Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat was een behoorlijke fik jaquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.zie.nl/video/a(...)-de-Dam/m1gz2iqfhofm
PAS OP, KAN schokkend zijn
Is maar goed dat je niet ook nog bent gaan poepen danquote:Op woensdag 6 april 2011 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
Ik was even sociaal doen met me collega's en dan gaan jullie harstikke snel
hij is zwaargewond ...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijke fik jaIk denk niet dat ie nog wakker wordt...
[..]
Is maar goed dat je niet ook nog bent gaan poepen dan![]()
ohhhquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van Pheno trouwens, of is hij al kilometers lang zijn auto aan het duwen?
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand nog iets gehoord van Pheno trouwens, of is hij al kilometers lang zijn auto aan het duwen?
Ik hoop het ook voor hem...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee
Ik hoop dat ie heeft kunnen tanken
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Ik denk ook dat hij dat niet meer wil, zeker heftig om te zienquote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was een behoorlijke fik jaIk denk niet dat ie nog wakker wordt...
Hoezo, geen brandstof meer?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
Fijn hequote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Barreltje het volgende:
Lente:
Als je weer met je blote voeten..
op naaktslakken kan stappen ..
mja want je zal het vertikken om 1 tankstation eerder voor 10 eur ZELF je benzine te betalenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen flauw idee
Ik hoop dat ie heeft kunnen tanken
Oei had ie problemen met zijn auto dan? Lastigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef DaMart het volgende:
hij had een luxe probleem..quote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei had ie problemen met zijn auto dan? Lastig
Ik zou dan inderdaad zelf een paar liter erin gooien bij het eerste het beste tankstation dat ik tegenkwam, zodat ik hem bij de juiste pomp helemaal vol kan gooien. Maar ja, ik heb ook de vrijheid om gewoon bij elke pomp te tanken, ik betaal het toch altijd zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja want je zal het vertikken om 1 tankstation eerder voor 10 eur ZELF je benzine te betalen![]()
Ehm, Trev, hij heeft zichzelf in de fik gestoken, dat was vast niet omdat ie het leven zo leuk vond of omdat ie z'n nieuwe beroep stuntman wilde testenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij dat niet meer wil, zeker heftig om te zien
[..]
Hoezo, geen brandstof meer?
[..]
Fijn he![]()
Oh dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:10 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja want je zal het vertikken om 1 tankstation eerder voor 10 eur ZELF je benzine te betalen![]()
Dat heb ik ook wel gelezenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, Trev, hij heeft zichzelf in de fik gestoken, dat was vast niet omdat ie het leven zo leuk vond of omdat ie z'n nieuwe beroep stuntman wilde testen
Meer blij zijn dat hij niet anders om stondquote:Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet meegekregenDan iets met billen, branden en blaren
Je wilt nu dat wij allemaal negatief gaan schrijven over Wuustwezelquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef sararaats het volgende:
http://www.zoover.nl/belgie/antwerpen/wuustwezel/weer
QFT, heb ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij had een luxe probleem..
dat ie op kosten van de baas alleen bij de shell mag tanken
dus dan maar liever het tankstation niet halen??quote:
hij had hjet ook over kinderen werdt er gezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel gelezenmaar dan om zo iets te doen moet je toch behoorlijk wanhopig zijn lijkt me
[..]
Meer blij zijn dat hij niet anders om stond
ik ook.quote:
jep... kon het niet latenquote:
ik tank gewoon optijdquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus dan maar liever het tankstation niet halen??
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappijquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus dan maar liever het tankstation niet halen??
Die zullen dan heel blij zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappij![]()
ik bel gewoon de ANWB, ben ik zelf ook lid vanquote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak je ook nog eens gebruik van de pechhulp van de leasemaatschappij![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij had hjet ook over kinderen werdt er gezegd
[..]
ik ook.
maar jah, net bij die tankstation werkt een leuke meid
dus ik heb niks te klagen
en het is: het ipv hjetquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
werdt?
En dat tankstationEn om het dan helemaal pietluttig te maken, niks is spreektaal dus niets
ik denk dat het ze weinig kan schelenquote:
Ja precies, dan is het handigquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik bel gewoon de ANWB, ben ik zelf ook lid van
en sneller dan eerst via lease maatschappij enzo, en die sturen uiteindelijk ook de ANWB
Ik snapte dat dat een typo wasquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt nu dat wij allemaal negatief gaan schrijven over Wuustwezel![]()
Dat doet ie altijdquote:
Maar als nog wel eigen schuldquote:Op woensdag 6 april 2011 14:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik denk dat het ze weinig kan schelen
[..]
Ja precies, dan is het handig
Ook dat kan de leasemaatschappij waarschijnlijk niets schelenquote:
Die nu op mijn rug schijntquote:
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
Ik hoop dat ie de volgende lapo wat leukers zegt, zoals komkommer
appelstroop!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
Maar als de politie er langs komt die dan welquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook dat kan de leasemaatschappij waarschijnlijk niets schelen
stuur is hierheenquote:
* DaMart roept volgende keer een willekeurig woord voor Marijke!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doet ie altijd![]()
ik zeg gewoon: lapo hunters ga je gang en vervolgens heb ik de lapoquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doen
de zonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |