jup daar voor. maar ik zocht een voorbeeld en die weet ik nog. en het ging over zijn priveleven of zo . nou ja lekker boeiequote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zei dat ie liep te kattenen dat was nog voor het dalando-process
Waarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze hele discussie slaat nergens op feitelijk.
Koelkast is niet de baas, maar houdt wel de regels in de gaten.
Wil je draaien dan geef je dit door, je hoeft geen toestemming te vragen enkel doorgeven dat je gaat draaien.
Vul je een gat op dan draai je mainstream.
Vind jij dat de regels/richtlijnen niet kloppen: open een discussie hierover ( op normale toon) en kijk hoe de rest erover denkt..
Onzin radio is voor en door de users, allicht dus dat iedereen mee mag/kan denken en kan aangeven wat hij zij wil/niet wil
quote:
Die warmtequote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent hier ook wel welkom
Ik wil ook onder je kussenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Die warmteEven deze posts uitprinten voor onder mijn kussen
ik denk het niet hoor. en dit is dus persoonlijk en heeft niks met de discussie te makenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar
Maar 1 puntje, je kan zo lekker discussie voeren, koelkast zit nu ergens in een hoekje te huilen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar
Maar 1 puntje, je kan zo lekker discussie voeren, koelkast zit nu ergens in een hoekje te huilen.
Blijkbaar was dat niet het geval met Dalandoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef Zokunen het volgende:
Oh zucht, ik wou me er buiten houden, maar vooruit.
Dat er regels zijn over het inroosteren is niet meer dan logisch, er zijn altijd uren waarop meer mensen willen draaien als andere uren.
Er zijn ook uren waarop niemand wil/kan, hiervoor heeft koelkast draakje gebouwd, waar met hulp van luisteraars de software voor is geregeld.
Op deze tijden zet hij dus draakje aan (staat op overige tijden uit) en onnodig stroomverbruik is ook onzin.
Koelkast heeft zijn DM altijd open staan en het enige verzoek dat is is om van te voren even aan te geven dat je wil draaien.
Hierdoor:
- hoeft draakje niet onnodig aan
- kunnen mensen op het rooster zien wat er on-air is (en zo kiezen dan wel, dan niet te luisteren)
Koelkast is veel online, dus jij hij zal het meeste "zeuren" over de naleving van de regels, maar als er niemand staat voor het volgende uur voldoet een DM met "ik ga van tot zus en zo draaien."
Kleine moeite toch?
die is hard aan het werk atmquote:Op donderdag 7 april 2011 15:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar
Deze post vervangt mijn fap-poster boven mijn bedquote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil ook onder je kussen![]()
HappyBob, je bent altijd welkom bij ONZ Radio.
Dank!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is hard aan het werk atm
en een discussie is leuk.. maar dan moet het op gewone toon
BTW ToT klinkt lekker
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Deze post vervangt mijn fap-poster boven mijn bed
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Had ik al gezegd dat ik de iBood van vandaag gekocht heb?
http://www.ibood.com/nl/nl/
Mijn maten vinden het bruut, de meiden direct weer "dat gaan jullie toch maar 1x gebruiken sukkels ! "![]()
koelkast heeft geen werkquote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is hard aan het werk atm
en een discussie is leuk.. maar dan moet het op gewone toon
BTW ToT klinkt lekker
heeft hij welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |