Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat was een behoorlijke fik jaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-Dam/m1gz2iqfhofm
PAS OP, KAN schokkend zijn
Is maar goed dat je niet ook nog bent gaan poepen danquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was even sociaal doen met me collega's en dan gaan jullie harstikke snel
hij is zwaargewond ...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijke fik jaIk denk niet dat ie nog wakker wordt...
[..]
Is maar goed dat je niet ook nog bent gaan poepen dan![]()
ohhhquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van Pheno trouwens, of is hij al kilometers lang zijn auto aan het duwen?
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van Pheno trouwens, of is hij al kilometers lang zijn auto aan het duwen?
Ik hoop het ook voor hem...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee
Ik hoop dat ie heeft kunnen tanken
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Ik denk ook dat hij dat niet meer wil, zeker heftig om te zienquote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijke fik jaIk denk niet dat ie nog wakker wordt...
Hoezo, geen brandstof meer?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Fijn hequote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Barreltje het volgende:
Lente:
Als je weer met je blote voeten..
op naaktslakken kan stappen ..
mja want je zal het vertikken om 1 tankstation eerder voor 10 eur ZELF je benzine te betalenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee
Ik hoop dat ie heeft kunnen tanken
Oei had ie problemen met zijn auto dan? Lastigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
nog niet maar heb een bleke huidquote:
hij had een luxe probleem..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei had ie problemen met zijn auto dan? Lastig
Ik zou dan inderdaad zelf een paar liter erin gooien bij het eerste het beste tankstation dat ik tegenkwam, zodat ik hem bij de juiste pomp helemaal vol kan gooien. Maar ja, ik heb ook de vrijheid om gewoon bij elke pomp te tanken, ik betaal het toch altijd zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja want je zal het vertikken om 1 tankstation eerder voor 10 eur ZELF je benzine te betalen![]()
Ehm, Trev, hij heeft zichzelf in de fik gestoken, dat was vast niet omdat ie het leven zo leuk vond of omdat ie z'n nieuwe beroep stuntman wilde testenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij dat niet meer wil, zeker heftig om te zien
[..]
Hoezo, geen brandstof meer?
[..]
Fijn he![]()
Oh dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja want je zal het vertikken om 1 tankstation eerder voor 10 eur ZELF je benzine te betalen![]()
Dat heb ik ook wel gelezenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Trev, hij heeft zichzelf in de fik gestoken, dat was vast niet omdat ie het leven zo leuk vond of omdat ie z'n nieuwe beroep stuntman wilde testen
Meer blij zijn dat hij niet anders om stondquote:Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet meegekregenDan iets met billen, branden en blaren
Je wilt nu dat wij allemaal negatief gaan schrijven over Wuustwezelquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef sararaats het volgende:
http://www.zoover.nl/belgie/antwerpen/wuustwezel/weer
QFT, heb ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij had een luxe probleem..
dat ie op kosten van de baas alleen bij de shell mag tanken
dus dan maar liever het tankstation niet halen??quote:
hij had hjet ook over kinderen werdt er gezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gelezenmaar dan om zo iets te doen moet je toch behoorlijk wanhopig zijn lijkt me
[..]
Meer blij zijn dat hij niet anders om stond
ik ook.quote:
jep... kon het niet latenquote:
ik tank gewoon optijdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus dan maar liever het tankstation niet halen??
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappijquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Die zullen dan heel blij zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappij![]()
ik bel gewoon de ANWB, ben ik zelf ook lid vanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappij![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij had hjet ook over kinderen werdt er gezegd
[..]
ik ook.
maar jah, net bij die tankstation werkt een leuke meid
dus ik heb niks te klagen
en het is: het ipv hjetquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
werdt?
En dat tankstationEn om het dan helemaal pietluttig te maken, niks is spreektaal dus niets
ik denk dat het ze weinig kan schelenquote:
Ja precies, dan is het handigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik bel gewoon de ANWB, ben ik zelf ook lid van
en sneller dan eerst via lease maatschappij enzo, en die sturen uiteindelijk ook de ANWB
Ik snapte dat dat een typo wasquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt nu dat wij allemaal negatief gaan schrijven over Wuustwezel![]()
Dat doet ie altijdquote:
Maar als nog wel eigen schuldquote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik denk dat het ze weinig kan schelen
[..]
Ja precies, dan is het handig
Ook dat kan de leasemaatschappij waarschijnlijk niets schelenquote:
Die nu op mijn rug schijntquote:
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
Ik hoop dat ie de volgende lapo wat leukers zegt, zoals komkommer
appelstroop!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
Maar als de politie er langs komt die dan welquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook dat kan de leasemaatschappij waarschijnlijk niets schelen
stuur is hierheenquote:
* DaMart roept volgende keer een willekeurig woord voor Marijke!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
ik zeg gewoon: lapo hunters ga je gang en vervolgens heb ik de lapoquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doen
de zonquote:
z'n stuur is naar hem toegekomenquote:
dat is stukken beterquote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zeg gewoon: lapo hunters ga je gang en vervolgens heb ik de lapo
quote:
Om het 'vol' te doorbreken, roep ik soms 'leeg'quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zeg gewoon: lapo hunters ga je gang en vervolgens heb ik de lapo
Dat doe ik heeeeeeeeeel soms ook hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doen
Ehm tietenbotsenquote:
Want?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als de politie er langs komt die dan wel
Sorry, wat bedoel je? Ik snap je zo nietquote:
De zon is is?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de zon
en jah, het is eens
maar vinger slijtage ...
quote:
Je had ook eerder kunnen tankenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik heeeeeeeeeel soms ook hoor
[..]
Ehm tietenbotsen
[..]
Want?
[..]
Sorry, wat bedoel je? Ik snap je zo niet
Crazy doet een whiskers!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zon is is?
Jongen, nu praat je onzin
Ik heb heel vaak zo'n perongelukke lapo...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om het 'vol' te doorbreken, roep ik soms 'leeg'. Maar inhoudelijke lapo's zijn toch de beste
.
Ik vind dat echt ZOOOOOO stomquote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat doe ik heeeeeeeeeel soms ook hoor
Doe ik dat niet altijd ?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zon is is?
Jongen, nu praat je onzin
Ik heb heel vaan een perongelukke netnadelapoquote:Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak zo'n perongelukke lapo...
een whiskers ?quote:
En daar vindt de politie iets van omdat? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand beboet werd omdat ie met een lege tank langs de snelweg oid stond... Pheno is heus niet de enige kan ik verklappenquote:
nee hoor, zo ver ga ik niet, weet prima waar wel en geen Shell stations zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou jammer danquote:
quote:
Jupquote:
heeft PGR al verteld hoe z'n meet met Whis wasquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEn geloof me, dat wil je niet
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daar vindt de politie iets van omdat? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand beboet werd omdat ie met een lege tank langs de snelweg oid stond... Pheno is heus niet de enige kan ik verklappen
Moet je ook doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou jammer dan![]()
Ik blijf dat heeeeeeeeeeeel soms wel doen
gaat even denken of dat een verkapte compliment voor mij is, of dat het iets anders is.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is dat niet te veel eer voor haar?
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEn geloof me, dat wil je niet
Stu doet het dan origineler: die gaat altijd net iets te drinken halen als hij de lapo heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook doen![]()
Ik blijf me er kapot aan ergeren
hij zegt 'plonk', en dan eens gaan zoeken, immers nog 70km rijplezier overquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebben
Dat vind jijquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebben
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook doen![]()
Ik blijf me er kapot aan ergeren
Ja, moet ik ook maar doen denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stu doet het dan origineler: die gaat altijd net iets te drinken halen als hij de lapo heeft.
Die helpt daar niet tegen hoorquote:
Daarom dus, meestal heb je nog genoeg tijd om wat te zoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zegt 'plonk', en dan eens gaan zoeken, immers nog 70km rijplezier over
Dan roep je voortaan: "Mijn glas is niet meer VOL!"quote:Op woensdag 6 april 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Denk maar aan Hello Kitty
[..]
Ja, moet ik ook maar doen denk ik
Hebben die ge- meet danquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft PGR al verteld hoe z'n meet met Whis was
Volle jerrycans FTWquote:Op woensdag 6 april 2011 14:27 schreef sararaats het volgende:
in Zuid Afrika zijn we ook eens zonder naft (lees: benzine) gevallen in the middle of nowhere.
niet leuk
die hadden we volgens mij niet want de vriend van m'n tante dacht dat we nog wel in Durban zouden geraken. we zijn gestrand in Stanger.quote:
Tuurlijk wel, maakt vrolijkquote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die helpt daar niet tegen hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan roep je voortaan: "Mijn glas is niet meer VOL!"
Ja en het was leukquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
die hadden we volgens mij niet want de vriend van m'n tante dacht dat we nog wel in Durban zouden geraken. we zijn gestrand in Stanger.
de pechdienst is heel wat trager dan in België hoor
Een minuut later al een reactiequote:Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een mail naar mijn afdelingshoofd gestuurd, kan ik eindelijk mijn vrijwilligers vergoeding opstrijken
Ik ben niet niet vrolijk, ik haat 'vol'-lapo's gewoonquote:
Vooral als het komt van iemand die er op zit te wachten om dat te postenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet niet vrolijk, ik haat 'vol'-lapo's gewoon
quote:
das snelquote:
Daar gingen zijn wiet plantenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehehehe
http://www.zie.nl/video/o(...)ige-kat/m1gz2hgfl2cn
Hey LLquote:
Ach ja kan gebeuren. Ze zijn best wel blij en tevreden met mij daar.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft er daar iemand veel zin vandaag
hoe bedoel je werkdruk in de zorg??quote:
Je hebt je haren laten knippen, of iemands haren gekniptquote:
Ja,quote:Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe bedoel je werkdruk in de zorg??
Ik bedoel dat je zo snel weer een antwoord hebtquote:Op woensdag 6 april 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ja kan gebeuren. Ze zijn best wel blij en tevreden met mij daar.Helaas zit er een vast contract gewoonweg niet in. Maar zoiets als dit gunnen ze me gewoon enzo.
Sander en ik zijn beide naar de kapper geweestquote:Op woensdag 6 april 2011 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt je haren laten knippen, of iemands haren geknipt
Die ogenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehehehe
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehehehe
Hoeveel is er dan af?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander en ik zijn beide naar de kapper geweest
Hoi Peter![]()
Hoi Trev![]()
whihihihihi. zo kunnen kinderen ook kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehehehe
Ja hoor, ik heb het daar best wel naar mijn zin. Het is ook al weer bijna 4 jaar geleden dat ik er begonnen ben, Ben wel tussendoor ca een jaar weggeweest, maar tochquote:Op woensdag 6 april 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je zo snel weer een antwoord hebtVind jij het daar ook leuk?
Dus eentje weer met een zomers kapselquote:Op woensdag 6 april 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van sander heel veel![]()
Van mij niet zoveel
Ik kamde zijn haren toch nooit, daar kom je niet met een kam door heen zo dikquote:Op woensdag 6 april 2011 14:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus eentje weer met een zomers kapsel, scheelt weer kammen
Pics!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van sander heel veel![]()
Van mij niet zoveel
Dan heeft hij ze wel heel dik, ik kam ze wel maar echt veel nut heeft het meestal nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kamde zijn haren toch nooit, daar kom je niet met een kam door heen zo dik
Ik ben een geel klein visje in een zee van blauw, SOS ik mis jouquote:
K3quote:Op woensdag 6 april 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een geel klein visje in een zee van blauw, SOS ik mis jou
Hier ookquote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
nog 20 min, dan naar huis
Hoor dat in het zuiden de zon schijnt
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een geel klein visje in een zee van blauw, SOS ik mis jou
hihihiquote:Op woensdag 6 april 2011 14:43 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs wil beneden in de grond spelen, zegt hij vanuit zijn kamertje
vanochtend ging hij op zijn fietsje zitten, reed hij weg en zei hij: even patatjes halen hoor, dat is lekker johquote:
Geniaal dat kereltje van jequote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vanochtend ging hij op zijn fietsje zitten, reed hij weg en zei hij: even patatjes halen hoor, dat is lekker joh![]()
Whahaha hilarisch....quote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vanochtend ging hij op zijn fietsje zitten, reed hij weg en zei hij: even patatjes halen hoor, dat is lekker joh![]()
Hij mag wel met mij mee-eten vanavond hoor... patat met kippenpootjesquote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijsquote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar vooruitquote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
wordt ik een meeting in getrokken mis ik de bootwindow voor mijn servers
![]()
willen jullie duimen voor mij
Is goedquote:Op woensdag 6 april 2011 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
wordt ik een meeting in getrokken mis ik de bootwindow voor mijn servers
![]()
willen jullie duimen voor mij
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar vooruit![]()
quote:
QFT!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar vooruit![]()
Almere meldt ook zonquote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef Crazy-M het volgende:
nog 20 min, dan naar huis
Hoor dat in het zuiden de zon schijnt
Stekeltjesquote:
* Barreltje haat d'r werk...quote:
ik ook bijna weerquote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stekeltjes![]()
Thijs moet ook weer
,ja de it van m'n werk..quote:
Ik moet er binnen kort ook maar weer eens wat af laten halenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stekeltjes![]()
Thijs moet ook weer
Huh wat heeft jouw werk er mee te makenquote:
Thijs moet zeker ook elke 6 wekenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stekeltjes![]()
Thijs moet ook weer
Ik wacht denk ik nog een paar maanden. Ben nu 5 weken geleden voor het laatst geweest.quote:
Geweldig zijn ze he?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha hilarisch....
Koen heeft af en toe ook van die leuke dingen
zal ik em pmen naar barretje80?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
,ja de it van m'n werk..
ik kan sander niet zien![]()
Ja joh, die ontploft gewoon weerquote:Op woensdag 6 april 2011 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
Thijs moet zeker ook elke 6 wekendie heeft ook van dat pokonhaar
dit is echt de mooiste leeftijd voor wat betreft uitsprakenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zal ik em pmen naar barretje80?als je dan thuiskomt dan kan je em zien
kan ik ze niet op die leeftijd kopen??quote:Op woensdag 6 april 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit is echt de mooiste leeftijd voor wat betreft uitspraken![]()
en dan gewoon weer inruilen als ze niet meer zulke leuke dingen zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan ik ze niet op die leeftijd kopen??
Jawel hoor, maar meestal spreken ze dan nog geen Nederlandsquote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
kan ik ze niet op die leeftijd kopen??
Dat pakken ze wel snel op hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar meestal spreken ze dan nog geen Nederlands
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar meestal spreken ze dan nog geen Nederlands
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan gewoon weer inruilen als ze niet meer zulke leuke dingen zeggen
Donequote:
Wil je die grote van mij? die heeft echt bloemkool in zijn orenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan kan ze ze beter voor een paar jaar hurenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echtquote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Done![]()
![]()
[..]
Wil je die grote van mij? die heeft echt bloemkool in zijn orenen een grote bek
Nee, dankjequote:Op woensdag 6 april 2011 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Wil je die grote van mij? die heeft echt bloemkool in zijn orenen een grote bek
leeftijdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echtbij mij thuis ook al
![]()
ik dacht al dat het ergens anders door kwam
en jij gaat hem paarse kastjes aanwijzenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs zit nu een woonblaadje te lezen
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en jij gaat hem paarse kastjes aanwijzen
laters lovelyquote:
Ik vind het juist fijn als ik koude voeten hebquote:Op woensdag 6 april 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
En heb gewoon laarzen aan en sokken
echtquote:Op woensdag 6 april 2011 15:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn als ik koude voeten heb
Mijn voeten zijn bijna altijd warm en klamquote:Op woensdag 6 april 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ik niet mijn tenen kkoud zijn dan is rest van het lichaam ook kou
Ik dus niet alleen 's nachtsquote:Op woensdag 6 april 2011 15:06 schreef sararaats het volgende:
ik produceer 's nachts heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel zweet.
Zullen we voetje vrijenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn bijna altijd warm en klam
Graagquote:Op woensdag 6 april 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen we voetje vrijen
Hihi....
Ik hoef er niet eens aan te denkenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denken aan zweten is voor mij soms al genoeg
Die druppels die je dan over je rug voeltquote:Op woensdag 6 april 2011 15:16 schreef Koen66 het volgende:
kan je nagaan hoe erg ik zweet in de sauna
Ik heb het altijd koudquote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb meestal wel warmte overdus deel graag
* Trevland geeft C_A een warme knuffelquote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het altijd koud
Zelfs nu
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een internethuwelijk kan er nog wel bij
Yippiequote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik nou?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Zo is het wel lekker, van de zomer hoeft het van mij niet warmer te worden
Niks speciaals xDquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gewoon... een internethuwelijk met PGR
Oh zoquote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gewoon... een internethuwelijk met PGR
Stof ze Wokquote:Op woensdag 6 april 2011 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
het is weer tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
Joa moatquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joa moatmè frikkedelle en krokkete
quote:
Ik vanavond naar Jeff Dunhamquote:Op woensdag 6 april 2011 15:40 schreef Barreltje het volgende:
nog anderhalf uur en dan weer fijn yoga!
heb er zin in!
en vanavond.. terrasje!
wanneer komen ze??quote:
Weet ik nietquote:
Neequote:
Voerquote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef Muck het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk allemaal nodig voor een kat?
voerbakjes
waterbakje
kattenbak
borstel
krabpaal?
stofzuiger
iemand nog een belangrijke aanvulling die ik over het hoofd zie?
Naamquote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef Muck het volgende:
voerbakjes
waterbakje
kattenbak
borstel
krabpaal?
stofzuiger
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:49 schreef Muck het volgende:
Nee
Maar ik wil wel even met de borstel over je heen rauzen hoor
Joah, dat sprak voor zich hequote:
Ze hebben een naam, maar verdienen tofferequote:
Die maak ik zelfquote:
Mandje wilde ik ook zelf hakenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:53 schreef Toekito het volgende:
voerbakjes
waterbakje
kattenbak
borstel
krabpaal?
stofzuiger
aandacht
voedsel
speeltjes = Maak je zelf!
kussens/manden
das wel waar ja...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kattennageltjes blijven erin hangen om over de haren maar te zwijgen
Ja heerlijk, windje is wel frisquote:Op woensdag 6 april 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was het zonnetje warm?
En ik ebn even werkenHeb nog 3 kwartier
Dat is zo fijn aan het balkon hier, het is inpandig, dus amper windquote:
Hier in mijn voortuintje ookquote:Op woensdag 6 april 2011 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is zo fijn aan het balkon hier, het is inpandig, dus amper wind
Lekkerquote:
Vervelend, en nu?quote:
Hmm die vind ik nie zo lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lekker.
Ik heb thuis nog een zak Chipito liggen, maar die mag ik niet openmaken van mezelf.
Nee, dat mocht afgelopen weekend ook al niet...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vervelend, en nu?
[..]
Hmm die vind ik nie zo lekker
En Wacht tot het weekend dan mag je em openmaken
plantenspuitquote:Op woensdag 6 april 2011 15:50 schreef Muck het volgende:
voerbakjes
waterbakje
kattenbak
borstel
krabpaal?
stofzuiger
om 18:00quote:Op woensdag 6 april 2011 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoelang nog voordat je naar huis mag?
aardigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart schuift een pakje Sultana naar Toek.
Hebben jullie geen kantine ? of een cup asoup automaat oid?quote:
uh okequote:Op woensdag 6 april 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat mocht afgelopen weekend ook al niet....
Ik moet even streng zijn voor mezelf.
welkom thuisquote:
kantine sluit om 13:45quote:Op woensdag 6 april 2011 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hebben jullie geen kantine ? of een cup asoup automaat oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |