Ik ook nog niet , is er ergens een uitgebreidere beschrijving van de dagen dat je weet ?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan nog niet zeggen dat ik iets bijzonders gemerkt heb.
Edit : Trollquote:Op zondag 3 juli 2011 08:12 schreef summer2bird het volgende:
Hoogtepunt vandaag en morgen.
Ik heb in ieder geval een turbulente week gehad met veel ups en downs. Iig te veel downs. Ruzie met ouders, baan kwijt ect.
Maar vandaag weer een hoogtepunt dus we zullen zien
Hmmm, dat zou e.e.a. wel verklaren danquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef UncleScorp het volgende:
Ik dacht dat er tijdens de dagen meestal nieuwe zaken naar boven komen, die tijdens de nachten dan 'verwerkt' worden.
Ships, wie wat hoe waar dag , nacht ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:18 schreef lezzer het volgende:
*kick*
Zijn er mensen hier nog mee bezig?
Misschien iets met de ingelaste eurotop.. ik mis even wat artikelen van Calleman wat hij er over denkt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:25 schreef Summers het volgende:
Jaa ... Night 4 July 13 July 30 hoogtepunt op Jul 21-22
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn. Hooguit een pessimist/realist.quote:Op donderdag 21 juli 2011 09:52 schreef Bastard het volgende:
Hij voorziet dus inderdaad ook een collapse van het monetaire stelsel...
Dat is inderdaad een open deur.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:11 schreef DustPuppy het volgende:
Daar hoef je geen helderziende voor te zijn. Hooguit een pessimist/realist.
Groenten ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:04 schreef lezzer het volgende:
Er zal toch nog wel iemand weten hoe je groenten moet kweken?
Een open deur die hij in 2004 in zn boek al heeft genoemd als meest waarschijnlijke gebeurtenis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:00 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een open deur.
Dat (als) we massaal aan de geelhonger liggen gaat alleen die 'nieuwe geest' weinig goeds doen. Denk ik zo.
Ook toen was het al een open deur. Voor de Amerikaanse hypotheek 'bubbel' (met dank aan Dubya) werd toen al driftig gewaarschuwd door diverse financieel experts. Die werden toen alleen nog door de mainstream genegeerd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:30 schreef Bastard het volgende:
Een open deur die hij in 2004 in zn boek al heeft genoemd als meest waarschijnlijke gebeurtenis.
De aanslagen zijn overdag gebeurd...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef Maron het volgende:
Misschien opvallend: de aanslagen van gisteren in Noorwegen vallen samen met het diepste punt van de vierde nacht van de Mayakalender..
Ach vandaar. Je reactie slaat helemaal nergens op. (die vorige he)quote:
trollquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach vandaar. Je reactie slaat helemaal nergens op. (die vorige he)
Een nacht in de maya cyclus duurt 2 volle dagen.
reactie op edit .quote:
Dat is zeker opvallend..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:40 schreef Maron het volgende:
Misschien opvallend: de aanslagen van gisteren in Noorwegen vallen samen met het diepste punt van de vierde nacht van de Mayakalender..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |