hij had hjet ook over kinderen werdt er gezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gelezenmaar dan om zo iets te doen moet je toch behoorlijk wanhopig zijn lijkt me
[..]
Meer blij zijn dat hij niet anders om stond
ik ook.quote:
jep... kon het niet latenquote:
ik tank gewoon optijdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus dan maar liever het tankstation niet halen??
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappijquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus dan maar liever het tankstation niet halen??
Die zullen dan heel blij zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappij![]()
ik bel gewoon de ANWB, ben ik zelf ook lid vanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappij![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij had hjet ook over kinderen werdt er gezegd
[..]
ik ook.
maar jah, net bij die tankstation werkt een leuke meid
dus ik heb niks te klagen
en het is: het ipv hjetquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
werdt?
En dat tankstationEn om het dan helemaal pietluttig te maken, niks is spreektaal dus niets
ik denk dat het ze weinig kan schelenquote:
Ja precies, dan is het handigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik bel gewoon de ANWB, ben ik zelf ook lid van
en sneller dan eerst via lease maatschappij enzo, en die sturen uiteindelijk ook de ANWB
Ik snapte dat dat een typo wasquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt nu dat wij allemaal negatief gaan schrijven over Wuustwezel![]()
Dat doet ie altijdquote:
Maar als nog wel eigen schuldquote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik denk dat het ze weinig kan schelen
[..]
Ja precies, dan is het handig
Ook dat kan de leasemaatschappij waarschijnlijk niets schelenquote:
Die nu op mijn rug schijntquote:
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
Ik hoop dat ie de volgende lapo wat leukers zegt, zoals komkommer
appelstroop!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
Maar als de politie er langs komt die dan welquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook dat kan de leasemaatschappij waarschijnlijk niets schelen
stuur is hierheenquote:
* DaMart roept volgende keer een willekeurig woord voor Marijke!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
ik zeg gewoon: lapo hunters ga je gang en vervolgens heb ik de lapoquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doen
de zonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |