Kreeg ook de knop, maar zei al, ook goedquote:
Goh? Wat gek?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
En nog steeds worden al mijn commentaren op de officiele secret story site verwijderd. Ik zei alleen maar dat iedereen die deze gescripte bende maar een beetje doorhad heus wel weet dat Joanna en Philip in de finale staan.
dan zou je het misschien op een tactische manier neer moeten zetten..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
En nog steeds worden al mijn commentaren op de officiele secret story site verwijderd. Ik zei alleen maar dat iedereen die deze gescripte bende maar een beetje doorhad heus wel weet dat Joanna en Philip in de finale staan.
aanklagen die hapquote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
wat een enge gladgeschoren engerd ! en dat broekie !!!!quote:
ik vind dennis gewoon een heldquote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Iedereen vindt het nu raar en vooral dom, dat D het tijdens de show nog uitgemaakt heeft, maar heeft iemand enig idee hoe hij eraan toe is? Wat het misschien emotioneel met hem gedaan heeft? Of op zakelijk gebied?? Wat ik begrijp is, dat zijn ouders ingegrepen hebben. Niet oordelen vind ik
Ik gok dat een rechter die het recht van alle partijen onbevooroordeeld op de weegschaal legt dit niet als smaad en laster zal beoordelen, het zal heel moeilijk zijn voor Dennis om de eventuele schadelijke consequenties en de mate waarin voor hem, aan te tonen. Ik zou wel eens de mening van een Jurist hierover willen horen (mischien weet Monique wel meer). Want als dit al smaad en laster is, wat dan met alle smadelijke commentaren op de bewoners zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
O nee?? Heeft hij dan een contract met Net5? Hij is er ongewild bij betrokken geraakt. En smaad en laster podium bieden is strafbaar
als je ouders moeten ingrijpen op deze leeftijd vind ik het beetje raar, denk meerdere.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Iedereen vindt het nu raar en vooral dom, dat D het tijdens de show nog uitgemaakt heeft, maar heeft iemand enig idee hoe hij eraan toe is? Wat het misschien emotioneel met hem gedaan heeft? Of op zakelijk gebied?? Wat ik begrijp is, dat zijn ouders ingegrepen hebben. Niet oordelen vind ik
Wat dacht je van op nationale tv compleet afgebrand worden en zien dat Jojanka er dan alle ruimt voor krijgt van de regie?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dat het uit is ligt aan joanna en mama jo, wat ik begreep (én als dat al niet gelogen is) wilde D met Joanna praten, lijkt me logisch. Maar majo nam de beslissing voor haar dochter.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nu ga je weer terug naar COSsers beoordelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik gok dat een rechter die het recht van alle partijen onbevooroordeeld op de weegschaal legt dit niet als smaad en laster zal beoordelen, het zal heel moeilijk zijn voor Dennis om de eventuele schadelijke consequenties en de mate waarin voor hem, aan te tonen. Ik zou wel eens de mening van een Jurist hierover willen horen (mischien weet Monique wel meer). Want als dit al smaad en laster is, wat dan met alle smadelijke commentaren op de bewoners zelf.
Ik ook, al ken ik zijn verhaal niet. Go go go Dennis, klaag de hoeren aan!quote:
Op tv...... In de Televaag.....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
geef er toch niet zoveel aandacht aan ! die dennis en jo, verdienen het niet eens. en daarbij denk ik ook dat het allemaal script is. voor sst ook maar begon, was dit al lang zo besloten te doen.
laat ze gaan, gun ze die aandacht niet, jo krijgt al teveel aandacht op de streams !
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu ga je weer terug naar COSsers beoordelen.
Maar ik zie geen rechter deze zwartmakerij van tafel vegen....
Je hebt gelijk! Lekker weertje hè buurvrouw?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
geef er toch niet zoveel aandacht aan ! die dennis en jo, verdienen het niet eens. en daarbij denk ik ook dat het allemaal script is. voor sst ook maar begon, was dit al lang zo besloten te doen.
laat ze gaan, gun ze die aandacht niet, jo krijgt al teveel aandacht op de streams !
nou daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
daarom, wat boeit mij het prive leven van dat mens nou, helemaal niks dusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Op tv...... In de Televaag.....
Je kan niet oordelen waarom dit zo gegaan is. De belangen kunnen wel groot zijn geweest, om Jo duidelijk te maken, dat D er een punt achter zet. Misschien zelfs wel juridische belangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dennis brengt zichzelf hiermee dan wel in de media.
lekker he?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Lekker weertje hè buurvrouw?
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Kiqy het volgende:
Goedemiddag, heb het opgegeven alle Cossen van gisteren te willen lezen, lijk wel gek! Ga nu maar eens streams kijken, maar ik zie dat het nu niet lukt Alex te ontwijken helaas
Ik heb drank in huis gehaaldquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!
eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
Oeh lekker, wat?quote:
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Eigenlijk vraag ik me af of die Dennis wel echt bestaat, zou ook nog een verzonnen verhaal kunnen zijn. Ze zeggen steeds dat niets is wat het lijkt.
Als je dan toch zo'n klein strak broekje aan hebt zorg dan ook dat er wat in zit. Het lijkt wel een meisjequote:
We zijn het eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De zwartmakerij op tv, bedoel ik dus
Die brief was ook niet van hem! Hij heeft alleen die spullen eruit gegooid.. daarna heeft haar moeder besloten het te vertellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Darklight het volgende:
heel raar als je het via een brief uitmaakt, wacht dan tot ze thuis is
Zo gaat het verhaal wel, inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Die brief was ook niet van hem! Hij heeft alleen die spullen eruit gegooid.. daarna heeft haar moeder besloten het te vertellen.
waarom denk je dat ie normaal push up's draagt ?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:27 schreef marky het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n klein strak broekje aan hebt zorg dan ook dat er wat in zit. Het lijkt wel een meisje
De streams zijn nu net zo interessant als een streamlock.....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat vind ik nou een heel goed idee! straks maar eens boodschappen doen!
Hebben ze gister al gedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gaan ze nog iets leuks doen met de genomineerden vandaag?
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
waarom denk je dat ie normaal push up's draagt ?
thanx Flash!!quote:
Collectief negeren?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gaan ze nog iets leuks doen met de genomineerden vandaag?
Ja, hoop het zo! Maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, ik ga maar uit van het ergstee (dat hij er in blijft of naar een geheime kamer magquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!
Nee genomineerde krijgen eenmaal wat leuks, that's it.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
weet ik, maar gaan ze vandaag ook nog iets doen. Of wacht men de live show af.
gewoon laura er even aan herinneren dat ze nu een zijn, dus alex er uit laura er ook uit en hoppa 2 vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ja, hoop het zo! Maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, ik ga maar uit van het ergstee (dat hij er in blijft of naar een geheime kamer mag) maar hoop dat hij mag gaan samen met Laura
Hoe oud ben je, en wat voor gesticht zit je?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar aan de andere kwam wel het hele scale aan rouwverwerkings elementen aan bod bij Joanna, zoals dat bij een verlieservaring is. (N) Ooit zullen we het mischien weten.
Het hele scala in 3 dagen, yea rightquote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Maar aan de andere kwam wel het hele scale aan rouwverwerkings elementen aan bod bij Joanna, zoals dat bij een verlieservaring is. (N) Ooit zullen we het mischien weten.
A= abortus , M= miskraamquote:quote:
Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Flashbox het volgende:
SST Joanna verteld iets en gelijk weer een Streamlock 07-04-2011
thanx Flash!!
Raar gesprek, lijkt wel of ze het idd over een abortus heeft (naar haar buik kijkend), op 14 dec.
in A of M, ze wil dat niemand dit weet, mo schrok ervan
A en dan iets van Lorein?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx Flash!!
Raar gesprek, lijkt wel of ze het idd over een abortus heeft (naar haar buik kijkend), op 14 dec.
Nu is hij op een gewone manier aan het COSsen, ga je hem ineens beoordelen.....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:33 schreef Mita het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, en wat voor gesticht zit je?
Thxquote:Op donderdag 7 april 2011 13:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu is hij op een gewone manier aan het COSsen, ga je hem ineens beoordelen.....
Abortus/ Miskraam en het is dus Abortus. Of ben ik een beetje spuit 11 nu?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:30 schreef danilel het volgende:
[..]
thanx Flash!!
Aquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik snap het ook eindelijk![]()
Wat was haar antwoord A of M?
nou ga ik ook maar eens dat filmpje kijkenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Abortus/ Miskraam en het is dus Abortus. Of ben ik een beetje spuit 11 nu?
Mischien vanavond?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Ginosa het volgende:
Ik geloof idd ook niks van het Dennis-verhaal. De brief (was van Jo's moeder, niet van Dennis zelf) kwam wel op een erg opportuun moment (nominatie Jo).
Maar ff iets anders: waarom heb ik alle "confronterende" beelden in de KvdW gezien, behalve die van Joanna waar ze zgn. niet over mag praten??? (kan me niet voorstellen dat ik dat heb gemist)
ja, getrouwd in gemeenschap van goederen, dus samen eruit, gerechtigheid !quote:Op donderdag 7 april 2011 13:31 schreef Kiqy het volgende:
[..]
Ja, hoop het zo! Maar ik ben zo bang voor een teleurstelling, ik ga maar uit van het ergstee (dat hij er in blijft of naar een geheime kamer mag) maar hoop dat hij mag gaan samen met Laura
Ik ga maar eens doen wat ik zeiquote:Op donderdag 7 april 2011 13:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De streams zijn nu net zo interessant als een streamlock.....
Ga nu maar eens wat spullen halen
Ja doe maar. Tel daar de info bij op dat mamajo vertelde dat Joanna helemaal de weg kwijt was voor ze in dit programma stapte... Lekker aan een spelprogramma meedoen... OMFG..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou ga ik ook maar eens dat filmpje kijken
neen geen spuit11, jo vergeleek de situatie waarin ze toen zat met de situatie waarin Sharon zat toen ze destijds die amerikaanse vrouw van zich af moest duwen om te overleven.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Abortus/ Miskraam en het is dus Abortus. Of ben ik een beetje spuit 11 nu?
op dr buik wijzen?quote:
Ja, ik bedoelde met spuit 11 dat het hier misschien al genoemd wasquote:Op donderdag 7 april 2011 13:38 schreef danilel het volgende:
[..]
neen geen spuit11, jo vergeleek de situatie waarin ze toen zat met de situatie waarin Sharon zat toen ze destijds die amerikaanse vrouw van zich af moest duwen om te overleven.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:37 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik ga maar eens doen wat ik zei
Gegroet
dat had ik ook al in de gaten, wilde juist bevestigen dat jij geen spuit 11 bentquote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde met spuit 11 dat het hier misschien al genoemd was
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:40 schreef danilel het volgende:
[..]
dat had ik ook al in de gaten, wilde juist bevestigen dat jij geen spuit 11 bent
of juist wel ,heeft ze het "voor hem" gedaan en staat nu alsnog op straatquote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Blackprinces het volgende:
Een abortus, ze moest iets loslaten.
Dennis weet hier niets van denk ik
En Mo!!!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:41 schreef Stability het volgende:
moeilijk hoor, ik wil én alex, én flip eruit hebben! en laura natuurlijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |