serieus???quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef utrecht1970 het volgende:
Rob Geus komt langs om te vertellen dat Jo niet kan schoonmaken.
"Hier word ik niet vrolijk van".
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef Stability het volgende:
[..]
en zij is maar anderhalf uur per dag in vertikale stand
Ik heb een video gevonden, alleen niet de beelden van de kamer...quote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik me er ook van kan herinneren. En als jouw uitleg klopt zou Geer dus liegen over de halvering van zijn kluis ....
het was 100% zeker 1500 euro. Afhankelijk van hoevel hij toen in zijn kluis had kan het best een halveering zijn geweest.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef Stability het volgende:
[..]
ik weet het ook zeker. hij moest of 1500 of 2500 betalen.
Het eerste wat hij schreef klopt allemaal. Maar hij mocht de clue NIET delen. 100%. Daarvoor heeft ie daarna dus een sanctie gehad, en dus liegt hij niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:23 schreef stormiot het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik me er ook van kan herinneren. En als jouw uitleg klopt zou Geer dus liegen over de halvering van zijn kluis ....
Dat is mij ook bekend, ik weet nog, dat ik toen verbaasd was, dat hij toch die clou deeldequote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het eerste wat hij schreef klopt allemaal. Maar hij mocht de clue NIET delen. 100%. Daarvoor heeft ie daarna dus een sanctie gehad, en dus liegt hij niet.
dit beaam ik, ook ik heb het zelf gezien, maar cossen daarvoor doorspitten gaat mij te verquote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Het eerste wat hij schreef klopt allemaal. Maar hij mocht de clue NIET delen. 100%. Daarvoor heeft ie daarna dus een sanctie gehad, en dus liegt hij niet.
ik blijf wel is dat goed?????quote:
Dat halvering gedeelte zorgt misschien voor verwarring. Als hij 10.000 euro had en er ging 1500 af dan was het 1/6 wat er af ging.. nu had ie toevallig rond de 3000 en dus was 1500 de helft, vandaar dat ie het halvering noemt..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Hij mocht de clue niet delen, want ik zat toen nog te denken dat hij dat niet gehoord had. Later halvering van zijn kluis.
quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik blijf wel is dat goed?????
Bijna, Henk, ik heb het filmpje net geplaatst in de COS, hij mocht het met maar 2 bewoners delen, maar heeft het niet gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 12:32 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Niet met iedereen moest het idd zijn..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Bijna, Henk, ik heb het filmpje net geplaatst in de COS, hij mocht het met maar 2 bewoners delen, maar heeft het niet gedaan
ja klopt 500 euro, maar weet niet of het een sanctie was, volgens mij kon hij kiezen ?quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gerard mocht de clue maar met 1 of 2 bewoners delen, maar liet die aan iedereen zien, daarvoor heeft hij een sanctie ontvangen.
Ik weet alleen niet meer welke, kan zomaar die halvering zijn
Ik kan helaas niet de COS van die dag vindenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:36 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Niet met iedereen moest het idd zijn..
Hij zei net, dat hij 'geladen' wasquote:Op donderdag 7 april 2011 12:38 schreef Blackprinces het volgende:
Heeft Karim nog iets gezegd over dat hij zenuwachtig is voor vanaaf?
Is ze eerste keer dat hij genom staat natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |