het is echt een levensgenieter!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Pablolaatje het volgende:
http://a7.sphotos.ak.fbcd(...)63_30080161_5928.jpg
en nog een leuk kiekje van Gerard
doet ie niet is ie te lief/naief voor. Hij gaat donderdag het huis uit en een wedding regelen denk ik. Hij heeft zo'n bord voor z'n kop. Zo sneu eigenlijk. En met deze aktie heeft 'de stem' zich uit de benarde situatie gemanouvreerd dat Flip eruit zou moeten want dat gaat nu niet gebeuren.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de optie die Gert bedacht ook gemaild eerder vanavond, dat ze Laura de keuze moeten geven om de nominatie over te nemen en Alex de keuze moeten geven zijn nominatie aan haar te geven. Kijken wat de newly weds voor elkaar over hebben en of zij het écht erg voor hem vindt
Oh, dat vroeg ze zichzelf gister pas af?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat haar ouders wel niet van haar moesten denken als ze haar zo tekeer zouden zien in bed..
Als je t niet kan, probeer het dan ook niet..quote:
Maar zou het bij die dombo niet in zijn hoofd opkomen dat dat meisje in Nederland ook die beelden van hem en die Limbodebiel gezien zou kunnen hebben en dat zij allang weer een ander heeft.quote:Op woensdag 6 april 2011 00:23 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
hij is dus toch geschrokken van de beelden
Als ze een wijf was dan nam ze die nominatie vrijwillig over. Zij heeft de missie verknald!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de optie die Gert bedacht ook gemaild eerder vanavond, dat ze Laura de keuze moeten geven om de nominatie over te nemen en Alex de keuze moeten geven zijn nominatie aan haar te geven. Kijken wat de newly weds voor elkaar over hebben en of zij het écht erg voor hem vindt
We hebben het hier over Maaike....quote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar zou het bij die dombo niet in zijn hoofd opkomen dat dat meisje in Nederland ook die beelden van hem en die Limbodebiel gezien zou kunnen hebben en dat zij allang weer een ander heeft.
dat vroeg de stem via de telefoon live in de uitzending, vraag van een kijkerquote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, dat vroeg ze zichzelf gister pas af?
Idd. ik geloof ik dat het een van de weinige miljonairs is die net zo'n groot ego heeft als zijn bankrekening, goede eigenschapquote:
Ik droomde zopas dit:quote:Op woensdag 6 april 2011 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, oké tnx !quote:Op woensdag 6 april 2011 00:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat vroeg de stem via de telefoon live in de uitzending, vraag van een kijker
En Laura doet het ook niet, de nominatie overnemen, terwijl ze tegen hem zei dat ze het heel erg vindt. Dus misschien opent dat zijn ogen danquote:Op woensdag 6 april 2011 00:25 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
doet ie niet is ie te lief/naief voor. Hij gaat donderdag het huis uit en een wedding regelen denk ik. Hij heeft zo'n bord voor z'n kop. Zo sneu eigenlijk. En met deze aktie heeft 'de stem' zich uit de benarde situatie gemanouvreerd dat Flip eruit zou moeten want dat gaat nu niet gebeuren.
Toen het publiek vragen mocht stellen die via de rode telefoon gesteld werden,quote:
die zijn er genoeg hoor, maar dat zie je dan dus nietquote:Op woensdag 6 april 2011 00:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Idd. ik geloof ik dat het een van de weinige miljonairs is die net zo'n groot ego heeft als zijn bankrekening, goede eigenschap
in zijn elementquote:Op woensdag 6 april 2011 00:11 schreef Pablolaatje het volgende:
http://a3.sphotos.ak.fbcd(...)30194804_8333611.jpg
prive pic van Gerebeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |