Netjes een FOK! kaartje op de borst zodat we elkaar herkennen en een blok kunnen vormen daarbinnen?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk is het goed bedoeld.
Wij klagen ook zo vaak over het programma, maar het is leuk om het hele gebeuren eens in het echt te zien. En te gniffelen over fouten die er dan weer gemaakt worden
Ik vraag ook iedereen op het congres hier om op alex te stemmen, toch 1000 man ofzoquote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik doe normaalKan er verder niets over zeggen, iets met een missie!
Maar ik durf de afspraak wel aan, Genialex the mastermind gaat toch blijven. Heb het callcentre hier geinstueerd massaal voor hem te bellen
Klopt, ik hoor haar woorden zeggen, die alleen Breezersletjes in de mond nemen. Maar ze probeert het wel keurig uit te spreken. Pleuris bijvoorbeeld zei ze heeeel keurigquote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef Stability het volgende:
[..]
true, maar ze houdt zich in omdat de ouders van de kindjes en oma meekijken...
ze is ordinairder dan ze doet voorkomen hoor
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja ze was zwanger van der bulletje
ze is gewoon een "placebo kakker " met een hele grote smoelquote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
Klopt, ik hoor haar woorden zeggen, die alleen Breezersletjes in de mond nemen. Maar ze probeert het wel keurig uit te spreken. Pleuris bijvoorbeeld zei ze heeeel keurig
Jo kan dan wel een raar mens zijn (ik druk me heel netjes uit)quote:Op donderdag 7 april 2011 14:19 schreef Stability het volgende:
[..]
zeker weten ! ik ken dat soort typetjes wel...kijk je dwars doorheen, kijk alleen al eens hoe ze alex afblaft, dat durft ze echt niet tegen jo te doen
Wil jij naar de liveshow van Secret Story? FOK! geeft kaarten weg!quote:Op donderdag 7 april 2011 14:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Greys, zijn die kaarten voor vanavond, of kan het ook een andere keer?
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat heeft die Joanna ook een zwaar leven gehad!
Ik snap haar helemaal be strong meid!
Ik ben er helaas niet zo zeker van dat Alexquote:Op donderdag 7 april 2011 13:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het aftellen kan beginnen, over 9 uur van die kop verlost!
Zacht gekookt eitje, ik herken Alexquote:
lol misschien was het wel geen abortus, maar heeft ze een vrouw die te dicht bij Dennis wilde komen, van een klif in zee geduwd,quote:Op donderdag 7 april 2011 14:18 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat heeft die Joanna ook een zwaar leven gehad!
Ik snap haar helemaal be strong meid!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik ben er helaas niet zo zeker van dat Alexweggaat
Ik hoop het met heel mijn hart maar vrees met grote vrezen dat t exit is voor Karim.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zacht gekookt eitje, ik herken Alex
en daarom wijst ze op haar buikquote:Op donderdag 7 april 2011 14:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
lol misschien was het wel geen abortus, maar heeft ze een vrouw die te dicht bij Dennis wilde komen, van een klif in zee geduwd,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |