Waarom telt zijn mening niet mee??? Waar slaat dat op. Iemand zo buitensluiten lijkt me juist niet de bedoeling hier.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:20 schreef dragems het volgende:
[..]
persoonlijk. jou mening telt niet meer mee
als hij de discussie persoonlijk maakt telt zijn mening niet meequote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Waarom telt zijn mening niet mee??? Waar slaat dat op. Iemand zo buitensluiten lijkt me juist niet de bedoeling hier.
Welke discussie? Koelkast is toch weg?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:21 schreef dragems het volgende:
[..]
als hij de discussie persoonlijk maakt telt zijn mening niet mee
is hij de enige dan? nee is hij niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke discussie? Koelkast is toch weg?
Ik zie Dalando en Driepink hier posten.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:23 schreef dragems het volgende:
[..]
is hij de enige dan? nee is hij niet.
ik blijf luisteren hoor sgatquote:
ja en?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie Dalando en Driepink hier posten.
als zo doorgaat voor mij nog eerderquote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik verwacht binnen nu en 2 weken afscheid te nemen van radio onzin
en toch wens ik je een goed leven verderquote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef Driepink het volgende:
dragems![]()
wat lul jij met persoonlijk ?
echt.. ik gok dat ik de wijze mensen maar achterna ga en ONZ radio achter me laat
dit hier is echt treurig gewoon
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou he dat er zo weinig zijn
Thx!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik blijf luisteren hoor sgat, gewoon omdat jij niet zoals dragems zit te zeiken...
Laat maarquote:
persoonlijk!!!! hoezo het enige is reagerenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik blijf luisteren hoor sgat, gewoon omdat jij niet zoals dragems zit te zeiken...
Heb je er al kennis mee gemaakt dan?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik verwacht binnen nu en 2 weken afscheid te nemen van radio onzin
om vier uur is het rooster leeg he.. jij regelde het vandaag toch?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:24 schreef Driepink het volgende:
dragems![]()
wat lul jij met persoonlijk ?
echt.. ik gok dat ik de wijze mensen maar achterna ga en ONZ radio achter me laat
dit hier is echt treurig gewoon
jawel hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 15:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Laat maardiscussie voeren met jou is niet mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |