script, script scriptquote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
heel toevallig heeft maik het nu over zijn meisje thuis die vanavond in de uitzending zou komen ,hoe weten ze dat allemaal
Wat zo jammer is bij het gedrag van álle bewoners, ze beseffen niet dat er een leven na SS is. Ze willen allemaal beroemd worden. Maar wrsch moeten ze allemaal gewoon weer aan de bak. Zoals Mo heel slim zegt: we krijgen nog heel veel over ons heen buiten. Ja ja. sommigen zullen het moeten bezurenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertel mij wat![]()
Van wat zij hier toont, zie ik het bij haar gewoon niet.
Zeker weten..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat zo jammer is bij het gedrag van álle bewoners, ze beseffen niet dat er een leven na SS is. Ze willen allemaal beroemd worden. Maar wrsch moeten ze allemaal gewoon weer aan de bak. Zoals Mo heel slim zegt: we krijgen nog heel veel over ons heen buiten. Ja ja. sommigen zullen het moeten bezuren
Een groot kind, en die wijst ze de hele tijd terechtquote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is maar goed dat er geen kinderen in dat huis te vinden zijn...
Nou eigenlijk ben ik meer een beetje bang....... dat ie er dus nog wel in blijft zitten na vanavond (in het huis dan he)quote:Op donderdag 7 april 2011 14:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je nieuw bent, zo schattig naief nog
Ik lees precies hetzelfde in de berichten van Fenneke.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Annelies-G het volgende:
Gerard praat vol liefde over Fenneke, leuk om te horen
alex is een kleuter...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:09 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Is maar goed dat er geen kinderen in dat huis te vinden zijn...
Ik denk als de bewoners hier gaan kijken ze gelijk de volgende dag bij een pshychiater moeten aankloppen...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Wat zo jammer is bij het gedrag van álle bewoners, ze beseffen niet dat er een leven na SS is. Ze willen allemaal beroemd worden. Maar wrsch moeten ze allemaal gewoon weer aan de bak. Zoals Mo heel slim zegt: we krijgen nog heel veel over ons heen buiten. Ja ja. sommigen zullen het moeten bezuren
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:05 schreef Kiqy het volgende:
Hoe gaat Alex zich gedragen als hij vanavond (zonder Laura dan) weg moet, wat zal hij zeggen denken jullie? Mijn gokje: Jammer, maar ik heb een toffe tijd hier gehad, echt the shizzle, veel nieuwe vriendjes en Laura als mijn mooiste hoofdprijs. We gaan straks een chille tijd hebben samen. Ik voel me cht heel relaxed (dit alles met tranen brandend achter zijn ogen en een rood bezweet hoofd).
oooh wat erger ik me aan hem. Ik denk dat hij best aardig is, maar echt ik kan er niet naar kijken en luisteren. En hij woont en werkt nog bij me in de buurt ook, gelukkig nooit tegengekomen. Als ik een keer hoi tegen hem zeg, ben ik meteen een mattie van hem
ik willut niet weten.............ik willut niet weten................ik willut niet wetenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit ook werkelijk geen "vulling" in dat broekje van maik he
Is volgens mij een liefdevol stel, die elkander alles gunnen. Zo hoort hetquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik lees precies hetzelfde in de berichten van Fenneke.
Goed om te zien, en ik gun het ze beiden
Een goed voorbeeld inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Is volgens mij een liefdevol stel, die elkander alles gunnen. Zo hoort het
Ik ben een behoorlijke beelddenker en soms komt dat niet echt prettig uitquote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
er zit ook werkelijk geen "vulling" in dat broekje van maik he
Ik zou dat best willen.....met kalmeringspillen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die toevallig volgende week of de week er op naar de live show willen?
Wij zijn zelf al een aantal keer geweest en het is echt leuk om er bij te zijn
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!
En dan afgevoerd worden omdat ik volop in de [FOK!modus] sta?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die toevallig volgende week of de week er op naar de live show willen?
misschien komt laura vanavond thuis...als stemmetje eerlijk isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou dat best willen.....met kalmeringspillen.
Maar ik heb nooit geen oppas, ik kan helaas niet
Je bent een schatje Capt, mag ook weleens gemeld wordenquote:
ja tuurlijk, en ik zou lau in huis halen voor me kids???quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien komt laura vanavond thuis...als stemmetje eerlijk is
eerlijk????quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Stability het volgende:
[..]
misschien komt laura vanavond thuis...als stemmetje eerlijk is
Ik weet niet waarom, maar krijg de indruk dat Lauwra teveel in beeld isquote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent een schatje Capt, mag ook weleens gemeld worden
Je bedoelt het laatste zinnetje van een ander herhalen en dat irritante lachje dan van hem er achteraan?quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En dan afgevoerd worden omdat ik volop in de [FOK!modus] sta?
Laat ik het risico maar niet lopen......
hahaha, ze zal haar echte oppas adres wel kwijt zijn, die hebben een tien keer betere gevonden nadat ze haar beelden hebben gezien (neem ik aan ) en nee, ik zou haar ook niet willen, brrrrrquote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja tuurlijk, en ik zou lau in huis halen voor me kids???
Waar is de studio, goed te bereiken met OV?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Je beleeft het daar heel anders, trust me.
En niets is verplicht uiteraard, maar als er mensen nog willen is nu je kans
Het zal goedbedoeld zijn dat Fok kaarten weg geeft, maar ik heb er geen intresse in anders ben ik bang dat er op TV tijdens de live ook een lange streamlock te zien zal zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef Greys het volgende:
Nou ja ze heeft zichzelf als golddigger en luilak neergezet, maar niet zo schokkend als moquote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha, ze zal haar echte oppas adres wel kwijt zijn, die hebben een tien keer betere gevonden nadat ze haar beelden hebben gezien (neem ik aan ) en nee, ik zou haar ook niet willen, brrrrr
Dat las jij goed.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Ben er weer, saaie voordracht,
Las ik nou iets over een abortus bij Jo?
ja ze was zwanger van der bulletjequote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Ben er weer, saaie voordracht,
Las ik nou iets over een abortus bij Jo?
Ja heel goed te bereiken.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar is de studio, goed te bereiken met OV?
true, maar ze houdt zich in omdat de ouders van de kindjes en oma meekijken...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft zichzelf als golddigger en luilak neergezet, maar niet zo schokkend als mo
Nu krijg ik zelfs beelden bij die uitspraak van jou!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ze was zwanger van der bulletje
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ze was zwanger van der bulletje
Oh maar dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
[..]
true, maar ze houdt zich in omdat de ouders van de kindjes en oma meekijken...
ze is ordinairder dan ze doet voorkomen hoor
Ik doe normaalquote:Op donderdag 7 april 2011 14:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Henk, mocht het nu toch zo zijn dat alex de biezen moet pakken vanaaf, ga je dan weer normaal doen? please please..
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:16 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Het zal goedbedoeld zijn dat Fok kaarten weg geeft, maar ik heb er geen intresse in anders ben ik bang dat er op TV tijdens de live ook een lange streamlock te zien zal zijn.![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:14 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En dan afgevoerd worden omdat ik volop in de [FOK!modus] sta?
Laat ik het risico maar niet lopen......
zeker weten ! ik ken dat soort typetjes wel...kijk je dwars doorheen, kijk alleen al eens hoe ze alex afblaft, dat durft ze echt niet tegen jo te doenquote:
***** geeft aai over de bol *****quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik doe normaalKan er verder niets over zeggen, iets met een missie!
Maar ik durf de afspraak wel aan, Genialex the mastermind gaat toch blijven. Heb het callcentre hier geinstueerd massaal voor hem te bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |