zelf alleen af waarom die regels niet versoepeld kunnen worden...
That's all...
Ik vind dat je normaal moet doen tegen hemquote:
Ja, een beetje wel. Op dit moment is er nogal veel spanning aanwezig, dus is het misschien beter om het even te laten rusten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dus omdat ik Koelkast steun ben ik aan het haatzaaien?
Dit is natuurlijk een reactie die nergens op slaat.quote:
Hmm zal ook wel langs mij heen gegaan zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit iets gemerkt waar er gevraagd werd aan mensen welke regels er moesten komen, of zit ik nu mis?
Ah ik ben dus niet de enige...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm zal ook wel langs mij heen gegaan zijn...
nee dat is het niet. als ik zeg dat ik iets niet leuk vind kan een ander het wel goed vinden. maar mainstream is mainstream. en die is me toch breed. zijn genoeg nummers. download als dj gewoon de top40 van afgelopen 50 jaar en je hebt al een hele zooiquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik luister altijd alleen overdag tijdens het werk, 's avonds heb ik een leven namelijk...
En ik word eigenlijk ook wel gek van overdag altijd dezelfde muziek hoor...
Het is toch maar net hoe je het bekijkt ?
driepink net nogquote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie dan, en heb je een voorbeeld?
Ik snap best wel dat Koelkast die regels probeert te handhaven, ik vraag me zelf alleen af waarom die regels niet versoepeld kunnen worden...
That's all...
quote:
doe is rustig jongens. als je het niet leuk vind negeer je hem maarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haatzaaien. Je bent altijd tegen alles. Jij bent een van die mensen die ONZ radio nu aan het verzieken is.
Waarom de mening van iemand negeren?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
doe is rustig jongens. als je het niet leuk vind negeer je hem maar
sharr?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jezus mensen zeur niet zo anders ga ik het ontopic gifje plaatsen
Ik lurk hier altijd en kom nu de boel een beetje sussenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Kunnen de mensen die hier nooit zitten en nu alleen komen stoken buiten gaan spelen.
reageer in ieder geval niet al een woeste aapquote:Op donderdag 7 april 2011 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom de mening van iemand negeren?
ok ok ik ga alquote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Kunnen de mensen die hier nooit zitten en nu alleen komen stoken buiten gaan spelen.
je had het over zijn katten of zoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik maakte het persoonlijk? oh please, do explain
Woeste aapquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef dragems het volgende:
[..]
reageer in ieder geval niet al een woeste aap
jij bent wel tofquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik lurk hier altijd en kom nu de boel een beetje sussen [ afbeelding ] Geen dank.
AMENquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze hele discussie slaat nergens op feitelijk.
Koelkast is niet de baas, maar houdt wel de regels in de gaten.
Wil je draaien dan geef je dit door, je hoeft geen toestemming te vragen enkel doorgeven dat je gaat draaien.
Vul je een gat op dan draai je mainstream.
Vind jij dat de regels/richtlijnen niet kloppen: open een discussie hierover ( op normale toon) en kijk hoe de rest erover denkt..
Onzin radio is voor en door de users, allicht dus dat iedereen mee mag/kan denken en kan aangeven wat hij zij wil/niet wil
jij bent hier ook wel welkomquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik lurk hier altijd en kom nu de boel een beetje sussen [ afbeelding ] Geen dank.
wow mooi gezegd KKJquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wil je draaien dan geef je dit door, je hoeft geen toestemming te vragen enkel doorgeven dat je gaat draaien.
Vind jij dat de regels/richtlijnen niet kloppen: open een discussie hierover ( op normale toon) en kijk hoe de rest erover denkt..
Onzin radio is voor en door de users, allicht dus dat iedereen mee mag/kan denken en kan aangeven wat hij zij wil/niet wil
jup daar voor. maar ik zocht een voorbeeld en die weet ik nog. en het ging over zijn priveleven of zo . nou ja lekker boeiequote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zei dat ie liep te kattenen dat was nog voor het dalando-process
Waarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:
Die warmtequote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent hier ook wel welkom
Ik wil ook onder je kussenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Die warmteEven deze posts uitprinten voor onder mijn kussen
ik denk het niet hoor. en dit is dus persoonlijk en heeft niks met de discussie te makenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar
Maar 1 puntje, je kan zo lekker discussie voeren, koelkast zit nu ergens in een hoekje te huilen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar
Maar 1 puntje, je kan zo lekker discussie voeren, koelkast zit nu ergens in een hoekje te huilen.
Blijkbaar was dat niet het geval met Dalandoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef Zokunen het volgende:
Oh zucht, ik wou me er buiten houden, maar vooruit.
Dat er regels zijn over het inroosteren is niet meer dan logisch, er zijn altijd uren waarop meer mensen willen draaien als andere uren.
Er zijn ook uren waarop niemand wil/kan, hiervoor heeft koelkast draakje gebouwd, waar met hulp van luisteraars de software voor is geregeld.
Op deze tijden zet hij dus draakje aan (staat op overige tijden uit) en onnodig stroomverbruik is ook onzin.
Koelkast heeft zijn DM altijd open staan en het enige verzoek dat is is om van te voren even aan te geven dat je wil draaien.
Hierdoor:
- hoeft draakje niet onnodig aan
- kunnen mensen op het rooster zien wat er on-air is (en zo kiezen dan wel, dan niet te luisteren)
Koelkast is veel online, dus jij hij zal het meeste "zeuren" over de naleving van de regels, maar als er niemand staat voor het volgende uur voldoet een DM met "ik ga van tot zus en zo draaien."
Kleine moeite toch?
die is hard aan het werk atmquote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar
Deze post vervangt mijn fap-poster boven mijn bedquote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil ook onder je kussen![]()
HappyBob, je bent altijd welkom bij ONZ Radio.
Dank!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is hard aan het werk atm
en een discussie is leuk.. maar dan moet het op gewone toon
BTW ToT klinkt lekker
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze post vervangt mijn fap-poster boven mijn bed
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de iBood van vandaag gekocht heb?
http://www.ibood.com/nl/nl/
Mijn maten vinden het bruut, de meiden direct weer "dat gaan jullie toch maar 1x gebruiken sukkels ! "![]()
koelkast heeft geen werkquote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is hard aan het werk atm
en een discussie is leuk.. maar dan moet het op gewone toon
BTW ToT klinkt lekker
heeft hij welquote:
persoonlijk. jou mening telt niet meer meequote:
Waarom telt zijn mening niet mee??? Waar slaat dat op. Iemand zo buitensluiten lijkt me juist niet de bedoeling hier.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef dragems het volgende:
[..]
persoonlijk. jou mening telt niet meer mee
als hij de discussie persoonlijk maakt telt zijn mening niet meequote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom telt zijn mening niet mee??? Waar slaat dat op. Iemand zo buitensluiten lijkt me juist niet de bedoeling hier.
Welke discussie? Koelkast is toch weg?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef dragems het volgende:
[..]
als hij de discussie persoonlijk maakt telt zijn mening niet mee
is hij de enige dan? nee is hij niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke discussie? Koelkast is toch weg?
Ik zie Dalando en Driepink hier posten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:23 schreef dragems het volgende:
[..]
is hij de enige dan? nee is hij niet.
ik blijf luisteren hoor sgatquote:
ja en?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie Dalando en Driepink hier posten.
als zo doorgaat voor mij nog eerderquote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik verwacht binnen nu en 2 weken afscheid te nemen van radio onzin
en toch wens ik je een goed leven verderquote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef Driepink het volgende:
dragems![]()
wat lul jij met persoonlijk ?
echt.. ik gok dat ik de wijze mensen maar achterna ga en ONZ radio achter me laat
dit hier is echt treurig gewoon
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou he dat er zo weinig zijn
Thx!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik blijf luisteren hoor sgat, gewoon omdat jij niet zoals dragems zit te zeiken...
Laat maarquote:
persoonlijk!!!! hoezo het enige is reagerenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik blijf luisteren hoor sgat, gewoon omdat jij niet zoals dragems zit te zeiken...
Heb je er al kennis mee gemaakt dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
om vier uur is het rooster leeg he.. jij regelde het vandaag toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef Driepink het volgende:
dragems![]()
wat lul jij met persoonlijk ?
echt.. ik gok dat ik de wijze mensen maar achterna ga en ONZ radio achter me laat
dit hier is echt treurig gewoon
jawel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat maardiscussie voeren met jou is niet mogelijk.
ga je dwood?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nee, hij niet, maar ONZ Radio gaat deaud.quote:
ik regel nietsquote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
om vier uur is het rooster leeg he.. jij regelde het vandaag toch?
Ik heb zelfs nog twee keer gedraaid in de begindagenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je er al kennis mee gemaakt dan?
Hoezo?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, hij niet, maar ONZ Radio gaat deaud.
Overal gezeik...quote:
Je bent hier het afgelopen uurtje niet geweest he?quote:
Nee, ik was even creatief bezig.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je bent hier het afgelopen uurtje niet geweest he?
Oke...quote:
ik ga om 4 uur als er niemand anders is. plan je me ff in?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik regel niets![]()
ik heb me nooit aangeboden om die shit te regelen + ik kan het niet veranderen
Het werktquote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eens kijken of ik via Remote Desktop iets van Counterstrike kan spelen![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Onzinradio gaat helemaal niet dood.
Je moet alles niet zo serieus nemen, het is lol en flauwekul.
En het maakt een boel uit hoe je zelf de dingen leest, opvat en op reageert.
Je moet zelf de slingers ophangen en zulks enzo he
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:29 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ga om 4 uur als er niemand anders is. plan je me ff in?
Niet echt, maar je krijgt dat gevoel wel...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast nam het anders veel te serieus zo te lezen.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kijk danquote:
Hallllloooooooonnnnn!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heb je er al kennis mee gemaakt dan?
bij wie wil ik dan zijn?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:31 schreef Driepink het volgende:
dragems, loop nou echt ff niet zo tof te doen met je DM
ik heb al gezegd: ik regel niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |