Koelkast = Radio ONZquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk moeten we 2 radio's hebben: Koelkast' regime radio en ONZ Radio.
wow...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Driepink het volgende:
met het rooster hebben ze wel een grote fout gemaakt
vorige keer wou ik eens rond 9 a 10 draaien en toen kon ik pas 2 weken later omdat elke dag ingeroosterd was
lol en lolquote:
maar hoezo is dat koelkast regime? hij is de enige die de bestaande algemene regels echt in de gaten houdt en zijn bek lostrekt als het niet gaat zoals hoord.. is dat dan gelijk zijn regime?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Dalando het volgende:
Eigenlijk moeten we 2 radio's hebben: Koelkast' regime radio en ONZ Radio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat is nu niet meer zo (als het goed is)quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Driepink het volgende:
vorige keer wou ik eens rond 9 a 10 draaien en toen kon ik pas 2 weken later omdat elke dag ingeroosterd was
quote:
nee nu niet meer inderdaad, maar alsnog.. dat was toen wel 1 groot probleemquote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nu niet meer zo (als het goed is)
De enige die nog een vaste tijd heeft is Dragems. Voor de rest plannen we eigenlijk niemand voor langere tijd op een vaste ofzo.
Is je olie nog niet op?quote:
ja en daar letten ze nu opquote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Driepink het volgende:
Dat zagen we en dus veranderd!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee nu niet meer inderdaad, maar alsnog.. dat was toen wel 1 groot probleem
pcies.. koelkast doet ook veel voor onzinradio.. vind het alleen maar top dat hij probeert het in leven te houden en te verbeterenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zonder hem was het nooit zover gekomen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar hoezo is dat koelkast regime? hij is de enige die de bestaande algemene regels echt in de gaten houdt en zijn bek lostrekt als het niet gaat zoals hoord.. is dat dan gelijk zijn regime?De regels die hij goed vindt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat de mensen die regels fijn vinden ?!
Waarom denk je dat er zoveel luisteraars weggelopen zijn?
Kom op, eerst dik 50 tot 70 luisteraars per avond, nu nog hooguit 15 ?!?!
en toch had hij wel gelijkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef Driepink het volgende:
nee klopt, dat is inderdaad niet de bedoeling..
dus waarom luistert iedereen naar hem, als ik dalando was, had ik lekker de hardstyle door laten gaan
heeft hij ze bedacht dan? is hij de enige die wat over regels te zeggen heeft?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De regels die hij goed vindt...
nou moet ik wel weer toegeven, niet alles is zijn schuldquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dit muziek noemenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Jongens, laten we het leuk houden. Onzin radio is ontstaan uit de liefde voor muziek en ga gewoon op die gedachte door [ afbeelding ]
Ja maar dat gaat niet als iemand het naar zich toe trekt.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef HappyBob het volgende:
Jongens, laten we het leuk houden. Onzin radio is ontstaan uit de liefde voor muziek en ga gewoon op die gedachte door [ afbeelding ]
Je moet je wel bedenken dat het eerst nieuw was, dan is het nog interessant etcquote:Op donderdag 7 april 2011 14:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zeg altijd al wat ik vind, en dat ik het er dus niet mee eens ben.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heeft hij ze bedacht dan? is hij de enige die wat over regels te zeggen heeft?
en waarom wordt er dan nu pas wat over gezegd?
quote:
quote:
driepink kloonquote:
lipstick on his collour ( typfout enzow kweet) vind ik nog mooierquote:
wie is zij ook al weerquote:
Zaaien doen jullie zelf, ik geniet alleen maarquote:Op donderdag 7 april 2011 14:54 schreef Dalando het volgende:
Breezerslet flikker eens een ent op, je probeert alleen maar haat te zaaien.
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |