jammer dat dromen bedrog zijn zegquote:Op donderdag 7 april 2011 12:43 schreef Blackprinces het volgende:
jo heeft gedroomd dat heel haar leven weg was....
Haar moeder, bulletje, broertje
en ik zap weer
tja.........quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Niet nodig, zodra Dennis ter sprake komt krijgen we toch een SL
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:41 schreef Darakka het volgende:
[..]
Dat ding heeftie ook al 3 dagen aan
Ze zullen wel moeten, Dennis kan ze een proces aan de broek doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Krambo het volgende:
opvallend, steeds als Joanna het over haar ex heeft komt er een SL
Hetzelfde geldt voor Flip, wat voegt hij toe?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:42 schreef Annelies-G het volgende:
Vind Alex nog steeds een leuke vent, maar ik denk niet dat ik hem mis als hij vanavond vertrekt. Deze beelden vertellen mij waarom
[ afbeelding ]
is een codewoordquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef beequeen het volgende:
En weer een SL omdat ze het over Dennis heeft. Why?
Weet ik, maar zie de COSssen tot 24 maart , maar niet van daarvoor.....quote:
Zou me niets verbazen dat die moeder gewoon bij de regie staat en eistquote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
Wat wordt ze in bescherming genomen door de regie!!!
Ik heb met Flip een haat liefde verhouding, de ene dag kots ik hem uit, de andere dag vind ik hem wel (een beetje) te pruimenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Flip, wat voegt hij toe?
Ik vermoed dat Dennis ze heeft laten weten dat hij stappen gaat ondernemen als hij langer zo te kakken word gezet op tv.....quote:Op donderdag 7 april 2011 12:45 schreef Darakka het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen dat die moeder gewoon bij de regie staat en eistdat ze dat niet mogen uitzenden ofzo
Misschien heeft Dennis wel bedongen dat hij niets met sstnl te maken wil hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:44 schreef beequeen het volgende:
En weer een SL omdat ze het over Dennis heeft. Why?
Hier ben ik het wel mee eens alleen ik stem niet meer.quote:SST_Guido SST Guido
Oke ga dan toch promotie maken: Keep the Bunga Bunga alive. Houd onze bollywood ster in the game: sms KARIM naar 5353#sstnl
Dat dus! Ze gaat vandaag nog 1 keer naar de baas. Dan weten ze het vast.quote:
Flash! Toppert!quote:Op donderdag 7 april 2011 12:46 schreef Flashbox het volgende:
En nu allemaal ophouden over die kut handschoen van Aafke en wat het Gerard heeft gekost.![]()
![]()
![]()
![]()
Kijken vanaf minuut 27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |