z'n stuur is naar hem toegekomenquote:
dat is stukken beterquote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zeg gewoon: lapo hunters ga je gang en vervolgens heb ik de lapo
quote:
Om het 'vol' te doorbreken, roep ik soms 'leeg'quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zeg gewoon: lapo hunters ga je gang en vervolgens heb ik de lapo
Dat doe ik heeeeeeeeeel soms ook hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 14:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat weet ik, er zijn er meer die dat doen
Ehm tietenbotsenquote:
Want?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als de politie er langs komt die dan wel
Sorry, wat bedoel je? Ik snap je zo nietquote:
De zon is is?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
de zon
en jah, het is eens
maar vinger slijtage ...
quote:
Je had ook eerder kunnen tankenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik heeeeeeeeeel soms ook hoor
[..]
Ehm tietenbotsen
[..]
Want?
[..]
Sorry, wat bedoel je? Ik snap je zo niet
Crazy doet een whiskers!quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zon is is?
Jongen, nu praat je onzin
Ik heb heel vaak zo'n perongelukke lapo...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om het 'vol' te doorbreken, roep ik soms 'leeg'. Maar inhoudelijke lapo's zijn toch de beste
.
Ik vind dat echt ZOOOOOO stomquote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat doe ik heeeeeeeeeel soms ook hoor
Doe ik dat niet altijd ?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De zon is is?
Jongen, nu praat je onzin
Ik heb heel vaan een perongelukke netnadelapoquote:Op woensdag 6 april 2011 14:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak zo'n perongelukke lapo...
een whiskers ?quote:
En daar vindt de politie iets van omdat? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand beboet werd omdat ie met een lege tank langs de snelweg oid stond... Pheno is heus niet de enige kan ik verklappenquote:
nee hoor, zo ver ga ik niet, weet prima waar wel en geen Shell stations zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:14 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dus dan maar liever het tankstation niet halen??
Nou jammer danquote:
quote:
Jupquote:
heeft PGR al verteld hoe z'n meet met Whis wasquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEn geloof me, dat wil je niet
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daar vindt de politie iets van omdat? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand beboet werd omdat ie met een lege tank langs de snelweg oid stond... Pheno is heus niet de enige kan ik verklappen
Moet je ook doenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou jammer dan![]()
Ik blijf dat heeeeeeeeeeeel soms wel doen
gaat even denken of dat een verkapte compliment voor mij is, of dat het iets anders is.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
is dat niet te veel eer voor haar?
Dat weet ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JupEn geloof me, dat wil je niet
Stu doet het dan origineler: die gaat altijd net iets te drinken halen als hij de lapo heeftquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook doen![]()
Ik blijf me er kapot aan ergeren
hij zegt 'plonk', en dan eens gaan zoeken, immers nog 70km rijplezier overquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebben
Dat vind jijquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mensen die niet opletten hoeveel ze nog in de tank hebben
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet je ook doen![]()
Ik blijf me er kapot aan ergeren
Ja, moet ik ook maar doen denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stu doet het dan origineler: die gaat altijd net iets te drinken halen als hij de lapo heeft.
Die helpt daar niet tegen hoorquote:
Daarom dus, meestal heb je nog genoeg tijd om wat te zoekenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij zegt 'plonk', en dan eens gaan zoeken, immers nog 70km rijplezier over
Dan roep je voortaan: "Mijn glas is niet meer VOL!"quote:Op woensdag 6 april 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Denk maar aan Hello Kitty
[..]
Ja, moet ik ook maar doen denk ik
Hebben die ge- meet danquote:Op woensdag 6 april 2011 14:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heeft PGR al verteld hoe z'n meet met Whis was
Volle jerrycans FTWquote:Op woensdag 6 april 2011 14:27 schreef sararaats het volgende:
in Zuid Afrika zijn we ook eens zonder naft (lees: benzine) gevallen in the middle of nowhere.
niet leuk
die hadden we volgens mij niet want de vriend van m'n tante dacht dat we nog wel in Durban zouden geraken. we zijn gestrand in Stanger.quote:
Tuurlijk wel, maakt vrolijkquote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die helpt daar niet tegen hoor
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan roep je voortaan: "Mijn glas is niet meer VOL!"
Ja en het was leukquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:30 schreef sararaats het volgende:
[..]
die hadden we volgens mij niet want de vriend van m'n tante dacht dat we nog wel in Durban zouden geraken. we zijn gestrand in Stanger.
de pechdienst is heel wat trager dan in België hoor
Een minuut later al een reactiequote:Op woensdag 6 april 2011 14:29 schreef Bos81 het volgende:
Zo even een mail naar mijn afdelingshoofd gestuurd, kan ik eindelijk mijn vrijwilligers vergoeding opstrijken
Ik ben niet niet vrolijk, ik haat 'vol'-lapo's gewoonquote:
Vooral als het komt van iemand die er op zit te wachten om dat te postenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben niet niet vrolijk, ik haat 'vol'-lapo's gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |