Ik heb geen behoefte om daar verder over te vertellen hierquote:
Nee.. misschien wel de nieuwe doomsdayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Scuidward het volgende:
Valt de doomsday hier nog te verklaren?
De eind-'eind'-datum. Eindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Jep.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De eind-'eind'-datum. Eindelijk![]()
Ik ben benieuwd hoe we hier over een jaar op terug kijken.
Nou als het deze datum niet is dan hebben we een herkansingquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Ik denk dat het alleen kan door aan je eigen bewustzijn te werken en uiteindelijk alleen vanuit liefde te gaan handelen (voor de meeste mensen een lange lange weg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
Ik ook wel maar dan op andere gebiedenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Bastard het volgende:
Maar ik weet niet hoe het met jullie zit, op persoonlijk vlak zie ik tegelijk met deze datums/tijden wel zaken die passen. Ontwikkelingen die in deze fase lijken mee te lopen, voornamelijk op spiritueel gebied eigenlijk..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan op andere gebieden
Huh nee , je schreef ergens o.a : synchroniciteit , vertrouwen en loslaten als energie en dat herkende ik bijv ook maar dat was dan in een ander topic denk ik .quote:
Vertel.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:53 schreef Dhalsim het volgende:
Ow mooi...ik ben niet gek aan het worden. Het is allemaal echt. Geweldig dat we dit mogen meemaken.
Ik kan het niet echt uitleggen...de laatste tijd gebeuren er zoveel onwerkelijke dingen...het ene moment lijkt het alsof de wereld op het punt staat te vergaan en het volgende moment voel ik me ineens heerser over de wereld. Ik moet bekennen dat ik niet vies ben van het gebruik van wat geestverruimende middelen, maar ik heb mijn emoties altijd prima onder controle kunnen houden. De laatste tijd ben ik zo labiel als wat...alles is gewoon aan het veranderen....ik heb mijn vriendin gisteren helemaal gek geneuktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |