Ik ook, al ken ik zijn verhaal niet. Go go go Dennis, klaag de hoeren aan!quote:
Op tv...... In de Televaag.....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
geef er toch niet zoveel aandacht aan ! die dennis en jo, verdienen het niet eens. en daarbij denk ik ook dat het allemaal script is. voor sst ook maar begon, was dit al lang zo besloten te doen.
laat ze gaan, gun ze die aandacht niet, jo krijgt al teveel aandacht op de streams !
Ik ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nu ga je weer terug naar COSsers beoordelen.
Maar ik zie geen rechter deze zwartmakerij van tafel vegen....
Je hebt gelijk! Lekker weertje hè buurvrouw?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
geef er toch niet zoveel aandacht aan ! die dennis en jo, verdienen het niet eens. en daarbij denk ik ook dat het allemaal script is. voor sst ook maar begon, was dit al lang zo besloten te doen.
laat ze gaan, gun ze die aandacht niet, jo krijgt al teveel aandacht op de streams !
nou daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
daarom, wat boeit mij het prive leven van dat mens nou, helemaal niks dusquote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Op tv...... In de Televaag.....
Je kan niet oordelen waarom dit zo gegaan is. De belangen kunnen wel groot zijn geweest, om Jo duidelijk te maken, dat D er een punt achter zet. Misschien zelfs wel juridische belangen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Je_Psychiater het volgende:
Dennis brengt zichzelf hiermee dan wel in de media.
lekker he?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Lekker weertje hè buurvrouw?
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:25 schreef Kiqy het volgende:
Goedemiddag, heb het opgegeven alle Cossen van gisteren te willen lezen, lijk wel gek! Ga nu maar eens streams kijken, maar ik zie dat het nu niet lukt Alex te ontwijken helaas
Ik heb drank in huis gehaaldquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!
eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef Stability het volgende:
Oeh lekker, wat?quote:
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
Eigenlijk vraag ik me af of die Dennis wel echt bestaat, zou ook nog een verzonnen verhaal kunnen zijn. Ze zeggen steeds dat niets is wat het lijkt.
Als je dan toch zo'n klein strak broekje aan hebt zorg dan ook dat er wat in zit. Het lijkt wel een meisjequote:
We zijn het eensquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
De zwartmakerij op tv, bedoel ik dus
Die brief was ook niet van hem! Hij heeft alleen die spullen eruit gegooid.. daarna heeft haar moeder besloten het te vertellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:17 schreef Darklight het volgende:
heel raar als je het via een brief uitmaakt, wacht dan tot ze thuis is
Zo gaat het verhaal wel, inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Die brief was ook niet van hem! Hij heeft alleen die spullen eruit gegooid.. daarna heeft haar moeder besloten het te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |