Ah ik ben dus niet de enige...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm zal ook wel langs mij heen gegaan zijn...
nee dat is het niet. als ik zeg dat ik iets niet leuk vind kan een ander het wel goed vinden. maar mainstream is mainstream. en die is me toch breed. zijn genoeg nummers. download als dj gewoon de top40 van afgelopen 50 jaar en je hebt al een hele zooiquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik luister altijd alleen overdag tijdens het werk, 's avonds heb ik een leven namelijk...
En ik word eigenlijk ook wel gek van overdag altijd dezelfde muziek hoor...
Het is toch maar net hoe je het bekijkt ?
driepink net nogquote:Op donderdag 7 april 2011 15:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie dan, en heb je een voorbeeld?
Ik snap best wel dat Koelkast die regels probeert te handhaven, ik vraag me zelf alleen af waarom die regels niet versoepeld kunnen worden...
That's all...
quote:
doe is rustig jongens. als je het niet leuk vind negeer je hem maarquote:Op donderdag 7 april 2011 15:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Haatzaaien. Je bent altijd tegen alles. Jij bent een van die mensen die ONZ radio nu aan het verzieken is.
Waarom de mening van iemand negeren?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:10 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
doe is rustig jongens. als je het niet leuk vind negeer je hem maar
sharr?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jezus mensen zeur niet zo anders ga ik het ontopic gifje plaatsen
Ik lurk hier altijd en kom nu de boel een beetje sussenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Kunnen de mensen die hier nooit zitten en nu alleen komen stoken buiten gaan spelen.
Geen dank.
reageer in ieder geval niet al een woeste aapquote:Op donderdag 7 april 2011 15:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom de mening van iemand negeren?
ok ok ik ga alquote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
Kunnen de mensen die hier nooit zitten en nu alleen komen stoken buiten gaan spelen.
je had het over zijn katten of zoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik maakte het persoonlijk? oh please, do explain
Woeste aapquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef dragems het volgende:
[..]
reageer in ieder geval niet al een woeste aap
jij bent wel tofquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik lurk hier altijd en kom nu de boel een beetje sussen [ afbeelding ] Geen dank.
AMENquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze hele discussie slaat nergens op feitelijk.
Koelkast is niet de baas, maar houdt wel de regels in de gaten.
Wil je draaien dan geef je dit door, je hoeft geen toestemming te vragen enkel doorgeven dat je gaat draaien.
Vul je een gat op dan draai je mainstream.
Vind jij dat de regels/richtlijnen niet kloppen: open een discussie hierover ( op normale toon) en kijk hoe de rest erover denkt..
Onzin radio is voor en door de users, allicht dus dat iedereen mee mag/kan denken en kan aangeven wat hij zij wil/niet wil
jij bent hier ook wel welkomquote:Op donderdag 7 april 2011 15:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik lurk hier altijd en kom nu de boel een beetje sussen [ afbeelding ] Geen dank.
wow mooi gezegd KKJquote:Op donderdag 7 april 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Deze hele discussie slaat nergens op feitelijk.
Koelkast is niet de baas, maar houdt wel de regels in de gaten.
Wil je draaien dan geef je dit door, je hoeft geen toestemming te vragen enkel doorgeven dat je gaat draaien.
Vul je een gat op dan draai je mainstream.
Vind jij dat de regels/richtlijnen niet kloppen: open een discussie hierover ( op normale toon) en kijk hoe de rest erover denkt..
Onzin radio is voor en door de users, allicht dus dat iedereen mee mag/kan denken en kan aangeven wat hij zij wil/niet wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |