Ik heb geen behoefte om daar verder over te vertellen hierquote:
Nee.. misschien wel de nieuwe doomsdayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Scuidward het volgende:
Valt de doomsday hier nog te verklaren?
De eind-'eind'-datum. Eindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Jep.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De eind-'eind'-datum. Eindelijk![]()
Ik ben benieuwd hoe we hier over een jaar op terug kijken.
Nou als het deze datum niet is dan hebben we een herkansingquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Ik denk dat het alleen kan door aan je eigen bewustzijn te werken en uiteindelijk alleen vanuit liefde te gaan handelen (voor de meeste mensen een lange lange weg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
Ik ook wel maar dan op andere gebiedenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Bastard het volgende:
Maar ik weet niet hoe het met jullie zit, op persoonlijk vlak zie ik tegelijk met deze datums/tijden wel zaken die passen. Ontwikkelingen die in deze fase lijken mee te lopen, voornamelijk op spiritueel gebied eigenlijk..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan op andere gebieden
Huh nee , je schreef ergens o.a : synchroniciteit , vertrouwen en loslaten als energie en dat herkende ik bijv ook maar dat was dan in een ander topic denk ik .quote:
Vertel.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:53 schreef Dhalsim het volgende:
Ow mooi...ik ben niet gek aan het worden. Het is allemaal echt. Geweldig dat we dit mogen meemaken.
Ik kan het niet echt uitleggen...de laatste tijd gebeuren er zoveel onwerkelijke dingen...het ene moment lijkt het alsof de wereld op het punt staat te vergaan en het volgende moment voel ik me ineens heerser over de wereld. Ik moet bekennen dat ik niet vies ben van het gebruik van wat geestverruimende middelen, maar ik heb mijn emoties altijd prima onder controle kunnen houden. De laatste tijd ben ik zo labiel als wat...alles is gewoon aan het veranderen....ik heb mijn vriendin gisteren helemaal gek geneuktquote:
Goed bezig danquote:Op zondag 12 juni 2011 20:14 schreef Dhalsim het volgende:
De laatste tijd ben ik zo labiel als wat...alles is gewoon aan het veranderen....ik heb mijn vriendin gisteren helemaal gek geneukten ik heb zoveel mensen uit de put kunnen halen in een paar dagen tijd...het houdt niet op...
Bij Dhalsim iig welquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef Bastard het volgende:
Morgen het hoogtepunt pas, nou als het vandaag was dan geloof ik het ook.
vandaag is gewoon een maansverduistering en het is volle maan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef Bastard het volgende:
Morgen het hoogtepunt pas, nou als het vandaag was dan geloof ik het ook.
Als ik het zo lees moet ik automatisch denken aan die gevallen engelen, Lucifer die ter aarde stort en die ons in zijn macht houdt. De wereld van creeren van gedachten is zoals wij het dan noemen het hiernamaals. Tevens inderdaad genesis waarin iets staat als de komst van iets wat een tweedeling zal geven, de lichtmensen mogen mee en de zwartedenkers moeten blijven.. zoietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:26 schreef UncleScorp het volgende:
Verschuiving ... vernietiging .... who knows ...
Volgens die gast in de video in mijn topic Thunderbolts of truth leven we hier in een wereld speciaal gecreeerd voor dark spirits, die mee ontstaan zijn tijdens het begin van alle creatie.
Dark spirits werden door de light spirits niet veroordeeld of vernietigd, maar er werd wel speciaal een wereld voor gecreeerd zodat zij de light spirits niet zouden "lastigvallen". Zij/wij zitten dus als het ware gevangen in deze wereld, ook light spirits die naar hier gekomen zijn, vergeten totaal vanwaar zij kwamen en zitten hier ook gevangen.
Volgens de videomaker is er wel een soort automatische reformat, wat de light spirits eventueel de kans zou geven terug te keren naar hun lichtwereld (op voorwaarde dat zij er klaar voor zijn ... in een wereld waar gedachten automatisch werkelijkheid worden). Hij spreekt van the coming of a second sun die the darkness zou overstemmen. Het is een reformat, wat inhoudt dat de dark spirits nadien gewoon verder kunnen leven in hun wereld.
Volgens hem staat dit er binnekort aan te komen. Hij verwijst bijv ook naar de Maya's die "en masse" verdwenen zijn.
Het is een lange video (ongeveer 5uur) en het gaat ook veel over de bijbel waar hij via interpretatie van bijbelteksten probeert aan te tonen dat god eigenlijk de satan is.
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Je bedoelt het laatste oordeel na de apocalyps?
Je hebt believers die zeggen wat er gaat gebeuren en non-believers die beschrijven wat de believers fout hebben voorspeld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Spellmeista het volgende:
hoe dan ook..je hebt de believers(die zeggen dat er wat gebeurd) en de non-believers..er zal een verschuiving plaastvinden
Kan nog niet zeggen dat ik iets bijzonders gemerkt heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:25 schreef Summers het volgende:
Dag 4: Leaf formation / bladvorming/groeien: 25 juni – 12 juli (top op 3 - 4 juli)
Ik ook nog niet , is er ergens een uitgebreidere beschrijving van de dagen dat je weet ?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan nog niet zeggen dat ik iets bijzonders gemerkt heb.
Edit : Trollquote:Op zondag 3 juli 2011 08:12 schreef summer2bird het volgende:
Hoogtepunt vandaag en morgen.
Ik heb in ieder geval een turbulente week gehad met veel ups en downs. Iig te veel downs. Ruzie met ouders, baan kwijt ect.
Maar vandaag weer een hoogtepunt dus we zullen zien
Hmmm, dat zou e.e.a. wel verklaren danquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef UncleScorp het volgende:
Ik dacht dat er tijdens de dagen meestal nieuwe zaken naar boven komen, die tijdens de nachten dan 'verwerkt' worden.
Ships, wie wat hoe waar dag , nacht ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:18 schreef lezzer het volgende:
*kick*
Zijn er mensen hier nog mee bezig?
Misschien iets met de ingelaste eurotop.. ik mis even wat artikelen van Calleman wat hij er over denkt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:25 schreef Summers het volgende:
Jaa ... Night 4 July 13 July 30 hoogtepunt op Jul 21-22
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn. Hooguit een pessimist/realist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef Bastard het volgende:
Hij voorziet dus inderdaad ook een collapse van het monetaire stelsel...
Dat is inderdaad een open deur.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:11 schreef DustPuppy het volgende:
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn. Hooguit een pessimist/realist.
Groenten ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:
Er zal toch nog wel iemand weten hoe je groenten moet kweken?
Een open deur die hij in 2004 in zn boek al heeft genoemd als meest waarschijnlijke gebeurtenis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een open deur.
Dat (als) we massaal aan de geelhonger liggen gaat alleen die 'nieuwe geest' weinig goeds doen. Denk ik zo.
Ook toen was het al een open deur. Voor de Amerikaanse hypotheek 'bubbel' (met dank aan Dubya) werd toen al driftig gewaarschuwd door diverse financieel experts. Die werden toen alleen nog door de mainstream genegeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Bastard het volgende:
Een open deur die hij in 2004 in zn boek al heeft genoemd als meest waarschijnlijke gebeurtenis.
De aanslagen zijn overdag gebeurd...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef Maron het volgende:
Misschien opvallend: de aanslagen van gisteren in Noorwegen vallen samen met het diepste punt van de vierde nacht van de Mayakalender..
Ach vandaar. Je reactie slaat helemaal nergens op. (die vorige he)quote:
trollquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach vandaar. Je reactie slaat helemaal nergens op. (die vorige he)
Een nacht in de maya cyclus duurt 2 volle dagen.
reactie op edit .quote:
Dat is zeker opvallend..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef Maron het volgende:
Misschien opvallend: de aanslagen van gisteren in Noorwegen vallen samen met het diepste punt van de vierde nacht van de Mayakalender..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is zeker opvallend..
Day 5 July 31 Aug 17 hoogtepunt op Aug 8-9 Stap: Ontluiken
Vandaag weer een hoogtepunt.
Is een dieptepunt ook goed ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:34 schreef Bastard het volgende:
Dat is zeker opvallend..
Day 5 July 31 Aug 17 hoogtepunt op Aug 8-9 Stap: Ontluiken
Vandaag weer een hoogtepunt.
Gaan inmiddels weer flink omhoog. Duitsland is het enig Europese land dat op moment daalt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Is een dieptepunt ook goed ?
"Vrees voor Zwarte maandag" kopt zowat iedere krant omtrent de finaciele crisis.
edit:
AEX opent 1,6 procent lager na afwaardering VS
Ook andere Europese beurzen openen in mineur
Dat was van korte duur. Nu zelfs nog dieper in de min. (2,83 procent)quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:06 schreef ShevaJB het volgende:
Gaan inmiddels weer flink omhoog. Duitsland is het enig Europese land dat op moment daalt.
Nou niet meteen gaan overdrijven hequote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef Bastard het volgende:
Gaat bizar hard vandaag hoor.
Beurzen kelderen, rellen in de steden, hongersnood, zwakke dollar, aan de deur een nieuwe recessie..
-5.5% he net gesloten.. enorme klapper.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:01 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou niet meteen gaan overdrijven he![]()
Rellen, hongersnood & zwakke dollar kun je met geen goed fatsoen van vandaag noemen, ook die recessie staat al een poosje te wachten, maar al met al komt die double dip zo wel akelig dichtbij.
It ain't over till the fat lady sings.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef Bastard het volgende:
-5.5% he net gesloten.. enorme klapper.
De rest wat ik noemde is al de aanloop inderdaad, het word nu samen 1 groot orkest wat er speelt.
Ja.. de grande finalequote:Op maandag 8 augustus 2011 22:07 schreef R0N1N het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings.
En dan is het ook nog eens aan t stormen en onweren hier. Net een filmscenario van Hollywood.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:54 schreef Bastard het volgende:
Gaat bizar hard vandaag hoor.
Beurzen kelderen, rellen in de steden, hongersnood, zwakke dollar, aan de deur een nieuwe recessie..
Je schijnt ze dan te moeten vasthouden hoorde ik gisteren op CNNquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:03 schreef R0N1N het volgende:
... en alweer -5% ... blij dat ik geen aandelen heb
En? Wat vind je van die voorspelling?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef Bastard het volgende:
Hij voorziet dus inderdaad ook een collapse van het monetaire stelsel, zelfs als voorwaarde om een nieuwe geest te kunnen creeeren.
Dus we zitten aan de vooravond van dag 5 waarin shit hits the fan.
Ik denk dat we veilig kunnen zeggen dat shit hit the fan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En? Wat vind je van die voorspelling?
Hier 1 interpretatiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:53 schreef nokwanda het volgende:
Staan het verdere verloop en de gevolgen ook nog te lezen?
http://www.daanspeak.com/maya01.htmlquote:De vijf periodes volgens de Maya's
Op 21 december 2012 begint een grote nieuwe periode van 26.000 jaar en een kleine periode van 5200 jaar. De Guatamalese 'Mayan Elders of the Eagle Clan' schrijven: 'This is a cycle of wisdom, harmony, peace, love, of consciousness and the return of the natural order. It is not the end of the world as many from outside of the Mayan tradition have misinterpreted it to be. The first cycle (Ajaw/sun) was a feminine energy and its element was fire. The second cycle (Ajaw/sun) was of masculine energy, and its element was earth. The third cycle (Ajaw/sun) was a feminine energy and its element was air. The fourth cycle (Ajaw/sun) is a masculine energy and its element is water. The fifth cycle (Ajaw/sun) will be a fusion of both feminine and masculine energies. It will be a transition where there won't be any more confrontations between the polarities. It will bring balance and there won't be hierarchy of one over the other. Both energies will support each other. It is why this period is called one of harmony, the kingdom of love and the return of consciousness. Its element will be the ether.' Geen plaats meer voor 'deviders' zoals Bush of andere polariserende types, zoals bijvoorbeeld Abou Jahjah. Geen plaats meer voor de geraffineerde, explosieve en vervuilende olie van Bush, maar ruimte voor de natuurlijke, imploderende, schone ether-energie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |