abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 00:42:45 #1
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95102971

Met dank aan Studiotje de twitteraccounts die de buddies beheren:

Aafke
Alexander
Cynthia
Gerard
Guido
Joanna
Jurien
Karim
Laura
Maik
Monique
Philip
Servio
Sharon
Sofia
.

Secret Story links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Directe links: Cam 1 | Cam 2 | Cam 3 | Cam 4
Overig: Alle 4 tegelijk | Mirror digitaal kanaal

4 streams van aanpasbaar formaat:
http://www.spixtv.nl

Alternatief SPIXTV voor de andere browsers
http://sstnl.web44.net/4cams/

Backups:
http://84.243.215.68/
http://www.zomerse50.nl/sstnl/
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html

Alle vorige delen zijn hier te vinden

Direct naar het laatste COS topic? Ga naar: http://sst.trooperz.nl/
(Met dank aan BBQSausage)

OP is hier te vinden
en hier kun je de OP.txt aanpassen
Update kluisstanden, bijgewerkt tot 02-04-2011 20:30 uur:

Euro 25.988,00 Maik
Euro 25.843,00 Laura
Euro 12.838 Joanna
Euro 6.733,00 Alex
Euro 1.500,00 Karim
Euro 635,00 Philip
Euro 0,00 Gerard
Euro 0,00 Monique
Euro 0,00 Sharon
(Vetgedrukte namen hebben nog hun geheim)

Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met de LAPO de kans een nieuwe te openen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Mocht het binnen 1 minuut nog niet gebeurd zijn, open dan AUB een nieuwe.
Let daarbij op het wijzigen van het topicnummer en topictekst.
Controleer bij meerdere topics welke het laagste topicnummer heeft.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_95102984
:o
  woensdag 6 april 2011 @ 00:43:03 #3
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95102987
Zorry.. verwijzing naar Zlotty :P
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_95102990
Waarom streamlocks :r ???
  woensdag 6 april 2011 @ 00:43:28 #5
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103002
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
:D _O-
  woensdag 6 april 2011 @ 00:43:42 #6
58921 Day
You can fly!
pi_95103013
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
de andere spelers ( de dames - sharon + flip) grijpen elke gelegenheid aan om Gerard in een kwaad dachtlicht te zetten. Hij is een sterke + populaire speler, dus hoe meer ze hem kunnen bashen, hoe beter.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_95103015
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:37 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Hoop dat het morgen ook zo in de uitzending naar voren komt. Er wordt al gauw (ook door de bewoners) gezegd van: ooh, die Geer, wat gemeen, terwijl ze net zo emo is.. die reactie vind ik oliedom en ongenuanceerd. Hij heeft haar oprecht medeleven getoond toen ze verdriet had en dit stond er los van, juist omdat ze het spel gewoon bleef spelen ondanks haar verdriet. Hij nam haar gewoon serieus, een sterke vrouw zoals hij het ook noemde.
Jij hebt duidelijk geen tijd om echt de streams langdurig te volgen. Die Jo is zó verschrikkelijk vals en manipulatief en ik denk dat Geer dat goed door heeft en heel af en toe net zijn mond niet kan houden.

Dat maakt hem bij ons alleen maar symphatieker ^O^

Maar dat zul je pas horen als hij weer veilig thuis is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 april 2011 @ 00:43:45 #8
163650 Greys
pi_95103016
quote:

[..]

an uwen aap sleuren, afrukken, afkarnen, aftrekken, choppen (tjoppen), de aap op zijn bakkes geven, DIY, Doet het zelvert, "een-en-twintig, twee-en-twintig", er effe een haal aan geven, fappen, fierljeppen, geilpompen, handgymnastiek, met de handkar gaan, handneuken, heren enkelspel, het kwaad der knapen, je beste vriend verwennen, lekker jurren, losse flodders schieten, schwoengen(Limburgs) masten, melken, de paling strippen, piemelen, het plafond witten, rukken, roeiepoetsen, sausje maken, schudden, sjorren, sjorsen, slingeren, snokken (Zeeuws en Vlaams), stoksnokken, trekken, voorhuid-joggen, wieksen (Limburgs), hand-jiven, maandag josdag, stroepen (Noord NL), paalhangen, paalwalsen, roppen, lijn 5 nemen, de Duitse helm poetsen, De een-ogige slang gedag zeggen, vendelzwaaien met de korte stok, handballen, jeux des boules, mijn vriend de hand schudden, snukken, stengel zwengelen, tirren, met de handkar over de zolder, seks uit t vuistje, vuistvogelen, de president een hand geven, de yoghurtfles leegschudden, vuistjes dochter, je ponnie melken
Wat is hij toch behulpzaam voor Jo ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95103023
Zou wel wat zijn als ze Fenneke iets vragen in de studio dat ze dan gaat zeggen: hebben jullie ook filmpjes van die stemafspraken en wat zijn de sancties geweest??

Trouwens, Jurrien kan het ook gaan doen!
Ook leeg
pi_95103026
pi_95103032
Bowling avond?
pi_95103038
quote:

[..]

Moet Mo dat allemaal uit haar hoofd leren :+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 6 april 2011 @ 00:44:37 #13
338643 Capt1caveman
Knuppel in het hoenderhok
pi_95103046
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Zou wel wat zijn als ze Fenneke iets vragen in de studio dat ze dan gaat zeggen: hebben jullie ook filmpjes van die stemafspraken en wat zijn de sancties geweest??

Trouwens, Jurrien kan het ook gaan doen!
Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......
I am not a complete idiot, some parts are still missing
  woensdag 6 april 2011 @ 00:44:53 #14
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103058
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoogbegaafd he! ^O^
  woensdag 6 april 2011 @ 00:45:19 #15
338643 Capt1caveman
pi_95103073
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hoogbegaafd he! ^O^
Kan er zo 18 opnoemen idd :Y
  woensdag 6 april 2011 @ 00:45:24 #16
58921 Day
You can fly!
pi_95103079
Weet je over wie ik me verwonder? Sharon!
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
En dat terwijl hij vierkant achter haar stond toen zij haar clash had met Jo.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_95103091
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 00:45:53 #18
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103102
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:45:55 #19
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103104
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Kan er zo 18 opnoemen idd :Y
Ik kan er zo'n 30 synoniemen voor tieten opnoemen, vraag maar aan Day _O-
pi_95103108
pi_95103113
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
Helemaal leuk dat ze Jo wil steunen, zal wel een girlpowerding zijn, maar ze heeft geen enkele keer aan gerard gevraagd waarom hij zo gehandeld heeft.
ze stond vandaag achter jo hoorde ik haar een paar keer zeggen :r
  woensdag 6 april 2011 @ 00:46:15 #22
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103117
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:41 schreef Flow3r het volgende:

[..]

dat :Y
Monique is de grootste gluip daar }:|
'

Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de mond wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meiden tegen Geer en we zullen hem wel laten zien hoe het is ,,,,
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_95103135
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Nee, Jurien kan dat niet doen, hij staat onder contract bij NEP5......
ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)
maar ik denk dat ze grotendels ook daarvan de regie in handen willen hebben om niet voor ongemakkelijke verassingen te komen staan ...
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 00:46:53 #24
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95103143
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:46:59 #25
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103147
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:

[..]

'

Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de monf wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meuden tegeb Geer en we zullen hem wel katen zien hoe het is ,,,,
Zal ik er nog één inschenken? :')
pi_95103153
ote]99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

[/quote]

zitten paar mooie tussen!
pi_95103155
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:43 schreef Flow3r het volgende:

[..]

:D _O-
Je vergeet Nilfisken???
pi_95103158
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef chufi het volgende:

[..]

'

Wat was Mo fakking fel ..... Het leek wel of ze hem de monf wou smoren .... Het was net zo iets als die uithaal naar MAIK.... .. Alle meuden tegeb Geer en we zullen hem wel katen zien hoe het is ,,,,
Gaat het goed?? :o
pi_95103162
Streams volgens mij omdat Karim in de KvdW zit
pi_95103168
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik vraag me af ..of fenneke ook geen dingen ingefluisterd krijgt die ze wel of niet mag zeggen (bedoel ik niet verkeerd)
maar ik denk dat ze grotendels ook daarvan de regie in handen willen hebben om niet voor ongemakkelijke verassingen te komen staan ...
Hoe live is de live-show ;)
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:47:31 #31
338643 Capt1caveman
pi_95103172
quote:

[..]

Dan zou ik verwachten dat de vragen beter gerepeteerd zouden zijn, en niet gestotterd....
pi_95103174
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
Streams volgens mij omdat Karim in de KvdW zit
zo erg lang?
  woensdag 6 april 2011 @ 00:47:41 #33
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103182
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

Zal ik er nog één inschenken? :')
_O- _O-
pi_95103186
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:45 schreef Day het volgende:
ik vind dat heel knap eigenlijk ,dat heet geen party kiezen op een *momentopname*
pi_95103188
@Flow3r:
Fenneke...(Monique)...
Oei, niet zo meegekregen deze details... :-S
  woensdag 6 april 2011 @ 00:47:57 #36
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103193
quote:

[..]

Psies, en ik zie die komo-zak van een Verbaan en die klapjosti van een Boon nou niet echt in staat om te anticiperen op antwoorden _O-
pi_95103201
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Soury het volgende:

[..]

Ze heeft toch een hoog IQ,dit uit haar hoofd leren,is appeltje eitje toch?
pi_95103203
Hahaha, ik heb twee maanden geen piemel gezien.. is niet helemaal waar zegt sharon.. klopt, ik ken het moment!! :')
Ook leeg
pi_95103205
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

maar iedeen is daar wel van te voren ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 00:48:41 #40
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103213
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Je vergeet Nilfisken???
Da's pijpen, lief!
pi_95103220
'ik hou niet van plastic'.

hint?
pi_95103224
waarom geen beeld op de mannenkamer??
pi_95103225
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef versabommie het volgende:

[..]

Psies, en ik zie die komo-zak van een Verbaan en die klapjosti van een Boon nou niet echt in staat om te anticiperen op antwoorden _O-
dat zou nou net een extra motivatie moeten zijn
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:49:44 #44
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103237
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef Kwaliteit het volgende:
'ik hou niet van plastic'.

hint?
Ik zeg vannacht nog 40 bronstige gorillas die slaapkamer in voor Jo :)
pi_95103238
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Coos het volgende:

[..]

Gaat het goed?? :o
:D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 april 2011 @ 00:49:51 #46
163650 Greys
pi_95103242
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:

[..]

Vrij live, want ik dacht dat ze dat plat op de bek vallen van Bart wel zouden kunnen verdoezelen, maar begreep dat het gewoon in de uitzending te zien was :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_95103246
Fenneke, ik zou je geersteuners oproepen op karim te stemmen, das een maatje voor geer! Alex is toch wat labiel voor wat de vrouwtjes willen, alleen weet geer dat niet! Maar wij zien dat wel!
Dus karim is eerlijker tegen Geer, en zonder hem komt Geer helemaal alleen te staan, op sharon na dan.
pi_95103253
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Capt1caveman het volgende:

[..]

Dan zou ik verwachten dat de vragen beter gerepeteerd zouden zijn, en niet gestotterd....
haha ik heb ooit is bij showbiss city een scene uit goede tijden moeten spelen ,er stond op autdinges voorgekauwed wat ik moest zeggen ,en nog maakte ik er van de zenuwe mijn eigen versie van ,zenuwen (cameravrees)doen gekke dingen met mensen
  woensdag 6 april 2011 @ 00:50:05 #49
338643 Capt1caveman
pi_95103254
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef willllll het volgende:
Daar wordt geen batsen verwacht.....
pi_95103255
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Haha Mo hoogbegaafd.. heeft iemand daar ooit bewijs van gezien?!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:50:09 #51
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103260
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:47 schreef Pablolaatje het volgende:
@Flow3r:
Fenneke...(Monique)...
Oei, niet zo meegekregen deze details... :-S
Mo nomineert en daarna gaat ze zitten slijmen, heel vals, jammer dat Gerard haar vertrouwt, ik hoop dat ze nog eens goed door de mand valt :Y
pi_95103266
pi_95103288
pi_95103298
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Ja uhhh mosterd na de maaltijd antwoord ;(
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:16 #55
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95103301
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Mo nomineert en daarna gaat ze zitten slijmen, heel vals, jammer dat Gerard haar vertrouwt, ik hoop dat ze nog eens goed door de mand valt :Y
Niet alleen dat, maar ook het manipuleren van de bewoners over dat de actie van Gerard tegen Joanna niet kan, maar tegen Gerard in zijn gezicht zeggen dat ze dat helemaal niet erg vond.
Zo laf! :r
Komt goed schatje
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:20 #56
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_95103305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef willllll het volgende:
Ik vroeg me net af... kijkt er 's nachts ooit iemand naar de mannenslaapkamer?
Saaiheid troef daar.
Vond dat zo grappig gisteren hoe Fillip het zei!
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:37 #58
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103314
Ik denk dat ze Gerard trouwens wel 3 uur film in de KvdW kunnen voorschotelen met al dat gekonkel achter zijn rug!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:51:44 #59
338643 Capt1caveman
pi_95103317
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:50 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

haha ik heb ooit is bij showbiss city een scene uit goede tijden moeten spelen ,er stond op autdinges voorgekauwed wat ik moest zeggen ,en nog maakte ik er van de zenuwe mijn eigen versie van ,zenuwen (cameravrees)doen gekke dingen met mensen
Ik weet wat zoiets doet, heb mijn eerste paar keren met een microfoon ook behoorlijk lopen stotteren in live uitzendingen, maar lang niet zo erg of langdurig als vriend Bart....
Die leert er volgens mij niets van :?
pi_95103319
Maik is continu geil.. daarom is ie nog met Mo.. als zn libido lager was, was ie nooit met Mo geweest als je t mij vraagt
pi_95103321
quote:
Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Nee hoor, heb geen afspraken :)
pi_95103322
Je kunt schijnbaar iedereen beledigen, en dan moet je daarna grapje zeggen.
pi_95103326
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij hoeven zulke plaatjes niet hoor! :')
Ook leeg
pi_95103334
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Da's pijpen, lief!
Heb je gelijk in schat,maar voor het woordenboek......en volgens Ab normaal,hoort dit er ook in... ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 00:52:29 #65
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103344
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

Niet alleen dat, maar ook het manipuleren van de bewoners over dat de actie van Gerard tegen Joanna niet kan, maar tegen Gerard in zijn gezicht zeggen dat ze dat helemaal niet erg vond.
juist, en wat ook vals was dat ze als reden voor de nominatie aangaf dat Gerard het geld toch niet nodig zou hebben :O Hoe makkelijk en laf weer oO<
  woensdag 6 april 2011 @ 00:52:30 #66
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103345
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef Kwaliteit het volgende:
[ afbeelding ]
1 was genoeg....

Maik : Hebben we geen muggenspay zoooi tegenhet jeuken
Musica Español
Come On
pi_95103354
Happen Mo

woensdag 6 april 2011 @ 00:52:58 #68
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103356
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef cindy11 het volgende:

[..]

Heb je gelijk in schat,maar voor het woordenboek......en volgens Ab normaal,hoort dit er ook in... ;)
Ik deed nu echt alleen maar het stukje mannelijke masturbatie, poedewoepsie!
  woensdag 6 april 2011 @ 00:53:25 #69
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103371
Mo wou wat vertellen en Jo : Mag ikIk het weten ???
Musica Español
Come On
pi_95103381
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

waar kom dat uit dan??
pi_95103384
quote:
Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef schurk65 het volgende:
Fenneke, ik zou je geersteuners oproepen op karim te stemmen, das een maatje voor geer! Alex is toch wat labiel voor wat de vrouwtjes willen, alleen weet geer dat niet! Maar wij zien dat wel!
Dus karim is eerlijker tegen Geer, en zonder hem komt Geer helemaal alleen te staan, op sharon na dan.
Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
pi_95103390
wat bedoelen ze toch met wat Aafke had gezien over Gerard? bedoelde ze dat bolletjeslikken misschien in de kvdw, dat hij een bolletje had gemaakt van poeier ? :?
  woensdag 6 april 2011 @ 00:54:04 #73
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103397
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:51 schreef henkvandetillaart het volgende:

[..]

oh ja, wacht, ze nam het op voor Joanna en zou wel eens eventjes naar Gerard stappen om een hartig woordje met hem te wisselen want Mo was boos dat ie Joanna zo behandeld had...uiteindelijk heeft ze alleen maar zitten slijmen bij zowel Gerard als Joanna }:|
pi_95103400
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:46 schreef suzi1 het volgende:

[..]

ze stond vandaag achter jo hoorde ik haar een paar keer zeggen :r
Ja dat valt me vies van haar tegen. Na alles wat zij met Jo heeft meegemaakt zou je toch haast wel denken dat juist zij moet weten hoe Jo is maar nee, ze is het 100% met haar eens. En dan ook nog eens niet naar Gerards kant van het verhaal luisteren.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:54:45 #75
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103418
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef BobHarris het volgende:

[..]

waar kom dat uit dan??
Mijn enorme bodemloze ranzige harses :P

of: Synoniemen voor sexuele handelingen
pi_95103438
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:53 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Heb ik gedaan op Twitter, overigens voordat ik wist dat Alex ook genomineerd stond..
niet voor Alex hoop ik ? :o Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen :X
pi_95103444
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:52 schreef versabommie het volgende:

[..]

_O- _O- _O- oke dan,poepiedoepie!
pi_95103454
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:

[..]

Mijn enorme bodemloze ranzige harses :P

of: Synoniemen voor sexuele handelingen
haha mooi, tnx
pi_95103459
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

niet voor Alex hoop ik ? :o Sorry, hoop echt niet dat hij zich bij jullie vriendenkring gaat voegen :X
Ach, een loopjongen is altijd makkelijk toch?? :')
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:55:45 #80
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103460
quote:

[..]

Klopt, ik heb geretweet :P En ook al die tweets over Alex..

#sstnl heeft me nu ongeveer 40 volgers gekost _O-
  woensdag 6 april 2011 @ 00:55:59 #81
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103468
Echt niet te geloven dit .... Mo en Jo show in dfa girls room
Musica Español
Come On
pi_95103470
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrij live, want ik dacht dat ze dat plat op de bek vallen van Bart wel zouden kunnen verdoezelen, maar begreep dat het gewoon in de uitzending te zien was :D
je moest goed opletten maar het was er zeker ja :Y
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
pi_95103471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:54 schreef Wazigwijfke het volgende:

[..]

Ja dat valt me vies van haar tegen. Na alles wat zij met Jo heeft meegemaakt zou je toch haast wel denken dat juist zij moet weten hoe Jo is maar nee, ze is het 100% met haar eens. En dan ook nog eens niet naar Gerards kant van het verhaal luisteren.
Hallo, dat meisie is net 20 jaar.
  woensdag 6 april 2011 @ 00:56:22 #84
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_95103477
Monique is niet blij
6 april om 00.35

Maiks verleden laat haar niet met rust.

Eerder vandaag had Maik een gesprek met Monique over zijn ex-vriendin. Kort voordat hij het Huis der Geheimen in ging, kwam deze relatie tot een einde. Monique is echter niet blij dat Maik haar dit niet eerder heeft verteld. Ze zoekt haar vrouwelijke medebewoners op en vertelt hen over het voorval. Joanna neemt het voor Maik op. Ze geeft aan dat het moeilijk is zulke dingen te delen voor de ogen van heel Nederland. Het blijft echter spoken in Moniques hoofd. Ze zoekt Maik op in de slaapkamer en gaat zonder iets te zeggen naast hem liggen. Geïrriteerd staart ze voor zich uit. Maik probeert het goed te maken met een knuffel, maar Monique is niet onder de indruk. Beginnen de eerste barsten in deze Secret Story relatie zich te vertonen?
pi_95103494
  woensdag 6 april 2011 @ 00:56:50 #86
338643 Capt1caveman
pi_95103499
Ik groet u, Oh FOK!bewoners.....
Ik zeg welterusten en tot morgen ;)

:W :W :W
  woensdag 6 april 2011 @ 00:56:58 #87
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_95103507
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef cindy11 het volgende:

[..]

_O- _O- _O- oke dan,poepiedoepie!
Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!
pi_95103527
Maik tegen Mo: wordt je al happy..?

Iedereen weet natuurlijk dat ie bedoelt: wordt je al geil?
pi_95103531
quote:
2s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

ben geen fan van alex ,maar er zit volgens mij niets verkeerd in die man ..
ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt is zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
pi_95103532
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik groet u, Oh FOK!bewoners.....
Ik zeg welterusten en tot morgen ;)

:W :W :W
:W
pi_95103548
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef BobHarris het volgende:
Maik tegen Mo: wordt je al happy..?

Iedereen weet natuurlijk dat ie bedoelt: wordt je al geil?
Die is al geil
pi_95103555
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

ik zou zelf echter ook niet weten wat ik met hem aan zou moeten (zelfde als met maik eigenlijk)
de outputt iz zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
ja dat ja en dat hij vroeg aan gerard om in hem te gaan investeren enzo :{w :r
pi_95103567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef Mita het volgende:

[..]

Die is al geil
Altijd toch?
pi_95103575
quote:

[..]

GG denk dat ie aan karim meer in het spel heeft dan alex, sneu voor alex maar om geer sterk te houden in het spel, wat veel hier willen, zou ik toch de stemmers voor karim laten gaan idd.
Alex wordt al door laura gepiepelt, vind dat best sneu voor die jongen, is echt verliefd op haar maar zij TOTAAL niet op hem! Toen ze geboeid zat met Karim heeft ze duidelijk onstream gezegd dat de realtie met alex alleen voor de stemmen was!
Dus om te voorkomen dat die jongen kapot gaat door die laura, kan ie er beter NU uitgaan, dan nog weken in een leugen geloven van haar!
pi_95103592
Jo: ik ga niet mijn slaap toelaten als ik mijn kusjes niet krijg. :r
pi_95103594
:o

echt wel!
pi_95103603
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

de outputt is zo weinig ..niet verkeerd..maar zo is saai en juiste woord?
ben het met je eens.. maar alex is zo saai en suf dat ik t echt een zak stront vind
pi_95103606
Maar ik denk dat Geer heel goed op zichzelf kan passen en dat ie zeker alles nog terug gaat kijken en dat ie dan beslist wie hij een kennis noemt en een vriend ;)
Ook leeg
  woensdag 6 april 2011 @ 00:59:38 #99
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_95103612
Madame gaat niet slapen voordat ze haar kusjes krijgt of zoiets zei ze ....

En we schakelen over naar de mannenkamer
Musica Español
Come On
pi_95103620
quote:
99s.gif Op woensdag 6 april 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:

[..]

Graag gedaan, jij stralend licht aan het einde van deze enorme bizarre tunnel vol emoties!
Hou op,ik lig dubbel!
Jij licht aan in mijn bodemloze put vol emotie`s _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')