quote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
de andere spelers ( de dames - sharon + flip) grijpen elke gelegenheid aan om Gerard in een kwaad dachtlicht te zetten. Hij is een sterke + populaire speler, dus hoe meer ze hem kunnen bashen, hoe beter.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Jij hebt duidelijk geen tijd om echt de streams langdurig te volgen. Die Jo is zó verschrikkelijk vals en manipulatief en ik denk dat Geer dat goed door heeft en heel af en toe net zijn mond niet kan houden.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Wat is hij toch behulpzaam voor Joquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
Moet Mo dat allemaal uit haar hoofd lerenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel wat zijn als ze Fenneke iets vragen in de studio dat ze dan gaat zeggen: hebben jullie ook filmpjes van die stemafspraken en wat zijn de sancties geweest??
Trouwens, Jurrien kan het ook gaan doen!
Hoogbegaafd he!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet Mo dat allemaal uit haar hoofd leren
Ik kan er zo'n 30 synoniemen voor tieten opnoemen, vraag maar aan Dayquote:
ze stond vandaag achter jo hoorde ik haar een paar keer zeggenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Weet je over wie ik me verwonder? Sharon!
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
En dat terwijl hij vierkant achter haar stond toen zij haar clash had met Jo.
'quote:Op woensdag 6 april 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat![]()
Monique is de grootste gluip daar
ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......
Zal ik er nog één inschenken?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
'
Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de monf wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meuden tegeb Geer en we zullen hem wel katen zien hoe het is ,,,,
Gaat het goed??quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
'
Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de monf wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meuden tegeb Geer en we zullen hem wel katen zien hoe het is ,,,,
Hoe live is de live-showquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)
maar ik denk dat ze grotendels ook daarvan de regie in handen willen hebben om niet voor ongemakkelijke verassingen te komen staan ...
Dan zou ik verwachten dat de vragen beter gerepeteerd zouden zijn, en niet gestotterd....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)
maar ik denk dat ze grotendels ook daarvan de regie in handen willen hebben om niet voor ongemakkelijke verassingen te komen staan ...
zo erg lang?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
Streams volgens mij omdat Karim in de KvdW zit
ik vind dat heel knap eigenlijk ,dat heet geen party kiezen op een *momentopname*quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
Psies, en ik zie die komo-zak van een Verbaan en die klapjosti van een Boon nou niet echt in staat om te anticiperen op antwoordenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze heeft toch een hoog IQ,dit uit haar hoofd leren,is appeltje eitje toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Da's pijpen, lief!quote:
dat zou nou net een extra motivatie moeten zijnquote:Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies, en ik zie die komo-zak van een Verbaan en die klapjosti van een Boon nou niet echt in staat om te anticiperen op antwoorden
Ik zeg vannacht nog 40 bronstige gorillas die slaapkamer in voor Joquote:
quote:
Vrij live, want ik dacht dat ze dat plat op de bek vallen van Bart wel zouden kunnen verdoezelen, maar begreep dat het gewoon in de uitzending te zien wasquote:
haha ik heb ooit is bij showbiss city een scene uit goede tijden moeten spelen ,er stond op autdinges voorgekauwed wat ik moest zeggen ,en nog maakte ik er van de zenuwe mijn eigen versie van ,zenuwen (cameravrees)doen gekke dingen met mensenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan zou ik verwachten dat de vragen beter gerepeteerd zouden zijn, en niet gestotterd....
Haha Mo hoogbegaafd.. heeft iemand daar ooit bewijs van gezien?!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze heeft toch een hoog IQ,dit uit haar hoofd leren,is appeltje eitje toch?
Mo nomineert en daarna gaat ze zitten slijmen, heel vals, jammer dat Gerard haar vertrouwt, ik hoop dat ze nog eens goed door de mand valtquote:Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Pablolaatje het volgende:
@Flow3r:
Fenneke...(Monique)...
Oei, niet zo meegekregen deze details... :-S
Ja uhhh mosterd na de maaltijd antwoordquote:Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ze heeft toch een hoog IQ,dit uit haar hoofd leren,is appeltje eitje toch?
Niet alleen dat, maar ook het manipuleren van de bewoners over dat de actie van Gerard tegen Joanna niet kan, maar tegen Gerard in zijn gezicht zeggen dat ze dat helemaal niet erg vond.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo nomineert en daarna gaat ze zitten slijmen, heel vals, jammer dat Gerard haar vertrouwt, ik hoop dat ze nog eens goed door de mand valt
Ik vroeg me net af... kijkt er 's nachts ooit iemand naar de mannenslaapkamer?quote:
Ik weet wat zoiets doet, heb mijn eerste paar keren met een microfoon ook behoorlijk lopen stotteren in live uitzendingen, maar lang niet zo erg of langdurig als vriend Bart....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
haha ik heb ooit is bij showbiss city een scene uit goede tijden moeten spelen ,er stond op autdinges voorgekauwed wat ik moest zeggen ,en nog maakte ik er van de zenuwe mijn eigen versie van ,zenuwen (cameravrees)doen gekke dingen met mensen
Nee hoor, heb geen afsprakenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in schat,maar voor het woordenboek......en volgens Ab normaal,hoort dit er ook in...quote:
juist, en wat ook vals was dat ze als reden voor de nominatie aangaf dat Gerard het geld toch niet nodig zou hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook het manipuleren van de bewoners over dat de actie van Gerard tegen Joanna niet kan, maar tegen Gerard in zijn gezicht zeggen dat ze dat helemaal niet erg vond.
Zo laf!
Ik deed nu echt alleen maar het stukje mannelijke masturbatie, poedewoepsie!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in schat,maar voor het woordenboek......en volgens Ab normaal,hoort dit er ook in...
waar kom dat uit dan??quote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik deed nu echt alleen maar het stukje mannelijke masturbatie, poedewoepsie!
Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef schurk65 het volgende:
Fenneke, ik zou je geersteuners oproepen op karim te stemmen, das een maatje voor geer! Alex is toch wat labiel voor wat de vrouwtjes willen, alleen weet geer dat niet! Maar wij zien dat wel!
Dus karim is eerlijker tegen Geer, en zonder hem komt Geer helemaal alleen te staan, op sharon na dan.
oh ja, wacht, ze nam het op voor Joanna en zou wel eens eventjes naar Gerard stappen om een hartig woordje met hem te wisselen want Mo was boos dat ie Joanna zo behandeld had...uiteindelijk heeft ze alleen maar zitten slijmen bij zowel Gerard als Joannaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook het manipuleren van de bewoners over dat de actie van Gerard tegen Joanna niet kan, maar tegen Gerard in zijn gezicht zeggen dat ze dat helemaal niet erg vond.
Zo laf!
Ja dat valt me vies van haar tegen. Na alles wat zij met Jo heeft meegemaakt zou je toch haast wel denken dat juist zij moet weten hoe Jo is maar nee, ze is het 100% met haar eens. En dan ook nog eens niet naar Gerards kant van het verhaal luisteren.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze stond vandaag achter jo hoorde ik haar een paar keer zeggen
niet voor Alex hoop ik ?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik deed nu echt alleen maar het stukje mannelijke masturbatie, poedewoepsie!
haha mooi, tnxquote:Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn enorme bodemloze ranzige harses![]()
of: Synoniemen voor sexuele handelingen
Ach, een loopjongen is altijd makkelijk toch??quote:Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet voor Alex hoop ik ?Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen
Klopt, ik heb geretweetquote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
je moest goed opletten maar het was er zeker jaquote:Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrij live, want ik dacht dat ze dat plat op de bek vallen van Bart wel zouden kunnen verdoezelen, maar begreep dat het gewoon in de uitzending te zien was
Hallo, dat meisie is net 20 jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat valt me vies van haar tegen. Na alles wat zij met Jo heeft meegemaakt zou je toch haast wel denken dat juist zij moet weten hoe Jo is maar nee, ze is het 100% met haar eens. En dan ook nog eens niet naar Gerards kant van het verhaal luisteren.
Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!quote:
ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..quote:Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niet voor Alex hoop ik ?Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u, Oh FOK!bewoners.....
Ik zeg welterusten en tot morgen![]()
![]()
Die is al geilquote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef BobHarris het volgende:
Maik tegen Mo: wordt je al happy..?
Iedereen weet natuurlijk dat ie bedoelt: wordt je al geil?
ja dat ja en dat hij vroeg aan gerard om in hem te gaan investeren enzoquote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..
ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt iz zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
GG denk dat ie aan karim meer in het spel heeft dan alex, sneu voor alex maar om geer sterk te houden in het spel, wat veel hier willen, zou ik toch de stemmers voor karim laten gaan idd.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
ben het met je eens.. maar alex is zo saai en suf dat ik t echt een zak stront vindquote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt is zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
Hou op,ik lig dubbel!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!
quote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hou op,ik lig dubbel!
Jij licht aan in mijn bodemloze put vol emotie`s
Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de outputt is zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
Uuh die laatste zin snap ik niet helemaalquote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hou op,ik lig dubbel!
Klopt als een bus!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!
nog 1 minuut....quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef syllys het volgende:
Ik ben al lang blij dat klef en niet-klef niet liggen te smakken
Dat klonk dan weer een beetje viezigquote:Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Hou op,ik lig dubbel!
leuke missie voor derquote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter vanquote:Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!
haha zit jij in de regie?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nog 1 minuut....
edit: ze liggen al
Die van mij ookquote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, dit wil ik niet zien.. Mijn grens is bereikt!!
Tot morgen!
Beterquote:
Ze ligt nou in zijn bed hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter van
JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug!quote:
hahah hijs verliefd ,dan hoort dat er toch bij ?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter van
en heb er ook geen zin meer in..het gaat om secret story, niet om joanna.. pff laat haar gewoon naar huis gaan, je wil toch alles gaan regelen dan ? ik snap haar echt niet hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef cindy11 het volgende:
Ik ga ook maar liggen,en in stijl meeleven met de bewoners....
Alleen de herhaling van jankende Joan trap ik niet in...
Sinds wanneer ben jij vies van wat viezigheid?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat klonk dan weer een beetje viezig
Degene die hem uit mag knijpen staat wel een trapje hogerquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug!
Uh okquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug!
Is dat zo jah? Nou ik kan nog zo verliefd zijn, maar als een kerel zo bij me deed als Alexquote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah hijs verliefd ,dan hoort dat er toch bij ?
hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...quote:Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Denk dattie van Stef meer liefde terugkrijgt.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahah hijs verliefd ,dan hoort dat er toch bij ?
Ik denk toch dat jullie Laura een beetje te bruut beoordelen. Het is een jonge vrouw in de bloei van haar leven verscheurd door haar gevoelens van liefde voor enerzijds een ongelooflijke nerd met de timing van een jack in a box en anderzijds, vet geld! Moeilijk hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef Day het volgende:
Lau is, om geen stemmen te verliezen, toch maar bij Alex in bed gekropen (en lees hem intussen de les over zijn nominatie op Jo), maar ondertussen denkt ze: godver, ik wil naar meidenkamer.
wees blij dat er geen geluid bij caps zitquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wees blij dat er geen geluid bij caps zit
Kunnen we regelen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
wees blij dat er geen geluid bij caps zit
'De stem' heeft er duidelijk ook de kracht niet meer voor om naar die nietsnutten te kijken.quote:
regel je er dan ook een mute knopje bij?quote:
Dat mogen ze steeds inleveren en krijgen ze gewassen terug.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Mo weer met die bakkersbroek in bed.![]()
Heeft iemand nu al een een was zien wapperen daar?? Of hebben ze die zooi al die tijd nog ongewassen aan?
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Heeft iemand nu al een een was zien wapperen daar?? Of hebben ze die zooi al die tijd nog ongewassen aan?
vloeitje eromheenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
off-topic: wat doen jullie als je nog 1 peuk hebt maar die is gebroken?
Gaat naar de wasserij oid.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Naar het benzinestation! Duh.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
Ik heb even de stream vergroot toen die op karim met boek stond, maar HIJ ZAT EEN LOS BLAD TE LEZEN, wat NIET in het boek hoort! Eeen script misschien??? De camera zag het en ineens werd de stream weggehaald!quote:
Jointje draaien.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
joanna heeft toch openlijk alles verteld ,waar iedereen bij zat ook gerard ,en Gerard is nou niet bepaald een achterlijk persoon ,denk dat hij met weinig woorden (dus de korte zinnetjes in de loop van de weken van joanna) al genoeg doorgehad heeft dat de relatie van joanna niet helemaal pluis was...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...
Hmmm,misschien heb je gelijk. En ik zei net al, ik snap best dat ze Jo wil steunen, maar ik heb haar echt geen woord met Gerard hierover horen wisselen (en ze heeft wel de gelegenheid gehad) en hij was ook niet echt happy met de situatie. Misschien komt het nog.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef snetje het volgende:
[..]
hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...
Ik verbaas me meer over de mascara op haar ogen, ik word wakker als Alice Cooperquote:Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Balen?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
Oké.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mogen ze steeds inleveren en krijgen ze gewassen terug.
Ik dus ook! Of het zit aan mijn kussen, of het hangt halverwege mijn wangen.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer over de mascara op haar ogen, ik word wakker als Alice Cooper
is leuker als alex er morgen mee wakker wordtquote:Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dus ook! Of het zit aan mijn kussen, of het hangt halverwege mijn wangen.
D'r moesten alleen geen limburgers wonenquote:
niemand dit verder opgevallen?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Ik heb even de stream vergroot toen die op karim met boek stond, maar HIJ ZAT EEN LOS BLAD TE LEZEN, wat NIET in het boek hoort! Eeen script misschien??? De camera zag het en ineens werd de stream weggehaald!
Vloeitje er om doenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
ik heb ook liever dat ze mij zoenen jaquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Kwaliteit het volgende:
vrouwen die elkaar zoenen![]()
echt hekel aan
Als je d'r een kent, ken je ze niet allemaal. dus moel toequote:Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
D'r moesten alleen geen limburgers wonen
PB kom d'r maar inquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Kwaliteit het volgende:
vrouwen die elkaar zoenen![]()
echt hekel aan
Nou van de vrouwelijke bewoners in het huis sla ik over hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb ook liever dat ze mij zoenen ja
ach het kan altijd erger hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Nou van de vrouwelijke bewoners in het huis sla ik over hoor
Ik ken er meerderen.. Het zijn echt leuke schepsels.. ook hoe ze enorm met hun ogen knipperen in het daglicht na weken in de mijnen! Zo schattig!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:
[..]
Als je d'r een kent, ken je ze niet allemaal. dus moel toe
Dat is zijn taak daar, hij waakt over haar. Hij gaat haar nu in slaap kijken, dan kan hij daarna met een gerust hart naar bed.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef versabommie het volgende:
Die flip ligt dus weer op zijn buik naast de dekens naast Joanna ... OMFG! Die gast moet echt even wat euro's krijgen voor hele nieuwe testikelen!
Als het mijn zoon was geweest had je mij al in beeld gezien , binnengedrongen in het huis om hem een paar ketsen voor zijn harses te geven.. wakeup call!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is zijn taak daar, hij waakt over haar. Hij gaat haar nu in slaap kijken, dan kan hij daarna met een gerust hart naar bed.
Houden die er wel rekening mee dat ze met meerdere in dat huis wonen en dat het een gedeelde slaapkamer is?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Wie denk je mootje weerweer haast een paar boxen en trommelvliesen naar de
knoppen
Hoi Bamby.. weet jij waar je moeder is?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef bamby het volgende:
[..]
Wie denk je mootje weerweer haast een paar boxen en trommelvliesen naar de
knoppen
In Monique's hoofd is er niemand op de aardkloot behalve zijzelf!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Houden die er wel rekening mee dat ze met meerdere in dat huis wonen en dat het een gedeelde slaapkamer is?
Wippen zonder te bewegen?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
volgens mij zijn alex en laura aan het wippen op stream 1
geloof je het zelfquote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
en haar neukpop..quote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
In Monique's hoofd is er niemand op de aardkloot behalve zijzelf!
denkbeeldige sex, alex zijn specialiteitquote:
flip heeft daar zo'n 1,5 jaar voor nodig.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het mijn zoon was geweest had je mij al in beeld gezien , binnengedrongen in het huis om hem een paar ketsen voor zijn harses te geven.. wakeup call!
uuh alex en laura aan t wippen?? jij ziet ook alleen wat je wilt zien hequote:Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef BobHarris het volgende:
[..]
uuh alex en laura aan t wippen?? jij ziet ook alleen wat je wilt zien he
Z.n intro filmpjequote:Op woensdag 6 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
flip heeft daar zo'n 1,5 jaar voor nodig.
welnee, daarvoor moeten ze eerst op cursusquote:Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
bij mij is de ss site uit de lucht. Zijn Lauw en Lex echt aan het sexen?
Nee dus kwam ook net pas binnen hier en zat even bij te lezen schrok me het lazerusquote:Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Houden die er wel rekening mee dat ze met meerdere in dat huis wonen en dat het een gedeelde slaapkamer is?
jaaa keiharde pornoquote:Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
sharon is een top-meidquote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
Toch zou ik Sharron doen! En hard ook!
Nee ik dank God op mijn blote knieen dat de streams het niet doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef BobHarris het volgende:
[..]
jaaa keiharde porno
balen voor je dat je streams t niet doen.. dit is t coolste wat ik in heet sst heb gezien
Ik dacht het niet, hij denkt vast dat dit het nieuwste gerecht op de kaart bij de Chinees op de hoek is..quote:
Dat maakt geer zo fijn, hij zoekt geen vrouw in dat huis om aan zijn knuffels te komen.quote:
nou je mist wel wat hoor.. ze zijn nu standje 69 aan t doen.. haha echt mooi om te zien ditquote:Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee ik dank God op mijn blote knieen dat de streams het niet doen.
Ja net nog gezienquote:Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Bamby.. weet jij waar je moeder is?
Ben blij dat je het mooi vindquote:Op woensdag 6 april 2011 01:21 schreef BobHarris het volgende:
[..]
nou je mist wel wat hoor.. ze zijn nu standje 69 aan t doen.. haha echt mooi om te zien dit
psies.. en ik ben sowieso een voorstander van vrouwen met rondingen .. Ik zou dus echt serieus never nooit het kunnen op een laura.. Ik ben dan gewoon continu bang dat ik het breek!quote:
nummel 34 tantlaquote:Op woensdag 6 april 2011 01:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, hij denkt vast dat dit het nieuwste gerecht op de kaart bij de Chinees op de hoek is..
Dat dus, stiekem verdenk ik Alex ervan dat hij denkt dat hij 'm alleen heeft om te plassenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, hij denkt vast dat dit het nieuwste gerecht op de kaart bij de Chinees op de hoek is..
jaa dit is mooie tv!! lau stak net r vinger in alex zn poepertje.. je had zn gezicht moeten zien!quote:
Dat ligt aan jou niet aan laura ...;)quote:Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies.. en ik ben sowieso een voorstander van vrouwen met rondingen .. Ik zou dus echt serieus never nooit het kunnen op een laura.. Ik ben dan gewoon continu bang dat ik het breek!
Niet aan het neuken iig.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou niet aan laura ...;)
uuuh jaquote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
want hij gaat hetzelfde liggen als joanna?
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
De handkar zit er wel op volgens mij
Klopt, jij bent gewoon de mannelijke versie van Laura.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegdEn ik val nu eenmaal op vrouwen waar je niet de ribben door hun kleding ziet komen!
als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm,misschien heb je gelijk. En ik zei net al, ik snap best dat ze Jo wil steunen, maar ik heb haar echt geen woord met Gerard hierover horen wisselen (en ze heeft wel de gelegenheid gehad) en hij was ook niet echt happy met de situatie. Misschien komt het nog.
Nietus, vieze Joanna met je leugens!quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt, jij bent gewoon de mannelijke versie van Laura.
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, oke... maarre.. uhm.. laat ook maar.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Omdat Alex nu zegt: Je hebt geen broekje aan! geen geintje
Je hebt trouwens gewoon 3 weken zitten wachten tot je zo'n kudtgrap zou kunnen maken he ?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:
[..]
hahahquote:Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegdEn ik val nu eenmaal op vrouwen waar je niet de ribben door hun kleding ziet komen!
bedoeld hij geen slipje?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex tegen Laura; je hebt geen rokje aan
Duidelijk handkarren, hje hoort ook de ingespannen adem van lauraquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Alex tegen Laura; je hebt geen rokje aan
Qua bouw, schat, qua bouw. Verder helemaaaaaaaaaaaal niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nietus, vieze Joanna met je leugens!neem het terug!
Eens in een gesprek tussen haar en geer zal het nog wel boven water komenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!
op zich weer een gehaaide tactiek van Jo! steeds meer van haar prive los gaan geven ( wat ze overigens allang van plan was) en zo de andere bewoners beinvloeden ... met name de ooh wat errug en zielig medelopers... ik zie trouwens al vanaf vanmiddag dat Sharon alweer vraagtekend bij Jo krijgtde=ie is niet gek voor de 20 jaren en Gerard al helemaal niet
En dan komt ie er nu pas achter dat ze geen broekje aan heeft? Kweenie hoor...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Duidelijk handkarren, hje hoort ook de ingespannen adem van laura
dus ik ben lang en mager en smalquote:Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Qua bouw, schat, qua bouw. Verder helemaaaaaaaaaaaal niet.
Het blijft genialex hequote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan komt ie er nu pas achter dat ze geen broekje aan heeft? Kweenie hoor...
denk niet dat het de mening van sharon beinvloed ..de relatie breuk van joanna, ze doet gewoon dat wat *hoort* luisteren begrip tonen en zorgen voor zolang dat nodig isquote:Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!
op zich weer een gehaaide tactiek van Jo! steeds meer van haar prive los gaan geven ( wat ze overigens allang van plan was) en zo de andere bewoners beinvloeden ... met name de ooh wat errug en zielig medelopers... ik zie trouwens al vanaf vanmiddag dat Sharon alweer vraagtekend bij Jo krijgtde=ie is niet gek voor de 20 jaren en Gerard al helemaal niet
met je cokekopquote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef BobHarris het volgende:
flip blijf r gewoon lekker naastliggen joh!
flip kreeg het koud boven de dekensquote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef BobHarris het volgende:
Die is net vertrokken toch?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef BobHarris het volgende:
en dat istie nu nog geestelijk aan het verwerken denk ik want enige beweging is er niet te bespeuren...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan komt ie er nu pas achter dat ze geen broekje aan heeft? Kweenie hoor...
Ja vind ik wel. En je had een klein bekkie.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus ik ben lang en mager en smaldie hoor ik voor het eerst dit decennia
Heeft 'ie snel gedaan dan...quote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef BobHarris het volgende:
hee flip is terug... heeft m even door t vuistje laten gieren
Wie?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Aimy het volgende:
Ik vind ze zoooo schattig... kan dr niets aan doen!
+1quote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Aimy het volgende:
Ik vind ze zoooo schattig... kan dr niets aan doen!
quote:Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en flip is weer terug
[ afbeelding ]
Doei Dayquote:Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ja vind ik wel. En je had een klein bekkie.
Flip is toch weer teruggekropen. En ik kruip ook mijn nest in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |