Dit is dus wat ik me er ook van kan herinneren. En als jouw uitleg klopt zou Geer dus liegen over de halvering van zijn kluis ....quote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef syllys het volgende:
[..]
Ik heb dat toendertijd gezien. De opdracht voor Gerard was om te zorgen dat ze geen akkoord konden vinden wie naar de Kamer van de Waarheid moest. Als hem dat zou lukken dan zou hij een clue van iemand naar zijn keuze (Aafke) krijgen, zou het niet lukken dan kregen de anderen een clue van hem. Hij betrok, heel slinks, Karim en Sharon erbij door te zeggen: Doe hetzelfde als ik. Deze 2 werkten prima mee en Gerard zijn missie slaagde. Karim, ook niet op zijn achterhoofd gevallen, wist toen dat Gerard een clue uit de Kamer van de Waarheid haalde en wilde weten wat dat was. Gerard heeft het laten zien, zich nog laten fouilleren. Karim en de anderen kenden toen de clue maar wisten niet bij wie het hoorde. Er was GEEN sanctie
Volgens mij kreeg hij wel een sanctie.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef syllys het volgende:
[..]
Ik heb dat toendertijd gezien. De opdracht voor Gerard was om te zorgen dat ze geen akkoord konden vinden wie naar de Kamer van de Waarheid moest. Als hem dat zou lukken dan zou hij een clue van iemand naar zijn keuze (Aafke) krijgen, zou het niet lukken dan kregen de anderen een clue van hem. Hij betrok, heel slinks, Karim en Sharon erbij door te zeggen: Doe hetzelfde als ik. Deze 2 werkten prima mee en Gerard zijn missie slaagde. Karim, ook niet op zijn achterhoofd gevallen, wist toen dat Gerard een clue uit de Kamer van de Waarheid haalde en wilde weten wat dat was. Gerard heeft het laten zien, zich nog laten fouilleren. Karim en de anderen kenden toen de clue maar wisten niet bij wie het hoorde. Er was GEEN sanctie
Die was er WELquote:Op donderdag 7 april 2011 12:21 schreef syllys het volgende:
[..]
ik weet het ook zeker. hij moest of 1500 of 2500 betalen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij wel een sanctie.
Volgens mij niet, maar ik ga wel even zoekenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg hij wel een sanctie.
Hij heeft toen een boete van 1500 euro gehad .quote:Op donderdag 7 april 2011 12:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Mij staat toch echt bij dat hij de clue niet met iedereen mocht delen en daarvoor een sanctie kreeg.....
Ze keek duidelijk in de cameraquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar de vraag is waarom ze dat zou doen
ze wil verlost zijn van haar geheimquote:Op donderdag 7 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar de vraag is waarom ze dat zou doen
Ik heb Joanne behoorlijk laat vannacht in de tuin gezien. Niemand was erbij, ze zat alleen op de tuinbankquote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef Krambo het volgende:
Waarom ligt Joanna in bed? Is Gerard weer 'gemeen' geweest?
Ik wil verlost zijn van haar, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:27 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze wil verlost zijn van haar geheim
en zij is maar anderhalf uur per dag in vertikale standquote:Op donderdag 7 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
Laura tegen maik, je bent maar anderhalf uur per dag aangekleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |