Ja idd, nu is het gissen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Trippii het volgende:
Ook wel handig als er gezegd wordt wat er is gemerkt of gezien.
Kan er niet teveel over uitwijden maar het werd mij totaal helder wat mijn levensdoel eigenlijk is. In de aanloop zijn er zaken op mijn pad gekomen, dat is gaan bezinken en opeens kreeg ik een beeld op mijn netvlies, gevolgd door een overweldigend liefdevol gevoel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Trippii het volgende:
Ook wel handig als er gezegd wordt wat er is gemerkt of gezien.
Wat voor angst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:47 schreef Blaadje11 het volgende:
Ik las dit topic voor het eerst vanmorgen en verhip zeg..
Ik heb vannacht eindelijk een begin gemaakt met het gewoon laten zijn van mijn angsten en me er niet meer achter te verschuilen. Daardoor konden bepaalde inzichten over mezelf eindelijk eens gaan indalen, waardoor de angsten nog meer aan kracht verliezen.
Oftewel, ik heb eindelijk, na al die tijd van verzet, de cirkel verbroken.
Ik ben BLIJ!
OMFG, soort puntachtig hoofd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef summer2bird het volgende:
Ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.
Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.
Gisternacht gebeurt
Ik heb geen behoefte om daar verder over te vertellen hierquote:
Nee.. misschien wel de nieuwe doomsdayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Scuidward het volgende:
Valt de doomsday hier nog te verklaren?
De eind-'eind'-datum. Eindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Jep.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De eind-'eind'-datum. Eindelijk![]()
Ik ben benieuwd hoe we hier over een jaar op terug kijken.
Nou als het deze datum niet is dan hebben we een herkansingquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Ik denk dat het alleen kan door aan je eigen bewustzijn te werken en uiteindelijk alleen vanuit liefde te gaan handelen (voor de meeste mensen een lange lange weg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
Ik ook wel maar dan op andere gebiedenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Bastard het volgende:
Maar ik weet niet hoe het met jullie zit, op persoonlijk vlak zie ik tegelijk met deze datums/tijden wel zaken die passen. Ontwikkelingen die in deze fase lijken mee te lopen, voornamelijk op spiritueel gebied eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |