Waarom hebben banken uberhaupt bonussen nodig? Is dat bij alle andere beroepen ook zo?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn bonussen maar een bijverschijnsel, maar het typeert de arrogante houding van de banken om elk maatschappelijk signaal van onvrede volledig te negeren en het toont heel duidelijk aan dat banken zich aan werkelijk niets of niemand iets gelegen laten liggen om hun doel te bereiken en dat is winst, ten koste van alles. Letterlijk.
Ik ben overigens benieuwd naar zaken die volgens jou dan wél verbeterd kunnen worden. Voor de consument dan, de banken redden zich zelf wel.
Die gaat ook vast mijmeren dat het een zware job was, maar dat hij de 'company' door zware stormen naar een toekomst met perspectief geloodst heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
Eerste gast van vanavond is alweer bekend. Alweer zo'n kleinverdiener:
Ad Scheepbouwer
Bestuursvoorzitter van KPN neemt na tien jaar afscheid.
Oh dat lijkt me wel leukquote:Op woensdag 6 april 2011 18:58 schreef golfer het volgende:
En voor de rest is het vanavond een correspondenten-special met:
Nicole le Fever, Wouter Zwart, Arjen van der Horst en Kysia Hekster.
* golfer ookquote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike slaat de uitzending over![]()
Ik ga kijken hoe de volgende graaier alles weer recht lult.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike slaat de uitzending over![]()
Ja, die vraag kwam hem wel goed uit. Een intikkertje.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Pff boeien of er ontslagen vallen. Die vallen binnen elk bedrijf.
Wie?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga kijken hoe de volgende graaier alles weer recht lult.
Sterker nog, mensen ontslaan is goed. Dat reduceert de kosten en verhoogd de arbeidsproductiviteit.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:12 schreef henkde_j het volgende:
Pff boeien of er ontslagen vallen. Die vallen binnen elk bedrijf.
Opvallende uitspraak inderdaad. Hij moet eens met Hans Wijers gaan praten, die was blij dat hij naar Akzo kon vluchten na 4 jaar politiek.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Scheepbouwer wil wel in de politiek, VVD uiteraard, om ons nóg beter van dienst te zijn.
Scheepbouwer. Maar dat viel mee. Zo'n 40 miljoen ¤ in 10 jaar tijd. En voor minder geld krijg je ook mindere prestaties. Zo werkt het nu eenmaal.quote:
Het is toch wel een misverstand hoor dat loon en prestatie samen zouden hangen. Veel belangrijker is je positie in de arbeidsmarkt voor wat betreft een bepaalde functie. Bij topmannen is er denk ik nauwelijks sprake van een echte open arbeidsmarkt, het is lastig om het circuit te komen, de selectieprocedures zijn ondoorzichtig en er zijn domweg weinig topmannen nodig, dat geeft ruimte aan hoge beloningen.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef Cynix ® het volgende:
Scheepbouwer. Maar dat viel mee. Zo'n 40 miljoen ¤ in 10 jaar tijd. En voor minder geld krijg je ook mindere prestaties. Zo werkt het nu eenmaal.
was goed/leuk, maar valt weinig over te zeggen. over hoe ze in die landen leefden enzo, de taal spraken, met de mensen omgingen.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Hoe waren de correspondenten? Zie geen post daarover?
Niet verder gekeken, vond alleen Scheepbouwer interessant.quote:Op donderdag 7 april 2011 00:12 schreef golfer het volgende:
Hoe waren de correspondenten? Zie geen post daarover?
In hoeverre is dat dan... bediscussieerbaar?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:42 schreef Cynix ® het volgende:
Jeroen Pauw - Presentator - Geboren: 1960 Nederland - Vriendin
Jaar: ¤ 230.000,00
Maand: ¤ 19.166,00
Paul Witteman - Presentator - Geboren: 1946 Nederland - Kinderen: 1
Jaar: ¤ 295.000,00
Maand: ¤ 24.583,00
Matthijs van Nieuwkerk - TV-presentator en journalist - Geboren: 1960 Nederland - Getrouwd - Kinderen: 2
Jaar: ¤ 450.000,00
Maand: ¤ 37.500,00
Paul de Leeuw - Presentatator, cabaretier, programmamaker, acteur en zanger - Geboren: 1962 Nederland - Getrouwd - Kinderen: 2
Jaar: ¤ 650.000,00
Maand: ¤ 54.166,00
Ze eten geen blikvoer, zeg maar.
Hangt er vanaf hoeveel tijd ze er aan kwijt zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:45 schreef DrDentz het volgende:
Pauw komt er toch wat berooid af eigenlijk.
teringjezus.. lieve hemel zeg...quote:Op donderdag 7 april 2011 01:42 schreef Cynix ® het volgende:
Jeroen Pauw - Presentator - Geboren: 1960 Nederland - Vriendin
Jaar: ¤ 230.000,00
Maand: ¤ 19.166,00
Paul Witteman - Presentator - Geboren: 1946 Nederland - Kinderen: 1
Jaar: ¤ 295.000,00
Maand: ¤ 24.583,00
Matthijs van Nieuwkerk - TV-presentator en journalist - Geboren: 1960 Nederland - Getrouwd - Kinderen: 2
Jaar: ¤ 450.000,00
Maand: ¤ 37.500,00
Paul de Leeuw - Presentatator, cabaretier, programmamaker, acteur en zanger - Geboren: 1962 Nederland - Getrouwd - Kinderen: 2
Jaar: ¤ 650.000,00
Maand: ¤ 54.166,00
Ze eten geen blikvoer, zeg maar.
Het is een aardige gozer, maar het is een beetje MAVO-humor, wat hij wrs ook niet zou ontkennen ook... Jeez.quote:Op donderdag 7 april 2011 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Paul de Leeuw over zijn exorbitante salaris: "Ik ben gewoon heel erg goed."
Hoezo?quote:
Maar je krijgt iets minder per maand?quote:Op donderdag 7 april 2011 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
Hoezo?
Er zijn erg veel mensen die grappiger zijn dan Paul de Leeuw hoor. Niet alleen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |