Wereldwijd niet, niet dat ik mij de afgelopen week beziggehouden heb met nieuwsberichten of andere tv programma's dus kan wat missen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 09:51 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb niks gemerkt vrijdag en zaterdag.
Maar zaterdag, toen was ik aan het werk bij de keurslager, heel druk dus vandaar.
Iemand anders wel wat gemerkt?
Ik snap je post niet, waarom heeft dat met dit topic te maken?quote:Op maandag 2 mei 2011 08:58 schreef Bastard het volgende:
Op het begin van de tweede nacht (Night 2: May 2 - May 19 hoogtepunt op May 10-11 Stap: Reactie) is Osama zonder berechting, gedood.
Ik ben aan het kijken, om het kort te zeggen, wat er, met in het achterhoofd de laatste cyclus van de mayakalender, aan het gebeuren is op micro, meso en macro niveau in de samenleving..quote:Op maandag 2 mei 2011 09:03 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik snap je post niet, waarom heeft dat met dit topic te maken?
Ha! Dat heb ik nou precies andersom. Dit had ik niet durven voorspellen, wel dat ze 'm nooit levend zouden pakken. (Al is het maar vanwege het enorme risico op vrijspraakquote:Op maandag 2 mei 2011 09:21 schreef Bastard het volgende:
Ik ben aan het kijken, om het kort te zeggen, wat er, met in het achterhoofd de laatste cyclus van de mayakalender, aan het gebeuren is op micro, meso en macro niveau in de samenleving..
Vandaag begint de tweede nacht (zie OP voor het overzicht) en de tweede nacht die in het teken staat van 'reactie' kent aan het begin deze gebeurtenis.
De start van de 9e cyclus werd gekenmerkt met de aarbeving in Japan overigens..
Opschonen, schone lei, onder dominantie uitkomen, vrij denken zijn aspecten die bij de 9e cyclus horen.. als ik er aan had gedacht had ik inderdaad aan het begin van dit jaar makkelijk de voorspelling willen aangaan dat Osama zou worden gepakt in dit jaar.
Dat ze hem zouden doden zonder berechting overigens niet..
Even kijken wat de critici gaan roepen over het zonder berechting doden misschien nogquote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef lezzer het volgende:
Klopt het dan dat zoiets een begin kenmerkt? Ik denk dan eerder aan een hoogtepunt in de cyclus.
Vanwaar die nadruk op 'zonder berechting' ? Waarschijnlijk is er een vuurgevecht ontstaan omdat OBL zich niet wilde overgeven ?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Bastard het volgende:
Even kijken wat de critici gaan roepen over het zonder berechting doden misschien nog
En waar is zijn lijk? Komt er nog een vergelding? ..
Dat zou ik ook verwachten. Nu begint het elke keer met een 'hoogtepunt'.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef lezzer het volgende:
Klopt het dan dat zoiets een begin kenmerkt? Ik denk dan eerder aan een hoogtepunt in de cyclus.
Nee zn lijk is al gedumpt in zeequote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Vanwaar die nadruk op 'zonder berechting' ? Waarschijnlijk is er een vuurgevecht ontstaan omdat OBL zich niet wilde overgeven ?
Z'n lijk zou zijn meegenomen voor DNA onderzoek. (Om zeker te weten dat hij het is)
[..]
Dat zou ik ook verwachten. Nu begint het elke keer met een 'hoogtepunt'.![]()
Ja idd, nu is het gissen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Trippii het volgende:
Ook wel handig als er gezegd wordt wat er is gemerkt of gezien.
Kan er niet teveel over uitwijden maar het werd mij totaal helder wat mijn levensdoel eigenlijk is. In de aanloop zijn er zaken op mijn pad gekomen, dat is gaan bezinken en opeens kreeg ik een beeld op mijn netvlies, gevolgd door een overweldigend liefdevol gevoel.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:59 schreef Trippii het volgende:
Ook wel handig als er gezegd wordt wat er is gemerkt of gezien.
Wat voor angst?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:47 schreef Blaadje11 het volgende:
Ik las dit topic voor het eerst vanmorgen en verhip zeg..
Ik heb vannacht eindelijk een begin gemaakt met het gewoon laten zijn van mijn angsten en me er niet meer achter te verschuilen. Daardoor konden bepaalde inzichten over mezelf eindelijk eens gaan indalen, waardoor de angsten nog meer aan kracht verliezen.
Oftewel, ik heb eindelijk, na al die tijd van verzet, de cirkel verbroken.
Ik ben BLIJ!
OMFG, soort puntachtig hoofd?quote:Op woensdag 11 mei 2011 12:05 schreef summer2bird het volgende:
Ik kon niet slapen, lig wat te draaien en opeens om 23:30 staat er ineens een zwart ding voor mijn bed naar mij te loeren, kijk normaal kan ik nog wel mijn gordijnen zien omdat er een lantaarnpaal achter staat maar het was helemaal donker.
Ik schrik mij helemaal kapot en ren gillend naar beneden, ouders rennen de trap op vanwege mijn gegil en later zei mijn moeder dat zij heel vaak precies dezelfde dingen ziet.
Gisternacht gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |