Ik heb geen behoefte om daar verder over te vertellen hierquote:
Nee.. misschien wel de nieuwe doomsdayquote:Op zaterdag 21 mei 2011 23:58 schreef Scuidward het volgende:
Valt de doomsday hier nog te verklaren?
De eind-'eind'-datum. Eindelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Jep.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De eind-'eind'-datum. Eindelijk![]()
Ik ben benieuwd hoe we hier over een jaar op terug kijken.
Nou als het deze datum niet is dan hebben we een herkansingquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Trippii het volgende:
Als de datum/correlaties juist zijn ja.
Zoals in het filmpje hierboven gezegd wordt, 9/11 heeft geen goede correlatie in het 28/10 verhaal. De 'nieuwe' datum heeft dit wel + voldoet aan alle andere 'voorwaarden' om een eventuele 'eind'-datum te kunnen zijn.
Ik denk dat het alleen kan door aan je eigen bewustzijn te werken en uiteindelijk alleen vanuit liefde te gaan handelen (voor de meeste mensen een lange lange weg!quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:49 schreef RickoKun het volgende:
Het zou toch wel fantastisch zijn als iedereen ni het 'volgende' bewustzijn het zelfde liefdegevoel heeft als standaard mensen hebben met een XTC pilletje. Overal liefde![]()
Ik ook wel maar dan op andere gebiedenquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:18 schreef Bastard het volgende:
Maar ik weet niet hoe het met jullie zit, op persoonlijk vlak zie ik tegelijk met deze datums/tijden wel zaken die passen. Ontwikkelingen die in deze fase lijken mee te lopen, voornamelijk op spiritueel gebied eigenlijk..
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik ook wel maar dan op andere gebieden
Huh nee , je schreef ergens o.a : synchroniciteit , vertrouwen en loslaten als energie en dat herkende ik bijv ook maar dat was dan in een ander topic denk ik .quote:
Vertel.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:53 schreef Dhalsim het volgende:
Ow mooi...ik ben niet gek aan het worden. Het is allemaal echt. Geweldig dat we dit mogen meemaken.
Ik kan het niet echt uitleggen...de laatste tijd gebeuren er zoveel onwerkelijke dingen...het ene moment lijkt het alsof de wereld op het punt staat te vergaan en het volgende moment voel ik me ineens heerser over de wereld. Ik moet bekennen dat ik niet vies ben van het gebruik van wat geestverruimende middelen, maar ik heb mijn emoties altijd prima onder controle kunnen houden. De laatste tijd ben ik zo labiel als wat...alles is gewoon aan het veranderen....ik heb mijn vriendin gisteren helemaal gek geneuktquote:
Goed bezig danquote:Op zondag 12 juni 2011 20:14 schreef Dhalsim het volgende:
De laatste tijd ben ik zo labiel als wat...alles is gewoon aan het veranderen....ik heb mijn vriendin gisteren helemaal gek geneukten ik heb zoveel mensen uit de put kunnen halen in een paar dagen tijd...het houdt niet op...
Bij Dhalsim iig welquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef Bastard het volgende:
Morgen het hoogtepunt pas, nou als het vandaag was dan geloof ik het ook.
vandaag is gewoon een maansverduistering en het is volle maan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef Bastard het volgende:
Morgen het hoogtepunt pas, nou als het vandaag was dan geloof ik het ook.
Als ik het zo lees moet ik automatisch denken aan die gevallen engelen, Lucifer die ter aarde stort en die ons in zijn macht houdt. De wereld van creeren van gedachten is zoals wij het dan noemen het hiernamaals. Tevens inderdaad genesis waarin iets staat als de komst van iets wat een tweedeling zal geven, de lichtmensen mogen mee en de zwartedenkers moeten blijven.. zoietsquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:26 schreef UncleScorp het volgende:
Verschuiving ... vernietiging .... who knows ...
Volgens die gast in de video in mijn topic Thunderbolts of truth leven we hier in een wereld speciaal gecreeerd voor dark spirits, die mee ontstaan zijn tijdens het begin van alle creatie.
Dark spirits werden door de light spirits niet veroordeeld of vernietigd, maar er werd wel speciaal een wereld voor gecreeerd zodat zij de light spirits niet zouden "lastigvallen". Zij/wij zitten dus als het ware gevangen in deze wereld, ook light spirits die naar hier gekomen zijn, vergeten totaal vanwaar zij kwamen en zitten hier ook gevangen.
Volgens de videomaker is er wel een soort automatische reformat, wat de light spirits eventueel de kans zou geven terug te keren naar hun lichtwereld (op voorwaarde dat zij er klaar voor zijn ... in een wereld waar gedachten automatisch werkelijkheid worden). Hij spreekt van the coming of a second sun die the darkness zou overstemmen. Het is een reformat, wat inhoudt dat de dark spirits nadien gewoon verder kunnen leven in hun wereld.
Volgens hem staat dit er binnekort aan te komen. Hij verwijst bijv ook naar de Maya's die "en masse" verdwenen zijn.
Het is een lange video (ongeveer 5uur) en het gaat ook veel over de bijbel waar hij via interpretatie van bijbelteksten probeert aan te tonen dat god eigenlijk de satan is.
Ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Je bedoelt het laatste oordeel na de apocalyps?
Je hebt believers die zeggen wat er gaat gebeuren en non-believers die beschrijven wat de believers fout hebben voorspeld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:14 schreef Spellmeista het volgende:
hoe dan ook..je hebt de believers(die zeggen dat er wat gebeurd) en de non-believers..er zal een verschuiving plaastvinden
Kan nog niet zeggen dat ik iets bijzonders gemerkt heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:25 schreef Summers het volgende:
Dag 4: Leaf formation / bladvorming/groeien: 25 juni – 12 juli (top op 3 - 4 juli)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |