abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 00:42:45 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95102971

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

Backups:
http://84.243.215.68/
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen
Update kluisstanden, bijgewerkt tot 02-04-2011 20:30 uur:

Euro 25.988,00 Maik
Euro 25.843,00 Laura
Euro 12.838 Joanna
Euro 6.733,00 Alex
Euro 1.500,00 Karim
Euro 635,00 Philip
Euro 0,00 Gerard
Euro 0,00 Monique
Euro 0,00 Sharon
(Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim)

Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan AUB een nieuwe.
Let daarbij op het wijzigen van het topicnummer en topictekst.
Controleer bij meerdere topics welke het laagste topicnummer heeft.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_95102984
:o
  woensdag 6 april 2011 @ 00:43:03 #3
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95102987
Zorry.. verwijzing naar Zlotty :P
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_95102990
Waarom streamlocks :r ???
  woensdag 6 april 2011 @ 00:43:28 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103002
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
:D _O-
  woensdag 6 april 2011 @ 00:43:42 #6
58921 Day
You can fly!
pi_95103013
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
de andere spelers ( de dames - sharon + flip) grijpen elke gelegenheid aan om Gerard in een kwaad dachtlicht te zetten. Hij is een sterke + populaire speler, dus hoe meer ze hem kunnen bashen, hoe beter.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_95103015
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Jij hebt duidelijk geen tijd om echt de streams langdurig te volgen. Die Jo is zó verschrikkelijk vals en manipulatief en ik denk dat Geer dat goed door heeft en heel af en toe net zijn mond niet kan houden.

Dat maakt hem bij ons alleen maar symphatieker ^O^

Maar dat zul je pas horen als hij weer veilig thuis is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 april 2011 @ 00:43:45 #8
163650 Greys
pi_95103016
quote:

[..]

an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
Wat is hij toch behulpzaam voor Jo ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95103023
Zou wel wat zijn als ze Fenneke iets vragen in de studio dat ze dan gaat zeggen: hebben jullie ook filmpjes van die stemafspraken en wat zijn de sancties geweest??

Trouwens, Jurrien kan het ook gaan doen!
Ook leeg
pi_95103026
pi_95103032
Bowling avond?
pi_95103038
quote:

[..]

Moet Mo dat allemaal uit haar hoofd leren :+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 6 april 2011 @ 00:44:37 #13
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_95103046
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel wat zijn als ze Fenneke iets vragen in de studio dat ze dan gaat zeggen: hebben jullie ook filmpjes van die stemafspraken en wat zijn de sancties geweest??

Trouwens, Jurrien kan het ook gaan doen!
Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  woensdag 6 april 2011 @ 00:44:53 #14
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103058
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoogbegaafd he! ^O^
  woensdag 6 april 2011 @ 00:45:19 #15
338643 Capt1caveman
pi_95103073
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hoogbegaafd he! ^O^
Kan er zo 18 opnoemen idd :Y
  woensdag 6 april 2011 @ 00:45:24 #16
58921 Day
You can fly!
pi_95103079
Weet je over wie ik me verwonder? Sharon!
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
En dat terwijl hij vierkant achter haar stond toen zij haar clash had met Jo.
I am gonna shine
pi_95103091
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 00:45:53 #18
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103102
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:45:55 #19
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103104
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Kan er zo 18 opnoemen idd :Y
Ik kan er zo'n 30 synoniemen voor tieten opnoemen, vraag maar aan Day _O-
pi_95103108
pi_95103113
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
ze stond vandaag achter jo hoorde ik haar een paar keer zeggen :r
  woensdag 6 april 2011 @ 00:46:15 #22
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103117
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:

[..]

dat :Y
Monique is de grootste gluip daar }:|
'

Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de mond wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meiden tegen Geer en we zullen hem wel laten zien hoe het is ,,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_95103135
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......
ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)
maar ik denk dat ze grotendels ook daarvan de regie in handen willen hebben om niet voor ongemakkelijke verassingen te komen staan ...
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 00:46:53 #24
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103143
  woensdag 6 april 2011 @ 00:46:59 #25
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103147
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:

[..]

'

Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de monf wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meuden tegeb Geer en we zullen hem wel katen zien hoe het is ,,,,
Zal ik er nog één inschenken? :')
pi_95103153
ote]99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

[/quote]

zitten paar mooie tussen!
pi_95103155
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:43 schreef Flow3r het volgende:

[..]

:D _O-
Je vergeet Nilfisken???
pi_95103158
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:

[..]

'

Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de monf wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meuden tegeb Geer en we zullen hem wel katen zien hoe het is ,,,,
Gaat het goed?? :o
pi_95103162
Streams volgens mij omdat Karim in de KvdW zit
pi_95103168
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)
maar ik denk dat ze grotendels ook daarvan de regie in handen willen hebben om niet voor ongemakkelijke verassingen te komen staan ...
Hoe live is de live-show ;)
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:47:31 #31
338643 Capt1caveman
pi_95103172
quote:

[..]

Dan zou ik verwachten dat de vragen beter gerepeteerd zouden zijn, en niet gestotterd....
pi_95103174
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
Streams volgens mij omdat Karim in de KvdW zit
zo erg lang?
  woensdag 6 april 2011 @ 00:47:41 #33
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103182
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

Zal ik er nog één inschenken? :')
_O- _O-
pi_95103186
quote:
ik vind dat heel knap eigenlijk ,dat heet geen party kiezen op een *momentopname*
pi_95103188
@Flow3r:
Fenneke...(Monique)...
Oei, niet zo meegekregen deze details... :-S
  woensdag 6 april 2011 @ 00:47:57 #36
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103193
quote:

[..]

Psies, en ik zie die komo-zak van een Verbaan en die klapjosti van een Boon nou niet echt in staat om te anticiperen op antwoorden _O-
pi_95103201
quote:

[..]

Ze heeft toch een hoog IQ,dit uit haar hoofd leren,is appeltje eitje toch?
pi_95103203
Hahaha, ik heb twee maanden geen piemel gezien.. is niet helemaal waar zegt sharon.. klopt, ik ken het moment!! :')
Ook leeg
pi_95103205
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

maar iedeen is daar wel van te voren ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 00:48:41 #40
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103213
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Je vergeet Nilfisken???
Da's pijpen, lief!
pi_95103220
'ik hou niet van plastic'.

hint?
pi_95103224
waarom geen beeld op de mannenkamer??
pi_95103225
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Psies, en ik zie die komo-zak van een Verbaan en die klapjosti van een Boon nou niet echt in staat om te anticiperen op antwoorden _O-
dat zou nou net een extra motivatie moeten zijn
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:49:44 #44
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103237
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef Kwaliteit het volgende:
'ik hou niet van plastic'.

hint?
Ik zeg vannacht nog 40 bronstige gorillas die slaapkamer in voor Jo :)
pi_95103238
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Coos het volgende:

[..]

Gaat het goed?? :o
:D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 april 2011 @ 00:49:51 #46
163650 Greys
pi_95103242
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Vrij live, want ik dacht dat ze dat plat op de bek vallen van Bart wel zouden kunnen verdoezelen, maar begreep dat het gewoon in de uitzending te zien was :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95103246
Fenneke, ik zou je geersteuners oproepen op karim te stemmen, das een maatje voor geer! Alex is toch wat labiel voor wat de vrouwtjes willen, alleen weet geer dat niet! Maar wij zien dat wel!
Dus karim is eerlijker tegen Geer, en zonder hem komt Geer helemaal alleen te staan, op sharon na dan.
pi_95103253
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Dan zou ik verwachten dat de vragen beter gerepeteerd zouden zijn, en niet gestotterd....
haha ik heb ooit is bij showbiss city een scene uit goede tijden moeten spelen ,er stond op autdinges voorgekauwed wat ik moest zeggen ,en nog maakte ik er van de zenuwe mijn eigen versie van ,zenuwen (cameravrees)doen gekke dingen met mensen
  woensdag 6 april 2011 @ 00:50:05 #49
338643 Capt1caveman
pi_95103254
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef willllll het volgende:
Daar wordt geen batsen verwacht.....
pi_95103255
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Haha Mo hoogbegaafd.. heeft iemand daar ooit bewijs van gezien?!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:50:09 #51
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103260
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Pablolaatje het volgende:
@Flow3r:
Fenneke...(Monique)...
Oei, niet zo meegekregen deze details... :-S
Mo nomineert en daarna gaat ze zitten slijmen, heel vals, jammer dat Gerard haar vertrouwt, ik hoop dat ze nog eens goed door de mand valt :Y
pi_95103266
pi_95103288
pi_95103298
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Ja uhhh mosterd na de maaltijd antwoord ;(
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:16 #55
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95103301
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Mo nomineert en daarna gaat ze zitten slijmen, heel vals, jammer dat Gerard haar vertrouwt, ik hoop dat ze nog eens goed door de mand valt :Y
Niet alleen dat, maar ook het manipuleren van de bewoners over dat de actie van Gerard tegen Joanna niet kan, maar tegen Gerard in zijn gezicht zeggen dat ze dat helemaal niet erg vond.
Zo laf! :r
Komt goed schatje
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:20 #56
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_95103305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef willllll het volgende:
Ik vroeg me net af... kijkt er 's nachts ooit iemand naar de mannenslaapkamer?
Saaiheid troef daar.
Vond dat zo grappig gisteren hoe Fillip het zei!
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:37 #58
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103314
Ik denk dat ze Gerard trouwens wel 3 uur film in de KvdW kunnen voorschotelen met al dat gekonkel achter zijn rug!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:44 #59
338643 Capt1caveman
pi_95103317
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

haha ik heb ooit is bij showbiss city een scene uit goede tijden moeten spelen ,er stond op autdinges voorgekauwed wat ik moest zeggen ,en nog maakte ik er van de zenuwe mijn eigen versie van ,zenuwen (cameravrees)doen gekke dingen met mensen
Ik weet wat zoiets doet, heb mijn eerste paar keren met een microfoon ook behoorlijk lopen stotteren in live uitzendingen, maar lang niet zo erg of langdurig als vriend Bart....
Die leert er volgens mij niets van :?
pi_95103319
Maik is continu geil.. daarom is ie nog met Mo.. als zn libido lager was, was ie nooit met Mo geweest als je t mij vraagt
pi_95103321
quote:
Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nee hoor, heb geen afspraken :)
pi_95103322
Je kunt schijnbaar iedereen beledigen, en dan moet je daarna grapje zeggen.
pi_95103326
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij hoeven zulke plaatjes niet hoor! :')
Ook leeg
pi_95103334
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Da's pijpen, lief!
Heb je gelijk in schat,maar voor het woordenboek......en volgens Ab normaal,hoort dit er ook in... ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 00:52:29 #65
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103344
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar ook het manipuleren van de bewoners over dat de actie van Gerard tegen Joanna niet kan, maar tegen Gerard in zijn gezicht zeggen dat ze dat helemaal niet erg vond.
juist, en wat ook vals was dat ze als reden voor de nominatie aangaf dat Gerard het geld toch niet nodig zou hebben :O Hoe makkelijk en laf weer oO<
  woensdag 6 april 2011 @ 00:52:30 #66
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103345
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
1 was genoeg....

Maik : Hebben we geen muggenspay zoooi tegenhet jeuken
Musica Español
Come On
pi_95103354
Happen Mo

woensdag 6 april 2011 @ 00:52:58 #68
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103356
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in schat,maar voor het woordenboek......en volgens Ab normaal,hoort dit er ook in... ;)
Ik deed nu echt alleen maar het stukje mannelijke masturbatie, poedewoepsie!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:53:25 #69
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103371
Mo wou wat vertellen en Jo : Mag ikIk het weten ???
Musica Español
Come On
pi_95103381
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

waar kom dat uit dan??
pi_95103384
quote:
Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef schurk65 het volgende:
Fenneke, ik zou je geersteuners oproepen op karim te stemmen, das een maatje voor geer! Alex is toch wat labiel voor wat de vrouwtjes willen, alleen weet geer dat niet! Maar wij zien dat wel!
Dus karim is eerlijker tegen Geer, en zonder hem komt Geer helemaal alleen te staan, op sharon na dan.
Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
pi_95103390
wat bedoelen ze toch met wat Aafke had gezien over Gerard? bedoelde ze dat bolletjeslikken misschien in de kvdw, dat hij een bolletje had gemaakt van poeier ? :?
  woensdag 6 april 2011 @ 00:54:04 #73
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103397
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

oh ja, wacht, ze nam het op voor Joanna en zou wel eens eventjes naar Gerard stappen om een hartig woordje met hem te wisselen want Mo was boos dat ie Joanna zo behandeld had...uiteindelijk heeft ze alleen maar zitten slijmen bij zowel Gerard als Joanna }:|
pi_95103400
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef suzi1 het volgende:

[..]

ze stond vandaag achter jo hoorde ik haar een paar keer zeggen :r
Ja dat valt me vies van haar tegen. Na alles wat zij met Jo heeft meegemaakt zou je toch haast wel denken dat juist zij moet weten hoe Jo is maar nee, ze is het 100% met haar eens. En dan ook nog eens niet naar Gerards kant van het verhaal luisteren.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:54:45 #75
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103418
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef BobHarris het volgende:

[..]

waar kom dat uit dan??
Mijn enorme bodemloze ranzige harses :P

of: Synoniemen voor sexuele handelingen
pi_95103438
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
niet voor Alex hoop ik ? :o Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen :X
pi_95103444
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

_O- _O- _O- oke dan,poepiedoepie!
pi_95103454
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Mijn enorme bodemloze ranzige harses :P

of: Synoniemen voor sexuele handelingen
haha mooi, tnx
pi_95103459
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

niet voor Alex hoop ik ? :o Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen :X
Ach, een loopjongen is altijd makkelijk toch?? :')
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:55:45 #80
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103460
quote:

[..]

Klopt, ik heb geretweet :P En ook al die tweets over Alex..

#sstnl heeft me nu ongeveer 40 volgers gekost _O-
  woensdag 6 april 2011 @ 00:55:59 #81
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103468
Echt niet te geloven dit .... Mo en Jo show in dfa girls room
Musica Español
Come On
pi_95103470
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrij live, want ik dacht dat ze dat plat op de bek vallen van Bart wel zouden kunnen verdoezelen, maar begreep dat het gewoon in de uitzending te zien was :D
je moest goed opletten maar het was er zeker ja :Y
pi_95103471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ja dat valt me vies van haar tegen. Na alles wat zij met Jo heeft meegemaakt zou je toch haast wel denken dat juist zij moet weten hoe Jo is maar nee, ze is het 100% met haar eens. En dan ook nog eens niet naar Gerards kant van het verhaal luisteren.
Hallo, dat meisie is net 20 jaar.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:56:22 #84
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103477
Monique is niet blij
6 april om 00.35

Maiks verleden laat haar niet met rust.

Eerder vandaag had Maik een gesprek met Monique over zijn ex-vriendin. Kort voordat hij het Huis der Geheimen in ging, kwam deze relatie tot een einde. Monique is echter niet blij dat Maik haar dit niet eerder heeft verteld. Ze zoekt haar vrouwelijke medebewoners op en vertelt hen over het voorval. Joanna neemt het voor Maik op. Ze geeft aan dat het moeilijk is zulke dingen te delen voor de ogen van heel Nederland. Het blijft echter spoken in Moniques hoofd. Ze zoekt Maik op in de slaapkamer en gaat zonder iets te zeggen naast hem liggen. Geïrriteerd staart ze voor zich uit. Maik probeert het goed te maken met een knuffel, maar Monique is niet onder de indruk. Beginnen de eerste barsten in deze Secret Story relatie zich te vertonen?
pi_95103494
  woensdag 6 april 2011 @ 00:56:50 #86
338643 Capt1caveman
pi_95103499
Ik groet u, Oh FOK!bewoners.....
Ik zeg welterusten en tot morgen ;)

:W :W :W
  woensdag 6 april 2011 @ 00:56:58 #87
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103507
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef cindy11 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- oke dan,poepiedoepie!
Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!
pi_95103527
Maik tegen Mo: wordt je al happy..?

Iedereen weet natuurlijk dat ie bedoelt: wordt je al geil?
pi_95103531
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..
ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt is zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
pi_95103532
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u, Oh FOK!bewoners.....
Ik zeg welterusten en tot morgen ;)

:W :W :W
:W
pi_95103548
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef BobHarris het volgende:
Maik tegen Mo: wordt je al happy..?

Iedereen weet natuurlijk dat ie bedoelt: wordt je al geil?
Die is al geil
pi_95103555
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt iz zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
ja dat ja en dat hij vroeg aan gerard om in hem te gaan investeren enzo :{w :r
pi_95103567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef Mita het volgende:

[..]

Die is al geil
Altijd toch?
pi_95103575
quote:

[..]

GG denk dat ie aan karim meer in het spel heeft dan alex, sneu voor alex maar om geer sterk te houden in het spel, wat veel hier willen, zou ik toch de stemmers voor karim laten gaan idd.
Alex wordt al door laura gepiepelt, vind dat best sneu voor die jongen, is echt verliefd op haar maar zij TOTAAL niet op hem! Toen ze geboeid zat met Karim heeft ze duidelijk onstream gezegd dat de realtie met alex alleen voor de stemmen was!
Dus om te voorkomen dat die jongen kapot gaat door die laura, kan ie er beter NU uitgaan, dan nog weken in een leugen geloven van haar!
pi_95103592
Jo: ik ga niet mijn slaap toelaten als ik mijn kusjes niet krijg. :r
pi_95103594
:o

echt wel!
pi_95103603
quote:

[..]

ben het met je eens.. maar alex is zo saai en suf dat ik t echt een zak stront vind
pi_95103606
Maar ik denk dat Geer heel goed op zichzelf kan passen en dat ie zeker alles nog terug gaat kijken en dat ie dan beslist wie hij een kennis noemt en een vriend ;)
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:59:38 #99
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103612
Madame gaat niet slapen voordat ze haar kusjes krijgt of zoiets zei ze ....

En we schakelen over naar de mannenkamer
Musica Español
Come On
pi_95103620
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!
Hou op,ik lig dubbel!
Jij licht aan in mijn bodemloze put vol emotie`s _O-
pi_95103649
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:59 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Hou op,ik lig dubbel!
;(
pi_95103654
quote:

[..]

Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!
pi_95103657
quote:

[..]

Hou op,ik lig dubbel!
Uuh die laatste zin snap ik niet helemaal
pi_95103666
Ik ben al lang blij dat klef en niet-klef niet liggen te smakken
pi_95103678
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Nee er zit ook geen slechts in Alex, hij heeft alleen andere mensen nodig om zichzelf goed te voelen. Hij beleeft zelf nooit iets, heeft zelf geen mening, andermans vrienden zijn ook zijn vrienden. Vrees alleen dat als je hem 1 vinger geeft hij allebei je handen pakt. en je nooit meer van hem af komt. Echt nooit!
Klopt als een bus!
pi_95103682
pi_95103692
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef syllys het volgende:
Ik ben al lang blij dat klef en niet-klef niet liggen te smakken
nog 1 minuut....

edit: ze liggen al
  woensdag 6 april 2011 @ 01:01:52 #108
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103697
quote:

[..]

Hou op,ik lig dubbel!
Dat klonk dan weer een beetje viezig :')
  woensdag 6 april 2011 @ 01:02:01 #109
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_95103703
quote:

[..]

leuke missie voor der :Y
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_95103705
Nee, dit wil ik niet zien.. Mijn grens is bereikt!!

Tot morgen!

Ook leeg
pi_95103714
Kan ik de streams gewoon uit laten?
pi_95103716
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter van
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 01:02:23 #113
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103717
pi_95103723
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef mootie het volgende:
Kan ik de streams gewoon uitlaten?
ja

zoenende alex en laura
pi_95103727
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

nog 1 minuut....

edit: ze liggen al
haha zit jij in de regie?
pi_95103730
quote:
:Y klef en bef op de streams :r
pi_95103732
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Nee, dit wil ik niet zien.. Mijn grens is bereikt!!

Tot morgen!

Die van mij ook :r :W
pi_95103733
quote:
als je klef en bef in actie wil zien, kan je ze beter aan doen!
Ook leeg
pi_95103735
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef BobHarris het volgende:

[..]

haha zit jij in de regie?
i wish...
pi_95103739
quote:
Beter :Y
pi_95103743
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Vraag maar aan Laura.. Hij ligt verdomme de hele week op dat mens. Daar word je toch knetter van
Ze ligt nou in zijn bed hoor :Y Als dat geen liefde is :O ^)
pi_95103748
pi_95103764
Ik ga ook maar liggen,en in stijl meeleven met de bewoners....
Alleen de herhaling van jankende Joan trap ik niet in...
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 01:03:53 #124
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103769
  woensdag 6 april 2011 @ 01:03:54 #125
58921 Day
You can fly!
pi_95103770
Lau is, om geen stemmen te verliezen, toch maar bij Alex in bed gekropen (en lees hem intussen de les over zijn nominatie op Jo), maar ondertussen denkt ze: godver, ik wil naar meidenkamer. :D
I am gonna shine
pi_95103776
  woensdag 6 april 2011 @ 01:04:06 #127
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103780
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:00 schreef Soury het volgende:

[..]

;(
JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug! O+
pi_95103782
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]

hahah hijs verliefd ,dan hoort dat er toch bij ? ;)
pi_95103789
quote:
19s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Beter :Y
Check!
pi_95103793
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef cindy11 het volgende:
Ik ga ook maar liggen,en in stijl meeleven met de bewoners....
Alleen de herhaling van jankende Joan trap ik niet in...
en heb er ook geen zin meer in..het gaat om secret story, niet om joanna.. pff laat haar gewoon naar huis gaan, je wil toch alles gaan regelen dan ? ik snap haar echt niet hoor
pi_95103797
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dat klonk dan weer een beetje viezig :')
Sinds wanneer ben jij vies van wat viezigheid? :o
pi_95103799
pi_95103802
lau wil gewoon niet dat alex voor donderdag boos doet tegen der dus paait ze hem, bang dat mensen medelijden krijgen met alex en dat ie blijft! Geloof me als alex weg is gaat ze achter karim aan!
pi_95103804
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

JALOERS? Jij blijft toch ten alle tijden mijn enorme vetpuist precies in het midden van mijn rug! O+
Degene die hem uit mag knijpen staat wel een trapje hoger :{w
pi_95103808
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef versabommie het volgende:

[..]

Uh ok :?
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 01:05:11 #136
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103809
pi_95103817
  woensdag 6 april 2011 @ 01:05:30 #138
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103820
Musica Español
Come On
pi_95103821
en weer terug naar de meidenkamer
pi_95103827
moet dat nou ? die caps ?
pi_95103834
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Is dat zo jah? Nou ik kan nog zo verliefd zijn, maar als een kerel zo bij me deed als Alex :r zou ik hem echt binnen de kortste keren een kussen op zijn kop drukken.
  woensdag 6 april 2011 @ 01:06:01 #142
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_95103841
quote:
hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...
pi_95103842
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:04 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Denk dattie van Stef meer liefde terugkrijgt. ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 01:06:02 #144
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103844
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef Day het volgende:
Lau is, om geen stemmen te verliezen, toch maar bij Alex in bed gekropen (en lees hem intussen de les over zijn nominatie op Jo), maar ondertussen denkt ze: godver, ik wil naar meidenkamer. :D
Ik denk toch dat jullie Laura een beetje te bruut beoordelen. Het is een jonge vrouw in de bloei van haar leven verscheurd door haar gevoelens van liefde voor enerzijds een ongelooflijke nerd met de timing van een jack in a box en anderzijds, vet geld! Moeilijk hoor!

Probeer je toch eens in haar emoties te verplaatsen! }:|
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 01:06:38 #145
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103859
pi_95103862
lijkt wel of ze luisteren naar mij
pi_95103864
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef willllll het volgende:
en weer terug naar de meidenkamer
jij in de regie? ik moest bijna minuut wachten :D

STREAMLOCKS VERDWENEN :D
pi_95103870
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef sjampoeh het volgende:
wees blij dat er geen geluid bij caps zit
pi_95103875
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef willllll het volgende:
^O^
pi_95103885
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:

[..]

:r _O-
  woensdag 6 april 2011 @ 01:07:57 #151
339427 henkvandetillaart
pi_95103898
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:

[..]

Kunnen we regelen hoor :)
Komt goed schatje
pi_95103899
Trusten all!! ik kruip naast mn eigen Maik!
Maak elkaar niet af meisjes...Versa kan er meerdere aan ^O^
pi_95103902
Mo weer met die bakkersbroek in bed. :')

Heeft iemand nu al een een was zien wapperen daar?? Of hebben ze die zooi al die tijd nog ongewassen aan?
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 01:08:13 #154
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103909
n

[ Bericht 98% gewijzigd door markdeajaxfan op 06-04-2011 01:08:22 ]
pi_95103913
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef willllll het volgende:
'De stem' heeft er duidelijk ook de kracht niet meer voor om naar die nietsnutten te kijken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_95103917
off-topic: wat doen jullie als je nog 1 peuk hebt maar die is gebroken?
pi_95103919
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Kunnen we regelen hoor :)
regel je er dan ook een mute knopje bij?
pi_95103922
Flip en Jo ook al onder iets? :r
  woensdag 6 april 2011 @ 01:08:38 #159
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103929
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:05 schreef sjampoeh het volgende:
Musica Español
Come On
pi_95103931
Limburg :r
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 april 2011 @ 01:08:49 #161
163650 Greys
pi_95103935
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:

Heeft iemand nu al een een was zien wapperen daar?? Of hebben ze die zooi al die tijd nog ongewassen aan?
Dat mogen ze steeds inleveren en krijgen ze gewassen terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95103937
quote:

_O- de was wordt voor hun gedaan ! ze kwakken alles in het labyrinth en krijgen het schoon weer terug, een paar dagen later
pi_95103938
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef BobHarris het volgende:
vloeitje eromheen
pi_95103946
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Kwaliteit het volgende:
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Vultarian het volgende:

[..]

vloeitje eromheen
ty
pi_95103947
quote:

Gaat naar de wasserij oid. :Y
pi_95103957
quote:
Naar het benzinestation! Duh.
pi_95103958
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb even de stream vergroot toen die op karim met boek stond, maar HIJ ZAT EEN LOS BLAD TE LEZEN, wat NIET in het boek hoort! Eeen script misschien??? De camera zag het en ineens werd de stream weggehaald!
pi_95103962
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Kwaliteit het volgende:
limburg is best wel leuk hoor
pi_95103965
quote:
Jointje draaien. w/
pi_95103971
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef BobHarris het volgende:

[..]

[..]

ty
weggooien, is slecht voor je :{w
pi_95103975
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef snetje het volgende:

[..]

hoeft ze niet want ze snapte Gerard ... het verschil zit hem dus in deze dat Jo aan meerderen al door heeft gekaart hoe haar thuis situatie echt was ... Sharon wist dit ook dus vandaar dat Sharon zo pusht bij Jo dat ze voor derzelf moet kiezen..Sharon weet ook dat Gerard dit dus weer niet weet ..... in mijn ogen doet Sharon het goed en eerlijk ...
joanna heeft toch openlijk alles verteld ,waar iedereen bij zat ook gerard ,en Gerard is nou niet bepaald een achterlijk persoon ,denk dat hij met weinig woorden (dus de korte zinnetjes in de loop van de weken van joanna) al genoeg doorgehad heeft dat de relatie van joanna niet helemaal pluis was...
  woensdag 6 april 2011 @ 01:09:42 #172
58921 Day
You can fly!
pi_95103976
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:06 schreef snetje het volgende:

[..]

Hmmm,misschien heb je gelijk. En ik zei net al, ik snap best dat ze Jo wil steunen, maar ik heb haar echt geen woord met Gerard hierover horen wisselen (en ze heeft wel de gelegenheid gehad) en hij was ook niet echt happy met de situatie. Misschien komt het nog.
I am gonna shine
pi_95103977
quote:

Ik verbaas me meer over de mascara op haar ogen, ik word wakker als Alice Cooper
pi_95103982
quote:

[..]

Wie gilt er joh
pi_95103987
quote:
Balen?
pi_95103996
:%
pi_95103999
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat mogen ze steeds inleveren en krijgen ze gewassen terug.
Oké.

Wat gilt dat teringwijf :r
pi_95104010
o o o maik zegt dat ie in mo's kont knijpt, dat kan natuurlijk niet volgens de normen van moniek :?
pi_95104011
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik verbaas me meer over de mascara op haar ogen, ik word wakker als Alice Cooper
Ik dus ook! Of het zit aan mijn kussen, of het hangt halverwege mijn wangen.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 01:11:08 #180
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95104026
pi_95104030
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:10 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik dus ook! Of het zit aan mijn kussen, of het hangt halverwege mijn wangen.
is leuker als alex er morgen mee wakker wordt _O-
pi_95104035
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
pi_95104037
quote:

[..]

D'r moesten alleen geen limburgers wonen :{w
pi_95104046
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef schurk65 het volgende:

[..]

Ik heb even de stream vergroot toen die op karim met boek stond, maar HIJ ZAT EEN LOS BLAD TE LEZEN, wat NIET in het boek hoort! Eeen script misschien??? De camera zag het en ineens werd de stream weggehaald!
niemand dit verder opgevallen?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:12:09 #185
339427 henkvandetillaart
pi_95104057
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef schurk65 het volgende:

[..]

niemand dit verder opgevallen?
Het was gewoon een boek, dus ga nou niet zo para doen :)
Komt goed schatje
pi_95104061
quote:
Vloeitje er om doen :)
  woensdag 6 april 2011 @ 01:12:23 #187
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95104065
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Geer met zijn surrogaat Fenneke O+
pi_95104066
vrouwen die elkaar zoenen :r

echt hekel aan :r
  woensdag 6 april 2011 @ 01:12:34 #189
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104069
Die flip ligt dus weer op zijn buik naast de dekens naast Joanna ... OMFG! Die gast moet echt even wat euro's krijgen voor hele nieuwe testikelen!
pi_95104083
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Kwaliteit het volgende:

ik heb ook liever dat ze mij zoenen ja O-)
pi_95104084
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:11 schreef Coos het volgende:

[..]

D'r moesten alleen geen limburgers wonen :{w
Als je d'r een kent, ken je ze niet allemaal. dus moel toe
pi_95104085
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Kwaliteit het volgende:

PB kom d'r maar in c_/
pi_95104093
flip en mo gaan schaambeenbonken
  woensdag 6 april 2011 @ 01:13:27 #194
339427 henkvandetillaart
pi_95104097
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Vultarian het volgende:

[..]

ik heb ook liever dat ze mij zoenen ja O-)
Nou van de vrouwelijke bewoners in het huis sla ik over hoor :r
Komt goed schatje
pi_95104116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef BobHarris het volgende:
flip en mo ,dan word er wel ene hele rare draai aan gegeven ..;)
pi_95104118
wat hoor ik? :{
  woensdag 6 april 2011 @ 01:14:07 #197
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95104123
Ligt Maik nu bij Jo in bed??
Musica Español
Come On
pi_95104130
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Nou van de vrouwelijke bewoners in het huis sla ik over hoor :r
ach het kan altijd erger hoor
  woensdag 6 april 2011 @ 01:14:19 #199
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104132
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef Mita het volgende:

[..]

Als je d'r een kent, ken je ze niet allemaal. dus moel toe
Ik ken er meerderen.. Het zijn echt leuke schepsels.. ook hoe ze enorm met hun ogen knipperen in het daglicht na weken in de mijnen! Zo schattig!
  woensdag 6 april 2011 @ 01:14:19 #200
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_95104133
Wie zijn dat op stream 1?
Jij ook?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:14:35 #201
339427 henkvandetillaart
pi_95104143
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef Krambo het volgende:
Alex en laura
Komt goed schatje
pi_95104145
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef BobHarris het volgende:
haha ik bedoel natuurlijk flip en jo
  woensdag 6 april 2011 @ 01:14:45 #203
58921 Day
You can fly!
pi_95104147
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef versabommie het volgende:
Die flip ligt dus weer op zijn buik naast de dekens naast Joanna ... OMFG! Die gast moet echt even wat euro's krijgen voor hele nieuwe testikelen!
Dat is zijn taak daar, hij waakt over haar. Hij gaat haar nu in slaap kijken, dan kan hij daarna met een gerust hart naar bed.
I am gonna shine
pi_95104148
Flipje is gepromoveerd?? Sinds wanneer mag hij bij hare koninklijke hoogheid Miss Jo in bed slapen? Sinds het uit is met Dennis??
pi_95104150
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef Krambo het volgende:
Laura en Alex denk ik
pi_95104153
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:13 schreef Kwaliteit het volgende:
wat hoor ik? :{
en dat zou ik moeten weten? :?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:15:10 #207
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104161
Mo is haar tanden aan het poetsen.. nou.. DAAR KOMT DIE ENORME PUTLUCHT NIET VANDAAN HOOR, RECYCLE SPERMABANK! :')
  woensdag 6 april 2011 @ 01:15:22 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95104166
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Alex en laura
Die bewegen nooit
Musica Español
Come On
pi_95104176
zouden lau en alex frigide zijn?
pi_95104181
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wie gilt er joh
Wie denk je mootje weer :( weer haast een paar boxen en trommelvliesen naar de :? knoppen
  woensdag 6 april 2011 @ 01:16:08 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104189
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef Day het volgende:

[..]

Dat is zijn taak daar, hij waakt over haar. Hij gaat haar nu in slaap kijken, dan kan hij daarna met een gerust hart naar bed.
Als het mijn zoon was geweest had je mij al in beeld gezien , binnengedrongen in het huis om hem een paar ketsen voor zijn harses te geven.. wakeup call!
pi_95104211
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef bamby het volgende:

[..]

Wie denk je mootje weer :( weer haast een paar boxen en trommelvliesen naar de :? knoppen
Houden die er wel rekening mee dat ze met meerdere in dat huis wonen en dat het een gedeelde slaapkamer is?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:16:43 #213
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104213
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:15 schreef bamby het volgende:

[..]

Hoi Bamby.. weet jij waar je moeder is? :')
pi_95104221
volgens mij zijn alex en laura aan het wippen op stream 1
  woensdag 6 april 2011 @ 01:17:19 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95104227
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:14 schreef chufi het volgende:
Ligt Maik nu bij Jo in bed??
Ah nee das was flip
Musica Español
Come On
  woensdag 6 april 2011 @ 01:17:26 #216
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104231
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Houden die er wel rekening mee dat ze met meerdere in dat huis wonen en dat het een gedeelde slaapkamer is?
In Monique's hoofd is er niemand op de aardkloot behalve zijzelf!
  woensdag 6 april 2011 @ 01:17:40 #217
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_95104238
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Kwaliteit het volgende:
Wippen zonder te bewegen?
Jij ook?
pi_95104240
die flip is geen echte vent, kwa karakter. Eerst een borderliner aan de haak, waar zijn familie hem van los moest trekken en nu weer een labielo waar die voor valt!
Vraag me af wat voor jeugd die gast heeft gehad dat die op labielos valt!
pi_95104243
quote:
geloof je het zelf 8)7
pi_95104246
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef versabommie het volgende:

[..]

In Monique's hoofd is er niemand op de aardkloot behalve zijzelf!
en haar neukpop..
pi_95104258
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Krambo het volgende:

[..]

denkbeeldige sex, alex zijn specialiteit
  woensdag 6 april 2011 @ 01:18:24 #222
58921 Day
You can fly!
pi_95104259
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

Als het mijn zoon was geweest had je mij al in beeld gezien , binnengedrongen in het huis om hem een paar ketsen voor zijn harses te geven.. wakeup call!
flip heeft daar zo'n 1,5 jaar voor nodig.
I am gonna shine
pi_95104275
quote:
uuh alex en laura aan t wippen?? jij ziet ook alleen wat je wilt zien he
pi_95104285
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef BobHarris het volgende:

[..]

uuh alex en laura aan t wippen?? jij ziet ook alleen wat je wilt zien he
:')
pi_95104292
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:18 schreef Day het volgende:

[..]

flip heeft daar zo'n 1,5 jaar voor nodig.
Z.n intro filmpje _O-
pi_95104294
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:17 schreef Krambo het volgende:

[..]

Tantra ;)
pi_95104295
bij mij is de ss site uit de lucht. Zijn Lauw en Lex echt aan het sexen :r ?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:19:45 #228
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95104299
Laura denkt tv te maken maar iedereen kijkt naar stream 3 :?

:D
  woensdag 6 april 2011 @ 01:20:03 #229
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104303
Toch zou ik Sharron doen! En hard ook!
  woensdag 6 april 2011 @ 01:20:13 #230
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95104309
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef Wazigwijfke het volgende:
welnee, daarvoor moeten ze eerst op cursus
pi_95104311
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Nee dus kwam ook net pas binnen hier en zat even bij te lezen schrok me het lazerus :(
pi_95104316
quote:
jaaa keiharde porno

balen voor je dat je streams t niet doen.. dit is t coolste wat ik in heel sst heb gezien
  woensdag 6 april 2011 @ 01:20:30 #233
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_95104318
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:19 schreef Coos het volgende:

[..]

Tantra ;)
Uhm Alex en Tantra :? :X
Jij ook?
pi_95104332
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef versabommie het volgende:
Toch zou ik Sharron doen! En hard ook!
sharon is een top-meid ^O^
pi_95104334
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef BobHarris het volgende:

[..]

jaaa keiharde porno

balen voor je dat je streams t niet doen.. dit is t coolste wat ik in heet sst heb gezien
Nee ik dank God op mijn blote knieen dat de streams het niet doen.
pi_95104341
alex en lau doen wel de knietjes omhoog, dat was een tip van JO aan m&m zodat de cams dan niet zoveel konden zien!
pi_95104342
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Krambo het volgende:

[..]

Uhm Alex en Tantra :? :X
Ik dacht het niet, hij denkt vast dat dit het nieuwste gerecht op de kaart bij de Chinees op de hoek is..
Allemaal cabaretteketet!
pi_95104350
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:12 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Geer met zijn surrogaat Fenneke O+
Dat maakt geer zo fijn, hij zoekt geen vrouw in dat huis om aan zijn knuffels te komen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95104352
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Nee ik dank God op mijn blote knieen dat de streams het niet doen.
nou je mist wel wat hoor.. ze zijn nu standje 69 aan t doen.. haha echt mooi om te zien dit
pi_95104366
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:16 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hoi Bamby.. weet jij waar je moeder is? :')
Ja net nog gezien ;)
pi_95104369
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:21 schreef BobHarris het volgende:

[..]

nou je mist wel wat hoor.. ze zijn nu standje 69 aan t doen.. haha echt mooi om te zien dit
Ben blij dat je het mooi vind :Y
  woensdag 6 april 2011 @ 01:22:26 #242
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104375
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:20 schreef Vultarian het volgende:

[..]

sharon is een top-meid ^O^
psies.. en ik ben sowieso een voorstander van vrouwen met rondingen .. Ik zou dus echt serieus never nooit het kunnen op een laura.. Ik ben dan gewoon continu bang dat ik het breek! :')
pi_95104376
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Ik dacht het niet, hij denkt vast dat dit het nieuwste gerecht op de kaart bij de Chinees op de hoek is..
nummel 34 tantla w/
  woensdag 6 april 2011 @ 01:22:46 #244
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_95104386
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:21 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Dat dus, stiekem verdenk ik Alex ervan dat hij denkt dat hij 'm alleen heeft om te plassen :Y
Jij ook?
pi_95104391
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ben blij dat je het mooi vind :Y
jaa dit is mooie tv!! lau stak net r vinger in alex zn poepertje.. je had zn gezicht moeten zien!
pi_95104398
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

psies.. en ik ben sowieso een voorstander van vrouwen met rondingen .. Ik zou dus echt serieus never nooit het kunnen op een laura.. Ik ben dan gewoon continu bang dat ik het breek! :')
Dat ligt aan jou niet aan laura ...;)
pi_95104410
quote:
Niet aan het neuken iig.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_95104420
Jammer dat er geen dronken Servio meer is. Had zo los gekund op Flip nu. :P
pi_95104428
Wie heeft het introflimpje van Alex nog eens teruggekeken, je lacht je dood
pi_95104432
hee flip zoekt toenadering
  woensdag 6 april 2011 @ 01:24:51 #251
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104437
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Dat ligt aan jou niet aan laura ...;)
Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegd :P En ik val nu eenmaal op vrouwen waar je niet de ribben door hun kleding ziet komen!
  woensdag 6 april 2011 @ 01:25:05 #252
339427 henkvandetillaart
pi_95104442
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:23 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Niet aan het neuken iig.
De handkar zit er wel op volgens mij
Komt goed schatje
pi_95104451
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef BobHarris het volgende:
hee flip zoekt toenadering
want hij gaat hetzelfde liggen als joanna?
pi_95104459
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

want hij gaat hetzelfde liggen als joanna?
uuuh ja
  woensdag 6 april 2011 @ 01:25:42 #255
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95104463
Sound check please
Musica Español
Come On
pi_95104468
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

De handkar zit er wel op volgens mij
Waarom denk je dat?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:25:49 #257
58921 Day
You can fly!
pi_95104469
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik ben echt niet dik, ben 1.94 en 93 en heb een redelijk laag vetpercentage eerlijk gezegd :P En ik val nu eenmaal op vrouwen waar je niet de ribben door hun kleding ziet komen!
Klopt, jij bent gewoon de mannelijke versie van Laura. :P
I am gonna shine
  woensdag 6 april 2011 @ 01:26:10 #258
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_95104482
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:09 schreef Day het volgende:

[..]

Hmmm,misschien heb je gelijk. En ik zei net al, ik snap best dat ze Jo wil steunen, maar ik heb haar echt geen woord met Gerard hierover horen wisselen (en ze heeft wel de gelegenheid gehad) en hij was ook niet echt happy met de situatie. Misschien komt het nog.
als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!
op zich weer een gehaaide tactiek van Jo! steeds meer van haar prive los gaan geven ( wat ze overigens allang van plan was) en zo de andere bewoners beinvloeden ... met name de ooh wat errug en zielig medelopers... ik zie trouwens al vanaf vanmiddag dat Sharon alweer vraagtekend bij Jo krijgt :Y de=ie is niet gek voor de 20 jaren en Gerard al helemaal niet :')
  woensdag 6 april 2011 @ 01:26:33 #259
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104488
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef Day het volgende:

[..]

Nietus, vieze Joanna met je leugens! }:| neem het terug!
  woensdag 6 april 2011 @ 01:26:40 #260
339427 henkvandetillaart
pi_95104492
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:25 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat Alex nu zegt: Je hebt geen broekje aan! geen geintje :D
Komt goed schatje
pi_95104493
Alex tegen Laura; je hebt geen rokje aan :?
pi_95104508
quote:

[..]

:P
pi_95104510
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Omdat Alex nu zegt: Je hebt geen broekje aan! geen geintje :D
Oh, oke... maarre.. uhm.. laat ook maar. :@
  woensdag 6 april 2011 @ 01:27:13 #264
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104518
quote:

[..]

Je hebt trouwens gewoon 3 weken zitten wachten tot je zo'n kudtgrap zou kunnen maken he ? :P
pi_95104519
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

hahah _O-
bedoel niet dat het aan jou uiterlijk(of die van laura) ligt maar aan jou denkwijze (vallen voor/op)
was dus grappig bedoeld
pi_95104520
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
bedoeld hij geen slipje? :')
  woensdag 6 april 2011 @ 01:27:24 #267
339427 henkvandetillaart
pi_95104524
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Duidelijk handkarren, hje hoort ook de ingespannen adem van laura :)
Komt goed schatje
  woensdag 6 april 2011 @ 01:27:32 #268
58921 Day
You can fly!
pi_95104529
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nietus, vieze Joanna met je leugens! }:| neem het terug!
Qua bouw, schat, qua bouw. Verder helemaaaaaaaaaaaal niet. *;
I am gonna shine
pi_95104543
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:

[..]

als je Sharon iets in vertrouwen verteld ( je weet wel ongeveer hoe Jo zoiets aangeeft) dan blijft het in vertrouwen bij Sharon!
op zich weer een gehaaide tactiek van Jo! steeds meer van haar prive los gaan geven ( wat ze overigens allang van plan was) en zo de andere bewoners beinvloeden ... met name de ooh wat errug en zielig medelopers... ik zie trouwens al vanaf vanmiddag dat Sharon alweer vraagtekend bij Jo krijgt :Y de=ie is niet gek voor de 20 jaren en Gerard al helemaal niet :')
Eens in een gesprek tussen haar en geer zal het nog wel boven water komen :Y
pi_95104548
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Duidelijk handkarren, hje hoort ook de ingespannen adem van laura :)
En dan komt ie er nu pas achter dat ze geen broekje aan heeft? Kweenie hoor...
  woensdag 6 april 2011 @ 01:28:42 #271
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104560
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:27 schreef Day het volgende:

[..]

Qua bouw, schat, qua bouw. Verder helemaaaaaaaaaaaal niet. *;
dus ik ben lang en mager en smal :') die hoor ik voor het eerst dit decennia _O-
  woensdag 6 april 2011 @ 01:28:44 #272
339427 henkvandetillaart
pi_95104561
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Het blijft genialex he :D
Komt goed schatje
pi_95104577
flip blijf r gewoon lekker naastliggen joh!
pi_95104583
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:26 schreef snetje het volgende:

[..]

denk niet dat het de mening van sharon beinvloed ..de relatie breuk van joanna, ze doet gewoon dat wat *hoort* luisteren begrip tonen en zorgen voor zolang dat nodig is
pi_95104585
Jo denkt eindelijk die hond uit het bed. Ik kan nu gaan legge. :P
pi_95104586
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef BobHarris het volgende:
met je cokekop
  woensdag 6 april 2011 @ 01:29:46 #277
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_95104589
quote:
flip kreeg het koud boven de dekens :D
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:29:49 #278
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_95104592
quote:
Die is net vertrokken toch?
Jij ook?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:29:57 #279
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95104597
En Flip moch weer weg

Musica Español
Come On
pi_95104600
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef Krambo het volgende:

[..]

Die is net vertrokken toch?
yep
pi_95104619
jaa r gebeurd wel iets bij lau en alex
pi_95104628
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

en dat istie nu nog geestelijk aan het verwerken denk ik want enige beweging is er niet te bespeuren...
  woensdag 6 april 2011 @ 01:31:16 #283
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_95104635
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:30 schreef BobHarris het volgende:

[..]

yep
zie het, had een t gelezen in je post die er niet stond 8)7
Jij ook?
pi_95104641
hee flip is terug... heeft m even door t vuistje laten gieren
pi_95104647
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:29 schreef chufi het volgende:
En Flip moch weer weg

[ afbeelding ]
en flip is weer terug
  woensdag 6 april 2011 @ 01:32:00 #286
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95104649
Vannacht wandelt jo weer door het huis
Musica Español
Come On
pi_95104650
en hij flip is weer terug bij joanna
  woensdag 6 april 2011 @ 01:32:02 #288
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95104651
OMG! Hij hoort wat en schiet op bed om naast Jo boven de dekens erbij te liggen.. Ohw wat erg _O-
pi_95104652
En de hond springt weer bij Jo op bed. :')
  woensdag 6 april 2011 @ 01:32:13 #290
58921 Day
You can fly!
pi_95104658
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

dus ik ben lang en mager en smal :') die hoor ik voor het eerst dit decennia _O-
Ja vind ik wel. En je had een klein bekkie. :P

Flip is toch weer teruggekropen. En ik kruip ook mijn nest in.
I am gonna shine
  woensdag 6 april 2011 @ 01:32:22 #291
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_95104664
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef BobHarris het volgende:
hee flip is terug... heeft m even door t vuistje laten gieren
Heeft 'ie snel gedaan dan...
Jij ook?
pi_95104673
Flipje is een Alex *O*
  woensdag 6 april 2011 @ 01:32:53 #293
266757 Aimy
Reb'l fleur.
pi_95104677
Ik vind ze zoooo schattig... kan dr niets aan doen!
Let those tears fall, you gave it your all
That's all you can do, I'll be here for you
There goes your pride, crushed on the ground
Sometimes it takes a wall to tumble down
pi_95104686
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Aimy het volgende:
Wie?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:33:10 #295
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95104687
Kruip onder de dekens Flip
Musica Español
Come On
  woensdag 6 april 2011 @ 01:33:39 #296
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_95104704
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Aimy het volgende:
+1
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_95104705
quote:
5s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:31 schreef Vultarian het volgende:

[..]

en flip is weer terug
[ afbeelding ]
8)7 wat een mongool.
pi_95104707
zit flips hand nu onder de dekens ,of is dat vertekend beeld ..?
  woensdag 6 april 2011 @ 01:33:50 #299
2018 PC eend
relativist
pi_95104710
Is alex er al uit? :P
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 6 april 2011 @ 01:33:51 #300
58921 Day
You can fly!
pi_95104712
@Snetje: hoop dat je gelijk hebt! ^O^

I am gonna shine
pi_95104716
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 01:32 schreef Day het volgende:

[..]

Ja vind ik wel. En je had een klein bekkie. :P

Flip is toch weer teruggekropen. En ik kruip ook mijn nest in.
Doei Day :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')