dit zei ik dus zo ongeveerquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok, laten we dat van net als voorbeeld nemen.
Er wordt gevraagd wie wil draaien, Dalando zegt ja ik.
Hij draait hardstyle, van de luisteraars vinden het leuk én hij draait verzoekjes binnen (of net buiten) het genre hardstyle.
Verder draait hij ook nog een super toegangkelijke (vrolijke en melodieuse hardstyle)
What the fuck is dan het probleem ?!
En ga a.u.b. niet zeggen: "Ja dat zijn de regels ! "
Waarom is die regel er als niemand zich er aan ergert ?!
Volwassen hoor.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit zei ik dus zo ongeveer![]()
en toen ging koelkast weg
Rete-snel jeweetzquote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Noord-Hollandse Ziggo zeker?
Koelkast zit denk ik nu in een hoekje te jankenquote:
Zoals ik net al zei, niks persoonlijks tegen Koelkast, maar hij vat het soms zo persoonlijk op als je tegen hem in gaat !!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
dit zei ik dus zo ongeveer![]()
en toen ging koelkast weg
er waren wel mensen die het niet leuk vinden. ik dacht dat hij op het rooster stond anders had ik er wel eerder wat van gezegd. en vrolijk en melodieuse hardstyle? sorry maar ik vond het echt niet goed of vrolijk en er waren andere die het ook niet mooi vondenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok, laten we dat van net als voorbeeld nemen.
Er wordt gevraagd wie wil draaien, Dalando zegt ja ik.
Hij draait hardstyle, van de luisteraars vinden het leuk én hij draait verzoekjes binnen (of net buiten) het genre hardstyle.
Verder draait hij ook nog een super toegangkelijke (vrolijke en melodieuse hardstyle)
What the fuck is dan het probleem ?!
En ga a.u.b. niet zeggen: "Ja dat zijn de regels ! "
Waarom is die regel er als niemand zich er aan ergert ?!
wij doen niet aan spammen in dezen reeks hequote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb DE perfecte TT voor het volgende deel. Even dezen volspammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij doen niet aan spammen in dezen reeks he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DDDD!!
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Rot op man, wat is er mis met deze TT?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:03 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb DE perfecte TT voor het volgende deel. Even dezen volspammen.
allesquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rot op man, wat is er mis met deze TT?
mensen maken het ook vaak persoonlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 15:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, niks persoonlijks tegen Koelkast, maar hij vat het soms zo persoonlijk op als je tegen hem in gaat !!
Neeneneeneee, deze TT is ook goed hoor! Maar mijne is, voor ONZe situatie, beterquote:Op donderdag 7 april 2011 15:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Rot op man, wat is er mis met deze TT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |