En op een hele chique manierquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Dennis heeft het niet via een brief uitgemaakt. Hij heeft haar spullen uit zijn huis verwijderd en Mamajo heeft dat via een brief en een telefoongesprek die tent ingebracht.
Het kwam mamajo heel goed uit dat dit met de nominatie week gebeurde .quote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef beequeen het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Dennis heeft het niet via een brief uitgemaakt. Hij heeft haar spullen uit zijn huis verwijderd en Mamajo heeft dat via een brief en een telefoongesprek die tent ingebracht.
Precies, hoe dom ben je dan. Dat mens is zo mediageil, Jo heeft het van geen vreemde.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
En op een hele chique maniermiddels twitter bekend gemaakt.
En dit!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef delfse het volgende:
Het kwam mamajo heel goed uit dat dit met de nominatie week gebeurde .
Super Annelies!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef Annelies-G het volgende:
ZO, Gerard moet vandaag even wijken voor Karim. Mijn UI aangepast, morgen mag Gerard weer samenmet Karim maar nu ff niet
+1quote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Ik voel me trouwens heel erg puberaal dat ik stiekem ook hoop dat Joanne en Flp iets krijgen (desnoods pas na het huis). Ik vind ze wel echt leuk samen!
ow arme Flip zegquote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Ik voel me trouwens heel erg puberaal dat ik stiekem ook hoop dat Joanne en Flp iets krijgen (desnoods pas na het huis). Ik vind ze wel echt leuk samen!
Vullen elkaar leuk aan, alleen Jo's moeder is er nog niet zo positief over (Is een keer in de uitzending gevraagd)quote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Ik vind het ook prima als ze wat krijgen, maar dat geestelijk zieke kind van 23 met 'de mooiste tieten van NL' die zo 'goed voor d'r vent is' , ik kan er niks mee, ik wil er niks mee, weg ermee.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:50 schreef Kiqy het volgende:
Nou dan heeft Flip geen leven meer. Hij is nu al zo volgzaam met haarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Vullen elkaar leuk aan, alleen Jo's moeder is er nog niet zo positief over (Is een keer in de uitzending gevraagd)
Gisteravond was hij ook weer geweldig met Mo pesten dat hij wat in de kvdw had gehoord en er niet over wilde praten. Mo in de stres en daarna boos dat hij een grapje maakte. Mo is zo bang dat haar gestook uitkomt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik ben blij dat Gerard er nog in mag blijven, de rest mag er van mij zo allemaal uitwandelen.
Je vergeet der moeder, bulletje en broertjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima als ze wat krijgen, maar dat geestelijk zieke kind van 23 met 'de mooiste tieten van NL' die zo 'goed voor d'r vent is' , ik kan er niks mee, ik wil ik niks mee, weg ermee.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Je vergeet der moeder, bulletje en broertje
Ja prachtig he? Hij deed iemand na, die ook niet wou delenquote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef delfse het volgende:
[..]
Gisteravond was hij ook weer geweldig met Mo pesten dat hij wat in de kvdw had gehoord en er niet over wilde praten. Mo in de stres en daarna boos dat hij een grapje maakte. Mo is zo bang dat haar gestook uitkomt.
quote:Op donderdag 7 april 2011 13:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gelukkig voel en vul jij me goed aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |