tuurlijk niet. hij klaagt toch en hij was niet de enigequote:Op donderdag 7 april 2011 14:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zeg het nog 1 keer, omdat het niet door je dikke kop komt:
ALS
ER
NIEMAND
KLAAGT
IS
ALLES
IN
ORDE
quote:
echt, als er een trofee was voor hielenlikken, dan had je hem echt gekregenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef dragems het volgende:
[..]
tuurlijk niet. hij klaagt toch en hij was niet de enige
rip TT
Ik heb deze al 100.000 keer gehoord, ik vind het een zeiknrquote:
Precies, dat niet professionele is niet goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn gewoon een aantal regels zodat onzinradio voor iedereen leuk blijft.
Ze zijn niet heel moeilijk om te volgen.
Koelkast heeft gewoon een goed punt.. als iedereen maar wat aankloot dan zijn de luisteraars zo vertrokken en wordt het geen onzinradio maar puinhoopradio.
Verder vind ik jullie nog wel lief en zulks, maar probeer rekening met elkaar te houden
Ik vind het de laatste tijd niet zo heel leuk eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast heeft gewoon een goed punt.. als iedereen maar wat aankloot dan zijn de luisteraars zo vertrokken en wordt het geen onzinradio maar puinhoopradio.
Verder vind ik jullie nog wel lief en zulks, maar probeer rekening met elkaar te houden
Omdat ik nooit meer draaiquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd niet zo heel leuk eerlijk gezegd.
hahahahhaha gast kijk ff terug naar afgelopen zaterdag. koelkast en ik hadden ruzie. maar hier geef ik hem gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
echt, als er een trofee was voor hielenlikken, dan had je hem echt gekregen
koelkast luisterde geen eens mee, dus hoe kon hij klagen dan?
Nouja, ik draaide hardstyle, iedereen blij, SSB deed wat verzoekjes, en ik heb niet veel normale muziek, en ik kan niet downloaden tijdens streamen, anders krijgen we buffer buffer. Maar toen kwam koelkast, en zij dat ik geen mainstream draaide of geen verzoekjes deed, en ik dat wel moest doen omdat ik niet ingeroosterd was... Jezus wat een gezeik.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:41 schreef ToT het volgende:
Ik heb het ff gemist, maar gaat het over dat iemand niet mainstream draaide, er op aangesproken werd en er toen mee kapte omdat hij geen mainstream ging draaien?
Aaawhquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb deze al 100.000 keer gehoord, ik vind het een zeiknr
Toen de radio pas begon en dus nog niet professioneel was, waren er wel meer luisteraarsquote:Op donderdag 7 april 2011 14:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik mis jou vooral, toen jij nog draaide kwamen herinneringen naar boven. Liedjes die wij vroeger rond het kampvuur altijd zongen. Waar is die goede oude tijd heenquote:
Ohh dat waren goeie tijden!!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toen de radio pas begon en dus nog niet professioneel was, waren er wel meer luisteraars
ik vond het ook niet mooi, maar ben eigen muziek gaan luisteren..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja, ik draaide hardstyle, iedereen blij, SSB deed wat verzoekjes, en ik heb niet veel normale muziek, en ik kan niet downloaden tijdens streamen, anders krijgen we buffer buffer. Maar toen kwam koelkast, en zij dat ik geen mainstream draaide of geen verzoekjes deed, en ik dat wel moest doen omdat ik niet ingeroosterd was... Jezus wat een gezeik.
Ik had ook niet over dat iedereen het mooi vond, maar dat iedereen blij was en geen pesthumeur had.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vond het ook niet mooi, maar ben eigen muziek gaan luisteren..
Precies, het is een dictatuur geworden in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd niet zo heel leuk eerlijk gezegd.
ongeveer 4 tot 5 keer meer luisteraars jaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aaawh![]()
[..]
Toen de radio pas begon en dus nog niet professioneel was, waren er wel meer luisteraars
Liedjes rond het kampvuur?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik mis jou vooral, toen jij nog draaide kwamen herinneringen naar boven. Liedjes die wij vroeger rond het kampvuur altijd zongen. Waar is die goede oude tijd heen
En toen er nog geen trolls en haters waren op ONZ Radioquote:
Alsof dat zo lang geleden isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik mis jou vooral, toen jij nog draaide kwamen herinneringen naar boven. Liedjes die wij vroeger rond het kampvuur altijd zongen. Waar is die goede oude tijd heen
Te lang geleden.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Alsof dat zo lang geleden ispaar maand ofzo?
Precies!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
En toen er nog geen trolls en haters waren op ONZ Radio
Ik minder vaak, maar zit ook minder op het forumquote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister het de laatste tijd juist vaker.
ja je bent er 's avonds al bijna nooitquote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik minder vaak, maar zit ook minder op het forum
en jij je electroniesch./ dubstepquote:
Klopt, overdag ook amper, ben echt heftig gaan minderen, zat er veel teveel opquote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef dragems het volgende:
[..]
ja je bent er 's avonds al bijna nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |