ben je nu een officieel gecertificeerde oostblok zuig-snol?quote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef Oostblokker het volgende:
erna is back ! sommige vinden het leuk sommige haters niet
maar ben geslaagd met me examen!!!!!!!!
voor me pc nu goedquote:Op woensdag 6 april 2011 14:08 schreef kwiwi het volgende:
Welk examen? Niet voor Biologie neem ik aan?
okquote:Op woensdag 6 april 2011 14:09 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ben je nu een officieel gecertificeerde oostblok zuig-snol?
Assistent aspergesteker bedoel je.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Gefeliciteerd met je diploma asperges steken
Mischien ook iets doen aan je taalkennis, elke post van jou is echt een facepalm waard.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
thankyou
Horeca ik kan nu in elke restaurant werken en me geld verdienen !
Nou poe poe je kunt nu glazen ophalenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:13 schreef Oostblokker het volgende:
teminste heb ik me examen gehaald meid
Chill, doe mij maar een koud pilsje danquote:Op woensdag 6 april 2011 14:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
thankyou
Horeca ik kan nu in elke restaurant werken en me geld verdienen !
Waarom heb je die opleiding gedaan dan? En niet een opleiding voor uiterlijke verzorgingquote:Op woensdag 6 april 2011 14:15 schreef Oostblokker het volgende:
al is horeca niks voor mij heb liever iets met uiterlijk verzorging maar ben echt blij dat ik geslaagd ben me ouders zijn trots
omdat als ik mischien verzorging niet haal kan ik altijd nog bij horeca zaken werkenquote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom heb je die opleiding gedaan dan? En niet een opleiding voor uiterlijke verzorging
quote:Op woensdag 6 april 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom heb je die opleiding gedaan dan? En niet een opleiding voor uiterlijke verzorging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |