Kreeg ook de knop, maar zei al, ook goedquote:
Goh? Wat gek?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
En nog steeds worden al mijn commentaren op de officiele secret story site verwijderd. Ik zei alleen maar dat iedereen die deze gescripte bende maar een beetje doorhad heus wel weet dat Joanna en Philip in de finale staan.
dan zou je het misschien op een tactische manier neer moeten zetten..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
En nog steeds worden al mijn commentaren op de officiele secret story site verwijderd. Ik zei alleen maar dat iedereen die deze gescripte bende maar een beetje doorhad heus wel weet dat Joanna en Philip in de finale staan.
aanklagen die hapquote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
wat een enge gladgeschoren engerd ! en dat broekie !!!!quote:
ik vind dennis gewoon een heldquote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Iedereen vindt het nu raar en vooral dom, dat D het tijdens de show nog uitgemaakt heeft, maar heeft iemand enig idee hoe hij eraan toe is? Wat het misschien emotioneel met hem gedaan heeft? Of op zakelijk gebied?? Wat ik begrijp is, dat zijn ouders ingegrepen hebben. Niet oordelen vind ik
Ik gok dat een rechter die het recht van alle partijen onbevooroordeeld op de weegschaal legt dit niet als smaad en laster zal beoordelen, het zal heel moeilijk zijn voor Dennis om de eventuele schadelijke consequenties en de mate waarin voor hem, aan te tonen. Ik zou wel eens de mening van een Jurist hierover willen horen (mischien weet Monique wel meer). Want als dit al smaad en laster is, wat dan met alle smadelijke commentaren op de bewoners zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
O nee?? Heeft hij dan een contract met Net5? Hij is er ongewild bij betrokken geraakt. En smaad en laster podium bieden is strafbaar
als je ouders moeten ingrijpen op deze leeftijd vind ik het beetje raar, denk meerdere.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Iedereen vindt het nu raar en vooral dom, dat D het tijdens de show nog uitgemaakt heeft, maar heeft iemand enig idee hoe hij eraan toe is? Wat het misschien emotioneel met hem gedaan heeft? Of op zakelijk gebied?? Wat ik begrijp is, dat zijn ouders ingegrepen hebben. Niet oordelen vind ik
Wat dacht je van op nationale tv compleet afgebrand worden en zien dat Jojanka er dan alle ruimt voor krijgt van de regie?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dat het uit is ligt aan joanna en mama jo, wat ik begreep (én als dat al niet gelogen is) wilde D met Joanna praten, lijkt me logisch. Maar majo nam de beslissing voor haar dochter.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nu ga je weer terug naar COSsers beoordelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik gok dat een rechter die het recht van alle partijen onbevooroordeeld op de weegschaal legt dit niet als smaad en laster zal beoordelen, het zal heel moeilijk zijn voor Dennis om de eventuele schadelijke consequenties en de mate waarin voor hem, aan te tonen. Ik zou wel eens de mening van een Jurist hierover willen horen (mischien weet Monique wel meer). Want als dit al smaad en laster is, wat dan met alle smadelijke commentaren op de bewoners zelf.
Ik ook, al ken ik zijn verhaal niet. Go go go Dennis, klaag de hoeren aan!quote:
Op tv...... In de Televaag.....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
geef er toch niet zoveel aandacht aan ! die dennis en jo, verdienen het niet eens. en daarbij denk ik ook dat het allemaal script is. voor sst ook maar begon, was dit al lang zo besloten te doen.
laat ze gaan, gun ze die aandacht niet, jo krijgt al teveel aandacht op de streams !
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu ga je weer terug naar COSsers beoordelen.
Maar ik zie geen rechter deze zwartmakerij van tafel vegen....
Je hebt gelijk! Lekker weertje hè buurvrouw?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
geef er toch niet zoveel aandacht aan ! die dennis en jo, verdienen het niet eens. en daarbij denk ik ook dat het allemaal script is. voor sst ook maar begon, was dit al lang zo besloten te doen.
laat ze gaan, gun ze die aandacht niet, jo krijgt al teveel aandacht op de streams !
nou daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
daarom, wat boeit mij het prive leven van dat mens nou, helemaal niks dusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Op tv...... In de Televaag.....
Je kan niet oordelen waarom dit zo gegaan is. De belangen kunnen wel groot zijn geweest, om Jo duidelijk te maken, dat D er een punt achter zet. Misschien zelfs wel juridische belangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dennis brengt zichzelf hiermee dan wel in de media.
lekker he?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Lekker weertje hè buurvrouw?
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Kiqy het volgende:
Goedemiddag, heb het opgegeven alle Cossen van gisteren te willen lezen, lijk wel gek! Ga nu maar eens streams kijken, maar ik zie dat het nu niet lukt Alex te ontwijken helaas
Ik heb drank in huis gehaaldquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!
eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
Oeh lekker, wat?quote:
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Eigenlijk vraag ik me af of die Dennis wel echt bestaat, zou ook nog een verzonnen verhaal kunnen zijn. Ze zeggen steeds dat niets is wat het lijkt.
Als je dan toch zo'n klein strak broekje aan hebt zorg dan ook dat er wat in zit. Het lijkt wel een meisjequote:
We zijn het eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De zwartmakerij op tv, bedoel ik dus
Die brief was ook niet van hem! Hij heeft alleen die spullen eruit gegooid.. daarna heeft haar moeder besloten het te vertellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Darklight het volgende:
heel raar als je het via een brief uitmaakt, wacht dan tot ze thuis is
Zo gaat het verhaal wel, inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Die brief was ook niet van hem! Hij heeft alleen die spullen eruit gegooid.. daarna heeft haar moeder besloten het te vertellen.
waarom denk je dat ie normaal push up's draagt ?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef marky het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n klein strak broekje aan hebt zorg dan ook dat er wat in zit. Het lijkt wel een meisje
De streams zijn nu net zo interessant als een streamlock.....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat vind ik nou een heel goed idee! straks maar eens boodschappen doen!
Hebben ze gister al gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gaan ze nog iets leuks doen met de genomineerden vandaag?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
waarom denk je dat ie normaal push up's draagt ?
thanx Flash!!quote:
Collectief negeren?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gaan ze nog iets leuks doen met de genomineerden vandaag?
Ja, hoop het zo! Maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, ik ga maar uit van het ergstee (dat hij er in blijft of naar een geheime kamer magquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee genomineerde krijgen eenmaal wat leuks, that's it.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
weet ik, maar gaan ze vandaag ook nog iets doen. Of wacht men de live show af.
gewoon laura er even aan herinneren dat ze nu een zijn, dus alex er uit laura er ook uit en hoppa 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ja, hoop het zo! Maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, ik ga maar uit van het ergstee (dat hij er in blijft of naar een geheime kamer mag) maar hoop dat hij mag gaan samen met Laura
Hoe oud ben je, en wat voor gesticht zit je?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar aan de andere kwam wel het hele scale aan rouwverwerkings elementen aan bod bij Joanna, zoals dat bij een verlieservaring is. (N) Ooit zullen we het mischien weten.
Het hele scala in 3 dagen, yea rightquote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar aan de andere kwam wel het hele scale aan rouwverwerkings elementen aan bod bij Joanna, zoals dat bij een verlieservaring is. (N) Ooit zullen we het mischien weten.
A= abortus , M= miskraamquote:quote:
Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Flashbox het volgende:
SST Joanna verteld iets en gelijk weer een Streamlock 07-04-2011
thanx Flash!!
Raar gesprek, lijkt wel of ze het idd over een abortus heeft (naar haar buik kijkend), op 14 dec.
in A of M, ze wil dat niemand dit weet, mo schrok ervan
A en dan iets van Lorein?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx Flash!!
Raar gesprek, lijkt wel of ze het idd over een abortus heeft (naar haar buik kijkend), op 14 dec.
Nu is hij op een gewone manier aan het COSsen, ga je hem ineens beoordelen.....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:33 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, en wat voor gesticht zit je?
Thxquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu is hij op een gewone manier aan het COSsen, ga je hem ineens beoordelen.....
Abortus/ Miskraam en het is dus Abortus. Of ben ik een beetje spuit 11 nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx Flash!!
Aquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap het ook eindelijk![]()
Wat was haar antwoord A of M?
nou ga ik ook maar eens dat filmpje kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Abortus/ Miskraam en het is dus Abortus. Of ben ik een beetje spuit 11 nu?
Mischien vanavond?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Ginosa het volgende:
Ik geloof idd ook niks van het Dennis-verhaal. De brief (was van Jo's moeder, niet van Dennis zelf) kwam wel op een erg opportuun moment (nominatie Jo).
Maar ff iets anders: waarom heb ik alle "confronterende" beelden in de KvdW gezien, behalve die van Joanna waar ze zgn. niet over mag praten??? (kan me niet voorstellen dat ik dat heb gemist)
ja, getrouwd in gemeenschap van goederen, dus samen eruit, gerechtigheid !quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ja, hoop het zo! Maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, ik ga maar uit van het ergstee (dat hij er in blijft of naar een geheime kamer mag) maar hoop dat hij mag gaan samen met Laura
Ik ga maar eens doen wat ik zeiquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De streams zijn nu net zo interessant als een streamlock.....
Ga nu maar eens wat spullen halen
Ja doe maar. Tel daar de info bij op dat mamajo vertelde dat Joanna helemaal de weg kwijt was voor ze in dit programma stapte... Lekker aan een spelprogramma meedoen... OMFG..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ga ik ook maar eens dat filmpje kijken
neen geen spuit11, jo vergeleek de situatie waarin ze toen zat met de situatie waarin Sharon zat toen ze destijds die amerikaanse vrouw van zich af moest duwen om te overleven.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Abortus/ Miskraam en het is dus Abortus. Of ben ik een beetje spuit 11 nu?
op dr buik wijzen?quote:
Ja, ik bedoelde met spuit 11 dat het hier misschien al genoemd wasquote:Op donderdag 7 april 2011 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
neen geen spuit11, jo vergeleek de situatie waarin ze toen zat met de situatie waarin Sharon zat toen ze destijds die amerikaanse vrouw van zich af moest duwen om te overleven.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ga maar eens doen wat ik zei
Gegroet
dat had ik ook al in de gaten, wilde juist bevestigen dat jij geen spuit 11 bentquote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde met spuit 11 dat het hier misschien al genoemd was
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:40 schreef danilel het volgende:
[..]
dat had ik ook al in de gaten, wilde juist bevestigen dat jij geen spuit 11 bent
of juist wel ,heeft ze het "voor hem" gedaan en staat nu alsnog op straatquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Blackprinces het volgende:
Een abortus, ze moest iets loslaten.
Dennis weet hier niets van denk ik
En Mo!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
moeilijk hoor, ik wil én alex, én flip eruit hebben! en laura natuurlijk ook
Ja, ik had slechts enkele woorden nodig om te begrijpen wat ze bedoelde. Idd een verliesverwerking. Tegen haar zin blijkbaar een abortus ondergaan.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx Flash!!
Dat kan ook, ik ga het filmpje opnieuw kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
of juist wel ,heeft ze het "voor hem" gedaan en staat nu alsnog op straat
ja ik ook, dus we zijn al met zn 2 een en tis nog vroegquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
moeilijk hoor, ik wil én alex, én flip eruit hebben! en laura natuurlijk ook
dat haal ik niet uit het filmpje, maar uit de emoties die Jo ten toon spreid, ervan uitgaande dat ze echt zijn (zeg ik dat echt? )quote:Op donderdag 7 april 2011 13:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik ga het filmpje opnieuw kijken
Zou kunnen, aangezien Joanna zegt een zware tijd achter de rug gehad te hebben, en volgens haar moeder overspannen het huis in ging.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja, ik had slechts enkele woorden nodig om te begrijpen wat ze bedoelde. Idd een verliesverwerking. Tegen haar zin blijkbaar een abortus ondergaan.
Dat verwijt ze Dennis dus. Ja dan is een relatie vaak ten dode opgeschreven.
En ja, dat Dennis geen kinderen kan of wil krijgen is zijn zaak. Maar hij wordt het behoorlijk aangerekend. Terwijl het toch een zaak is tussen man en vrouw en Jo heeft het uiteindelijk gedaan, om hem te behouden.
Ik snap nu eerdere uitspraken als: mijn moeder wil graag oma worden. en tegen Mo: ik waarschuw je met die antibiotica, doe drie weken alles met condoom.
Maar nogmaals dat Jo wil praten over die abortus geeft al aan, dat ze ermee zit en D alles kwalijk neemt en daarmee onder druk wil zetten.
Niet iedereen wil kinderen of niet op een bepaald moment
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef Stability het volgende:
alarm !!! ze komen jo halen !!!!!!!!!!!!!
Dan snap ik die moeder helemaal niet dat ze wil dat Jo blijft.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja, ik had slechts enkele woorden nodig om te begrijpen wat ze bedoelde. Idd een verliesverwerking. Tegen haar zin blijkbaar een abortus ondergaan.
Dat verwijt ze Dennis dus. Ja dan is een relatie vaak ten dode opgeschreven.
En ja, dat Dennis geen kinderen kan of wil krijgen is zijn zaak. Maar hij wordt het behoorlijk aangerekend. Terwijl het toch een zaak is tussen man en vrouw en Jo heeft het uiteindelijk gedaan, om hem te behouden.
Ik snap nu eerdere uitspraken als: mijn moeder wil graag oma worden. en tegen Mo: ik waarschuw je met die antibiotica, doe drie weken alles met condoom.
Maar nogmaals dat Jo wil praten over die abortus geeft al aan, dat ze ermee zit en D alles kwalijk neemt en daarmee onder druk wil zetten.
Niet iedereen wil kinderen of niet op een bepaald moment
het is niet IN a of m maar A of M dus ik vermoed dan abortus of miskraamquote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx Flash!!
omdat Aap haar zelf aan het worden isquote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef shomila het volgende:
[..]
Dan snap ik die moeder helemaal niet dat ze wil dat Jo blijft.
Ja ik snap dat niet he? zulke intieme dingen met een tv programma bespreken?? In ieder geval weten over enkele uren alle bewoners dit, want je weet het he?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef mspoez het volgende:
In dat eerdere baas/stemfilmpje had ze het ook over een situatie waar ze in zat in december.
moeder is misschien het gejammer spuugzat, heeft nu eindelijk even rust.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik wel. Mamajo is allang blij dat ze even van Jo af is.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:45 schreef shomila het volgende:
[..]
En op een hele chique manierquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Dennis heeft het niet via een brief uitgemaakt. Hij heeft haar spullen uit zijn huis verwijderd en Mamajo heeft dat via een brief en een telefoongesprek die tent ingebracht.
Het kwam mamajo heel goed uit dat dit met de nominatie week gebeurde .quote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Dennis heeft het niet via een brief uitgemaakt. Hij heeft haar spullen uit zijn huis verwijderd en Mamajo heeft dat via een brief en een telefoongesprek die tent ingebracht.
Precies, hoe dom ben je dan. Dat mens is zo mediageil, Jo heeft het van geen vreemde.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
En op een hele chique maniermiddels twitter bekend gemaakt.
En dit!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef delfse het volgende:
Het kwam mamajo heel goed uit dat dit met de nominatie week gebeurde .
Super Annelies!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef Annelies-G het volgende:
ZO, Gerard moet vandaag even wijken voor Karim. Mijn UI aangepast, morgen mag Gerard weer samenmet Karim maar nu ff niet
+1quote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Ik voel me trouwens heel erg puberaal dat ik stiekem ook hoop dat Joanne en Flp iets krijgen (desnoods pas na het huis). Ik vind ze wel echt leuk samen!
ow arme Flip zegquote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Ik voel me trouwens heel erg puberaal dat ik stiekem ook hoop dat Joanne en Flp iets krijgen (desnoods pas na het huis). Ik vind ze wel echt leuk samen!
Vullen elkaar leuk aan, alleen Jo's moeder is er nog niet zo positief over (Is een keer in de uitzending gevraagd)quote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Ik vind het ook prima als ze wat krijgen, maar dat geestelijk zieke kind van 23 met 'de mooiste tieten van NL' die zo 'goed voor d'r vent is' , ik kan er niks mee, ik wil er niks mee, weg ermee.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Nou dan heeft Flip geen leven meer. Hij is nu al zo volgzaam met haarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Vullen elkaar leuk aan, alleen Jo's moeder is er nog niet zo positief over (Is een keer in de uitzending gevraagd)
Gisteravond was hij ook weer geweldig met Mo pesten dat hij wat in de kvdw had gehoord en er niet over wilde praten. Mo in de stres en daarna boos dat hij een grapje maakte. Mo is zo bang dat haar gestook uitkomt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik ben blij dat Gerard er nog in mag blijven, de rest mag er van mij zo allemaal uitwandelen.
Je vergeet der moeder, bulletje en broertjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima als ze wat krijgen, maar dat geestelijk zieke kind van 23 met 'de mooiste tieten van NL' die zo 'goed voor d'r vent is' , ik kan er niks mee, ik wil ik niks mee, weg ermee.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je vergeet der moeder, bulletje en broertje
Ja prachtig he? Hij deed iemand na, die ook niet wou delenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Gisteravond was hij ook weer geweldig met Mo pesten dat hij wat in de kvdw had gehoord en er niet over wilde praten. Mo in de stres en daarna boos dat hij een grapje maakte. Mo is zo bang dat haar gestook uitkomt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelukkig voel en vul jij me goed aan!
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna; ik had niet beter opgevangen kunnen worden dan de mensen hier.
Compliment voor d'r moeder.
Ja ze hadden niet door dat hij Jo nadeed .quote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Ja prachtig he? Hij deed iemand na, die ook niet wou delen
misschien vanavond?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
De rode telefoon doet die het niet meer?
soooooo jammer, ik mis Flip echt op ut bankiequote:Op donderdag 7 april 2011 13:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
De rode telefoon doet die het niet meer?
dus...............je ziet alex niet vertrekken vanaaf?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef henkvandetillaart het volgende:
Zo ik ben er weer. Ik lees dat ik alleen een door Jo geregiseerde SL heb gemist
Heksje ik moet mijn eerdere belofte intrekken en kan helaas geen streamverslag schrijven voor de liveshow vanavondIk kreeg net een aanbieding om naar Jiskefet te gaan in de HMH
Dus misschien dat iemand anders de taak op zich wil nemen, zodat ik ook snel kan nalezen!
Alex gaat glorieus zegevieren, zoals echte Ridders dat altijd doen !quote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dus...............je ziet alex niet vertrekken vanaaf?
denk je ?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Alex gaat glorieus zegevieren, zoals echte Ridders dat altijd doen !
maar vrees niet, er is vast iemand die gaat beschrijven hoe beteuterd hij kijkt en met afzakkende schoudertjes het pand gaat verlatenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:58 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Alex gaat glorieus zegevieren, zoals echte Ridders dat altijd doen !
als plee juf??quote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef PoezeligDing het volgende:
alex had laura aangenomen als hij bij haar had komen solliciteren.....
Hij was een blauwe maandag leidinggevingde bij een kinderdagverblijf...quote:
welkom gezelliequote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef It-is-me het volgende:
Hai ben nieuw hier. Althans dat ik meeschrijf, lezen deed ik al een tijdje
Zal gauw een ava maken, maar weet nog ff niet hoe dus dat ga ik nog even onderzoeken, maar moet ook nog een halve dag forum bijlezen. Eens zien of er nog iets schokkends gebeurt is (tja hopen mag altijd toch?).
Ik heb als ik vanavond laat thuis kom nog wel een mooi Genialex gifje voor jequote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef It-is-me het volgende:
Zal gauw een ava maken, maar weet nog ff niet hoe dus dat ga ik nog even onderzoeken, maar moet ook nog een halve dag forum bijlezen. Eens zien of er nog iets schokkends gebeurt is (tja hopen mag altijd toch?).
Zij is zo goed met kinderen en rustigquote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hahaha, Alex zou Laura aangenomen hebben! Mijn dochter is directeur van een stichting in Noord-Holland en die zei toevallig gisteravond: die hoeft bij ons al niet meer te soliciteren! 300 kdv en bso's
Op je fotootje drukken, dan kan je een avatar makenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef It-is-me het volgende:
Wie hoeft niet meer te solliciteren , alex of laura? En waarom niet?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:00 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Hahaha, Alex zou Laura aangenomen hebben! Mijn dochter is directeur van een stichting in Noord-Holland en die zei toevallig gisteravond: die hoeft bij ons al niet meer te soliciteren! 300 kdv en bso's
ik sweer ut he, ik als moeder en dan mijn kind naar kdv met hem als leiding?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij was een blauwe maandag leidinggevingde bij een kinderdagverblijf...
als kriebeljuf natuurlijk!
ava is niet zo belangrijk, lekker meeschrijven!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef It-is-me het volgende:
Nou ze had het over Laura. vooral omdat ze ooit heeft gezegd dat ze niks deed met de kinderenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie hoeft niet meer te solliciteren , alex of laura? En waarom niet?
Ze is gewoon lui en die kinderen moeten rustig blijven anders gaat ze met dat overspannen stemmetje van d'r gillen, dát voelen kinderen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:02 schreef Mita het volgende:
[..]
Zij is zo goed met kinderen en rustig
Errug lief van je, maar dan kan ik 'm morgen wéér aanpassen.........quote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik heb als ik vanavond laat thuis kom nog wel een mooi Genialex gifje voor je
Ik zou zo'n mak lam dat wordt bespeelt door de mastermind Genialex ook niet zo snel aannemen inderdaad!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is gewoon lui en die kinderen moeten rustig blijven anders gaat ze met dat overspannen stemmetje van d'r gillen, dát voelen kinderen.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef It-is-me het volgende:
[..]
Errug lief van je, maar dan kan ik 'm morgen wéér aanpassen.........
Aha, ja, ik zie er ook niks ondernemen hoor met kinderen ( met volwassenen ook niet).quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Nou ze had het over Laura. vooral omdat ze ooit heeft gezegd dat ze niks deed met de kinderen
Het is duidelijk dat je nieuw bent, zo schattig naief nogquote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef It-is-me het volgende:
[..]
Errug lief van je, maar dan kan ik 'm morgen wéér aanpassen.........
nee ze maakt nou niet echt een actieve indruk... denk dat zij veel middagdutjes doet met der kidsquote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, ja, ik zie er ook niks ondernemen hoor met kinderen ( met volwassen ook niet).
Dan moeten de kindjes de hele dag rustig zijn, ik vind het geen juffrouwquote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik zou zo'n mak lam dat wordt bespeelt door de mastermind Genialex ook niet zo snel aannemen inderdaad!
Henk, mocht het nu toch zo zijn dat alex de biezen moet pakken vanaaf, ga je dan weer normaal doen? please please..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nieuw bent, zo schattig naief nog
Verdraait hard werken hoor, met kinderen en een grote verantwoordingquote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, ja, ik zie er ook niks ondernemen hoor met kinderen ( met volwassenen ook niet).
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef Kiqy het volgende:
Hoe gaat Alex zich gedragen als hij vanavond (zonder Laura dan) weg moet, wat zal hij zeggen denken jullie? Mijn gokje: Jammer, maar ik heb een toffe tijd hier gehad, echt the shizzle, veel nieuwe vriendjes en Laura als mijn mooiste hoofdprijs. We gaan straks een chille tijd hebben samen. Ik voel me cht heel relaxed (dit alles met tranen brandend achter zijn ogen en een rood bezweet hoofd).
oooh wat erger ik me aan hem. Ik denk dat hij best aardig is, maar echt ik kan er niet naar kijken en luisteren. En hij woont en werkt nog bij me in de buurt ook, gelukkig nooit tegengekomen. Als ik een keer hoi tegen hem zeg, ben ik meteen een mattie van hem
Welkom, veel plezier hier! Ik ben hier ook nog erg nieuw!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef It-is-me het volgende:
nee je kon pas sinds gisteren stemmenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef freaky40 het volgende:
Is er nog geen tussenstand gegeven voor vanavond?
Hoe gaat Alex zich gedragen als hij vanavond (zonder Laura dan) weg moet, wat zal hij zeggen denken jullie? Mijn gokje: Jammer, maar ik heb een toffe tijd hier gehad, echt the shizzle, veel nieuwe vriendjes en Laura als mijn mooiste hoofdprijs. We gaan straks een chille tijd hebben samen. Ik voel me cht heel relaxed (dit alles met tranen brandend achter zijn ogen en een rood bezweet hoofd).
oooh wat erger ik me aan hem. Ik denk dat hij best aardig is, maar echt ik kan er niet naar kijken en luisteren. En hij woont en werkt nog bij me in de buurt ook, gelukkig nooit tegengekomen. Als ik een keer hoi tegen hem zeg, ben ik meteen een mattie van hem
Ok, vandaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef Sonera het volgende:
[..]
nee je kon pas sinds gisteren stemmen
Faalex zit op de bank omdat Lauwra haar geheime missie heeft verprutst.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom de stem Alex op de nominatiebank zet, omdat de stem wil dat hij vertrekt (ipv Philip en Karim)?
Vertel mij watquote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Verdraait hard werken hoor, met kinderen en een grote verantwoording
Is maar goed dat er geen kinderen in dat huis te vinden zijn...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Van wat zij hier toont, zie ik het bij haar gewoon niet.
Goed he? Ze hebben het goed samenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard praat vol liefde over Fenneke, leuk om te horen
script, script scriptquote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
heel toevallig heeft maik het nu over zijn meisje thuis die vanavond in de uitzending zou komen ,hoe weten ze dat allemaal
Wat zo jammer is bij het gedrag van álle bewoners, ze beseffen niet dat er een leven na SS is. Ze willen allemaal beroemd worden. Maar wrsch moeten ze allemaal gewoon weer aan de bak. Zoals Mo heel slim zegt: we krijgen nog heel veel over ons heen buiten. Ja ja. sommigen zullen het moeten bezurenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Van wat zij hier toont, zie ik het bij haar gewoon niet.
Zeker weten..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat zo jammer is bij het gedrag van álle bewoners, ze beseffen niet dat er een leven na SS is. Ze willen allemaal beroemd worden. Maar wrsch moeten ze allemaal gewoon weer aan de bak. Zoals Mo heel slim zegt: we krijgen nog heel veel over ons heen buiten. Ja ja. sommigen zullen het moeten bezuren
Een groot kind, en die wijst ze de hele tijd terechtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is maar goed dat er geen kinderen in dat huis te vinden zijn...
Nou eigenlijk ben ik meer een beetje bang....... dat ie er dus nog wel in blijft zitten na vanavond (in het huis dan he)quote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nieuw bent, zo schattig naief nog
Ik lees precies hetzelfde in de berichten van Fenneke.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard praat vol liefde over Fenneke, leuk om te horen
alex is een kleuter...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is maar goed dat er geen kinderen in dat huis te vinden zijn...
Ik denk als de bewoners hier gaan kijken ze gelijk de volgende dag bij een pshychiater moeten aankloppen...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat zo jammer is bij het gedrag van álle bewoners, ze beseffen niet dat er een leven na SS is. Ze willen allemaal beroemd worden. Maar wrsch moeten ze allemaal gewoon weer aan de bak. Zoals Mo heel slim zegt: we krijgen nog heel veel over ons heen buiten. Ja ja. sommigen zullen het moeten bezuren
ik willut niet weten.............ik willut niet weten................ik willut niet wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit ook werkelijk geen "vulling" in dat broekje van maik he
Is volgens mij een liefdevol stel, die elkander alles gunnen. Zo hoort hetquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik lees precies hetzelfde in de berichten van Fenneke.
Goed om te zien, en ik gun het ze beiden
Een goed voorbeeld inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Is volgens mij een liefdevol stel, die elkander alles gunnen. Zo hoort het
Ik ben een behoorlijke beelddenker en soms komt dat niet echt prettig uitquote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit ook werkelijk geen "vulling" in dat broekje van maik he
Ik zou dat best willen.....met kalmeringspillen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die toevallig volgende week of de week er op naar de live show willen?
Wij zijn zelf al een aantal keer geweest en het is echt leuk om er bij te zijn
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!
En dan afgevoerd worden omdat ik volop in de [FOK!modus] sta?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die toevallig volgende week of de week er op naar de live show willen?
misschien komt laura vanavond thuis...als stemmetje eerlijk isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou dat best willen.....met kalmeringspillen.
Maar ik heb nooit geen oppas, ik kan helaas niet
Je bent een schatje Capt, mag ook weleens gemeld wordenquote:
ja tuurlijk, en ik zou lau in huis halen voor me kids???quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien komt laura vanavond thuis...als stemmetje eerlijk is
eerlijk????quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien komt laura vanavond thuis...als stemmetje eerlijk is
Ik weet niet waarom, maar krijg de indruk dat Lauwra teveel in beeld isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent een schatje Capt, mag ook weleens gemeld worden
Je bedoelt het laatste zinnetje van een ander herhalen en dat irritante lachje dan van hem er achteraan?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En dan afgevoerd worden omdat ik volop in de [FOK!modus] sta?
Laat ik het risico maar niet lopen......
hahaha, ze zal haar echte oppas adres wel kwijt zijn, die hebben een tien keer betere gevonden nadat ze haar beelden hebben gezien (neem ik aan ) en nee, ik zou haar ook niet willen, brrrrrquote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en ik zou lau in huis halen voor me kids???
Waar is de studio, goed te bereiken met OV?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je beleeft het daar heel anders, trust me.
En niets is verplicht uiteraard, maar als er mensen nog willen is nu je kans
Het zal goedbedoeld zijn dat Fok kaarten weg geeft, maar ik heb er geen intresse in anders ben ik bang dat er op TV tijdens de live ook een lange streamlock te zien zal zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Nou ja ze heeft zichzelf als golddigger en luilak neergezet, maar niet zo schokkend als moquote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha, ze zal haar echte oppas adres wel kwijt zijn, die hebben een tien keer betere gevonden nadat ze haar beelden hebben gezien (neem ik aan ) en nee, ik zou haar ook niet willen, brrrrr
Dat las jij goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Ben er weer, saaie voordracht,
Las ik nou iets over een abortus bij Jo?
ja ze was zwanger van der bulletjequote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Ben er weer, saaie voordracht,
Las ik nou iets over een abortus bij Jo?
Ja heel goed te bereiken.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar is de studio, goed te bereiken met OV?
true, maar ze houdt zich in omdat de ouders van de kindjes en oma meekijken...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft zichzelf als golddigger en luilak neergezet, maar niet zo schokkend als mo
Nu krijg ik zelfs beelden bij die uitspraak van jou!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ze was zwanger van der bulletje
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Oh maar dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
[..]
true, maar ze houdt zich in omdat de ouders van de kindjes en oma meekijken...
ze is ordinairder dan ze doet voorkomen hoor
Ik doe normaalquote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Henk, mocht het nu toch zo zijn dat alex de biezen moet pakken vanaaf, ga je dan weer normaal doen? please please..
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal goedbedoeld zijn dat Fok kaarten weg geeft, maar ik heb er geen intresse in anders ben ik bang dat er op TV tijdens de live ook een lange streamlock te zien zal zijn.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En dan afgevoerd worden omdat ik volop in de [FOK!modus] sta?
Laat ik het risico maar niet lopen......
zeker weten ! ik ken dat soort typetjes wel...kijk je dwars doorheen, kijk alleen al eens hoe ze alex afblaft, dat durft ze echt niet tegen jo te doenquote:
***** geeft aai over de bol *****quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik doe normaalKan er verder niets over zeggen, iets met een missie!
Maar ik durf de afspraak wel aan, Genialex the mastermind gaat toch blijven. Heb het callcentre hier geinstueerd massaal voor hem te bellen
Netjes een FOK! kaartje op de borst zodat we elkaar herkennen en een blok kunnen vormen daarbinnen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk is het goed bedoeld.
Wij klagen ook zo vaak over het programma, maar het is leuk om het hele gebeuren eens in het echt te zien. En te gniffelen over fouten die er dan weer gemaakt worden
Ik vraag ook iedereen op het congres hier om op alex te stemmen, toch 1000 man ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik doe normaalKan er verder niets over zeggen, iets met een missie!
Maar ik durf de afspraak wel aan, Genialex the mastermind gaat toch blijven. Heb het callcentre hier geinstueerd massaal voor hem te bellen
Klopt, ik hoor haar woorden zeggen, die alleen Breezersletjes in de mond nemen. Maar ze probeert het wel keurig uit te spreken. Pleuris bijvoorbeeld zei ze heeeel keurigquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
[..]
true, maar ze houdt zich in omdat de ouders van de kindjes en oma meekijken...
ze is ordinairder dan ze doet voorkomen hoor
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ze is gewoon een "placebo kakker " met een hele grote smoelquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Klopt, ik hoor haar woorden zeggen, die alleen Breezersletjes in de mond nemen. Maar ze probeert het wel keurig uit te spreken. Pleuris bijvoorbeeld zei ze heeeel keurig
Jo kan dan wel een raar mens zijn (ik druk me heel netjes uit)quote:Op donderdag 7 april 2011 14:19 schreef Stability het volgende:
[..]
zeker weten ! ik ken dat soort typetjes wel...kijk je dwars doorheen, kijk alleen al eens hoe ze alex afblaft, dat durft ze echt niet tegen jo te doen
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Greys, zijn die kaarten voor vanavond, of kan het ook een andere keer?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat heeft die Joanna ook een zwaar leven gehad!
Ik snap haar helemaal be strong meid!
Ik ben er helaas niet zo zeker van dat Alexquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zacht gekookt eitje, ik herken Alexquote:
lol misschien was het wel geen abortus, maar heeft ze een vrouw die te dicht bij Dennis wilde komen, van een klif in zee geduwd,quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat heeft die Joanna ook een zwaar leven gehad!
Ik snap haar helemaal be strong meid!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet zo zeker van dat Alexweggaat
Ik hoop het met heel mijn hart maar vrees met grote vrezen dat t exit is voor Karim.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zacht gekookt eitje, ik herken Alex
en daarom wijst ze op haar buikquote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol misschien was het wel geen abortus, maar heeft ze een vrouw die te dicht bij Dennis wilde komen, van een klif in zee geduwd,
Zijn vrienden noemen hem niet voor niets eindsprint Genialexquote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef afca_oc het volgende:
De tussenstand
7 april om 14.12
Er wordt al flink gestemd.
Philip heeft overtuigend de leiding genomen in de strijd om te mogen blijven in het Huis der Geheimen. Blijkbaar vallen zijn mooie blauwe ogen in de smaak. Alex en Karim gaan gelijk op. Dus is een van hen jouw favoriet, laat je dan horen. Kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5 en zie wie er moet vertrekken.
Hoi,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is op zich ook wel een mooi geheimquote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ja dus, mevrouw heeft stijlhoe verneuk ik zalm
Gert en Pietje en ik zijn nu twee keer geweest en dan spreken we daar gewoon af idd.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef henkvandetillaart het volgende:
Greys doen jullie dan ook nog meeten met elkaar, wel zo gezellig (afhankelijk van wie er winnen natuurlijk haha)
Ik heb me opgegeven voor de 21ste, woon vlakbij maar volgende week zit ik bij PSV
Duidelijk Alnix exit....quote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef afca_oc het volgende:
De tussenstand
7 april om 14.12
Philip heeft overtuigend de leiding genomen in de strijd om te mogen blijven in het Huis der Geheimen. Blijkbaar vallen zijn mooie blauwe ogen in de smaak. Alex en Karim gaan gelijk op. Dus is een van hen jouw favoriet, laat je dan horen. Kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5 en zie wie er moet vertrekken.
De manipulatieve handeling zijn weer op de stemmen losgelatenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef afca_oc het volgende:
De tussenstand
7 april om 14.12
ja geen scorebalkjes of %quote:Op donderdag 7 april 2011 14:23 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De manipulatieve handeling zijn weer op de stemmen losgelaten
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Henk, als Genialex toch uit zichzelf vertrekt vanavond, zullen we dan starten met een Laura fanclub?
Spannend hoor, het is dus heeeel belangrijk dat ALLE kijkers (quote:Op donderdag 7 april 2011 14:22 schreef afca_oc het volgende:
De tussenstand
7 april om 14.12
ja heb zin in een tosti maar de tosti-ijzer is stukquote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Blackprinces het volgende:
Iedere keer als ze daar gaan eten wil ik ook eten.
Henk, als Genialex toch uit zichzelf vertrekt vanavond, zullen we dan starten met een Laura fanclub?
Wees eerlijk, en noem het de Trollverenigingquote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Lijkt me goed. Vannacht/morgen ga ik dan wel meteen speuren naar gifjes!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Reksie1981 het volgende:
Nooit!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:24 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Spannend hoor, het is dus heeeel belangrijk dat ALLE kijkers () massal gaan stemmen voor hun favoriet! Wie begint? (ik niet)
Hehe Laura is geen troll, ze is het schatje van onze held. Alles wat goed genoeg is voor hem is ook goed genoeg voor onsquote:Op donderdag 7 april 2011 14:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Wees eerlijk, en noem het de Trollvereniging
Jullie huren hem in hè, om abbo's met negeerfunctie te slijten!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Hehe Laura is geen troll, ze is het schatje van onze held. Alles wat goed genoeg is voor hem is ook goed genoeg voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |