gaat even denken of dat een verkapte compliment voor mij is, of dat het iets anders is.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is dat niet te veel eer voor haar?
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEn geloof me, dat wil je niet
Stu doet het dan origineler: die gaat altijd net iets te drinken halen als hij de lapo heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook doen![]()
Ik blijf me er kapot aan ergeren
hij zegt 'plonk', en dan eens gaan zoeken, immers nog 70km rijplezier overquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebben
Dat vind jijquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebben
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook doen![]()
Ik blijf me er kapot aan ergeren
Ja, moet ik ook maar doen denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stu doet het dan origineler: die gaat altijd net iets te drinken halen als hij de lapo heeft.
Die helpt daar niet tegen hoorquote:
Daarom dus, meestal heb je nog genoeg tijd om wat te zoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zegt 'plonk', en dan eens gaan zoeken, immers nog 70km rijplezier over
Dan roep je voortaan: "Mijn glas is niet meer VOL!"quote:Op woensdag 6 april 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Denk maar aan Hello Kitty
[..]
Ja, moet ik ook maar doen denk ik
Hebben die ge- meet danquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft PGR al verteld hoe z'n meet met Whis was
Volle jerrycans FTWquote:Op woensdag 6 april 2011 14:27 schreef sararaats het volgende:
in Zuid Afrika zijn we ook eens zonder naft (lees: benzine) gevallen in the middle of nowhere.
niet leuk
die hadden we volgens mij niet want de vriend van m'n tante dacht dat we nog wel in Durban zouden geraken. we zijn gestrand in Stanger.quote:
Tuurlijk wel, maakt vrolijkquote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die helpt daar niet tegen hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan roep je voortaan: "Mijn glas is niet meer VOL!"
Ja en het was leukquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
die hadden we volgens mij niet want de vriend van m'n tante dacht dat we nog wel in Durban zouden geraken. we zijn gestrand in Stanger.
de pechdienst is heel wat trager dan in België hoor
Een minuut later al een reactiequote:Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een mail naar mijn afdelingshoofd gestuurd, kan ik eindelijk mijn vrijwilligers vergoeding opstrijken
Ik ben niet niet vrolijk, ik haat 'vol'-lapo's gewoonquote:
Vooral als het komt van iemand die er op zit te wachten om dat te postenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet niet vrolijk, ik haat 'vol'-lapo's gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |